Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:51

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Застосування інформаційних технологій як засіб підвищення ефективності та якості викладання математики

Тема: Застосування  інформаційних технологій  як засіб підвищення ефективності  та якості викладання  математики

 

Номінація (секція) Виставки: «Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів» (Секція «Математика»).

Інформація про автора досвіду: вчитель ЗЗНВК «Молодь»: 

Рюмшина Оксана Олександрівна -  заступник директора з НВР, вчитель математики, економіки, інформатики ЗЗНВК «Молодь», вища кваліфікаційна категорія, старший учитель.

 

 

Контактна інформація про навчальний заклад (освітню установу):

Запорізький  загальноосвітній  навчально – виховний комплекс «Молодь» Запорізької міської ради  Запорізької  області, 

вул. Чотирнадцятого жовтня, 15, м. Запоріжжя, 69123, 

тел.: (061)286-91-39,  Е-mаіl: znvk_molod-2004@mail.ru

 

     Директор  -   Жолудєва  Віра  Дмитрівна                 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: полягає в розробці оптимальних педагогічних умов підвищення якості математичної освіти учнів  денної  і вечірньої ланки методами інформаційних технологій,  використанні  їх в навчально - виховному процесі.  

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:  визначається суперечністю між вимогами компетентнісної парадигми освіти і реальною педагогічною практикою викладання математики, недостатньо  забезпеченої  необхідними для реалізації цього підходу організаційно-педагогічними умовами.

В основі досвіду лежить  наступна гіпотеза. Впровадження в навчально-виховний процес інноваційних комп’ютерних технологій (ІКТ), які будуть сприяти підвищенню ефективності уроків, будуть реалізовані на якісно новому рівні принципи мотивації ,наочності, забезпечення науково-пізнавальної активності та практичної спрямованості викладання  математики у денних класах,  через організацію самостійної роботи  учнів у вечірніх класах.

Науково-теоретична база досвіду:  ряд нормативних документів: Закон України "Про загальну середню освіту ", "Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті", Державна національна програма «Освіта»,  Державний стандарт базової і повної середньої освіти, державні завдання підвищення  рівня математичної освіти, ідеї діяльнісного та особистісно спрямованого підходів до навчання які підкреслюють, що завданнями загальної середньої освіти є:

 • формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдаровань, наукового світогляду;

 • підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності;

Стисла анотація досвіду:  Педагогічне  дослідження проводилось в умовах навчально-виховного простору Запорізького загальноосвітнього  навчально – виховного  комплексу «Молодь» з метою  реалізації задач: 

  1. Виявлені: стан розробленості даної проблеми застосування  інформаційних технологій  для підвищення  ефективності  та якості викладання  математики на основі аналізу методичної та психолого-педагогічної літератури.
 2. Розкриті психолого-педагогічні можливості застосування інформаційних технологій та їх використання  при викладанні  математики і вказані головні напрями їх використання в навчальному процесі.

3. Розроблені методичні рекомендації з питань використання  і застосування ІКТ на уроках математики.

4. Підтверджено ефективність розробленої методичної системи  застосування ІКТ на уроках математики, її розвиваючий вплив на особистість  учня та формування освітніх і інформаційних компетентностей.

Результативність впровадження досвіду:   Обґрунтовані педагогічні можливості методів і засобів інформаційних технологій, які реалізуються  в процесі  їх використання на уроках математики;

Розроблені дидактичні матеріали, що можуть в готовому вигляді застосовуватися на уроках математики з метою підвищення їх ефективності;

Розроблена модель уроку математики з використанням ІКТ.

Аналіз досвіду та результати його впровадження підтвердили не тільки робочу гіпотезу, але і припущення про те, що розвиток  освітніх  компетентностей  при  використанні  інформаційних технологій, формування життєвих  компетентностей особистості потребує спеціально організованої творчої діяльності, спрямованої на ії формування та розвиток.

Репрезентація досвіду:  Узагальнюючий  досвід  роботи   рекомендується для впровадження  учителям математики загальноосвітніх шкіл.

Використовувати його може кожний вчитель, який володіє методикою організації   самостійної роботи, вміє користуватися ТЗН  і бажає застосовувати  нові інформаційні технології у своїй педагогічній  діяльності .

Досвід  роботи  переглянути :

https://drive.google.com/file/d/0B7LC2vFWbCVeZmNGTy1OMm5adWc/view?usp=sharing

http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Обсуждение_участницы:Рюмшина_Оксана



Джерело: https://drive.google.com/file/d/0B7LC2vFWbCVeZmNGTy1OMm5adWc/view?usp=sharing
Категорія: Математика | Додав: piskun528 (27.01.2016) | Автор: Рюмшина Оксана Олександрівна E
Переглядів: 731 | Коментарі: 3 | Теги: застосовування нових інформаційних , досвід роботи, творча діяльність вчителя, використання ІКТ | Рейтинг: 1.0/11
Всього коментарів: 3
3 sveta_99   [Матеріал]
Аналіз досвіду та результати його впровадження підтвердили не тільки робочу гіпотезу, але і припущення про те, що розвиток  освітніх  компетентностей  при  використанні  інформаційних технологій, формування життєвих  компетентностей особистості потребує спеціально організованої творчої діяльності, спрямованої на ії формування та розвиток.

2 Ksucha   [Матеріал]
ІТ не стоять на місці...  Впровадження в НВП інноваційних комп’ютерних технологій (ІКТ) дійсно сприяють підвищенню ефективності уроків. Тільки необхідна гарна сучасна техніка, а вчителі молодці...

1 klym19   [Матеріал]
Бажаємо успіхів!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020