Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 23:05

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Впровадження інформаційних комп’ютерних технологій на уроках математики

Тема: Впровадження  інформаційних комп’ютерних технологій на уроках математики.

Гарбар Володимир Миколайович,

учитель математики, вища категорія, старший вчитель

Запорізький загальноосвітній багатопрофільний навчально-виховний комплекс №106

Директор: Іванішина Олена Анатоліївна

Адреса школи: 69124 м. Запоріжжя  вул. Рубана 9

тел.: (061)2366930

                            email: zzbnvk106@ukr.net

                            http: http://zzbnvk106.zz.mu

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

Досвід роботи показує, що уроки викликають в учнів справжній інтерес, примушують працювати всіх, навіть слабших учнів. Якість знань при цьому помітно зростає.

Використання на уроках математики  інформаційних технологій допоможе вчителю побудувати навчальний процес більш ефективно, що сприяє формуванню сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність, Тобто такої особистості, яка спроможна саморозвиватися і самореалізуватися.

 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Актуальність та перспективність досвіду полягає в тому, що значну роль нові інформаційні технології навчання відіграють  у формуванні загальнонаукових умінь та навичок (організаційних, загально пізнавальних, контрольно-оцінювальних), до яких належать і вміння адекватно добирати програмний засіб для розв’язування поставленого завдання,  формування та розвиток в учнів потреби безперервно розширювати та поглиблювати свої знання, навчатися дистанційно.

 

Науково-теоретична база досвіду:

  1. Гевал П. Інформаційні технології в навчальному процесі // Завуч. - 2002. - №10. - С.7-9.
  2. Думанська Г.О. Застосування комп’ютерних технологій у     навчальному процесі. // Математика в школах України.  № 4.-2009.-С. 2-4.
  3. Жалдак М.И., Горошко Ю.В., Винниченко Е.Ф. Математика с компьютером: Пособие для учителей. К.: РУНЦ  „ДИНИТ”,         2004. – 251 с.
  4. Лисенко Т. Використання комп'ютерів на уроках алгебри і початків аналізу.//Математика в школі. – 2004.-№3.-С.22-25.
  5. Машбиц Е.И. Психолого - педагогические проблемы комьютеризации обучения/ Е.И. Машбиц. - М.: Педагогика, 1988.
  6. Пінчук О.П. Використання педагогічних програмних засобів на

уроках математики. // Математика в школах України. №19-20.-2006.-С.34-35.

  1. Раков С.А, Горох В.П., Осенков К.О. Навчальні дослідження в курсі геометрії за темою “Геометричні перетворення” з використанням пакета динамічної геометрії DG.// Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2004. - №7.- С.3-7.
  2. Ткачук В. Комп’ютеризація шкільної освіти: переваги та сфери ризику // Вища освіта України. – 2004. - №4. – С.77 – 81.
  3. Лапшина, І. Дистанційне навчання: підходи, етапи, особливості: методичні рекомендації / Ірина Лапшина  // Методист. - 2013. - №12. – С. 59 – 75.

 

Стисла анотація досвіду:

Метою роботи є показ використання інформаційних технологій на уроках математики,  рекомендації щодо форм і методів навчання математики  школярів із використання комп’ютерної техніки.

             На своїх уроках я впроваджую:

  1. демонстрацію слайдів (використання презентацій);
  2. складання тестів (використання  тестових оболонок);
  3. використання електронних програмно-педагогічних засобів;
  4. організація дистанційного навчання.

Результативність впровадження досвіду:

Формування позитивної мотивації до процесу навчання; розвиток мислення, пізнавальної самостійності, інтелектуальних і практичних умінь і навичок; розвиток ІКТ - компетентності учнів; раціональне використання часу на уроці; формування навичок самостійної, групової та колективної роботи учнів.

 

Репрезентація досвіду:

  • Досвід репрезентовано та реалізовано на базі Запорізького загальноосвітнього багатопрофільного навчально-виховного комплексу №106;
  • Відкритий урок у 5 класі « Подорож по країні «Математика»;
  • Семінар для вчителів математики Хортицького району «Впровадження інформаційних комп’ютерних  технологій  на   уроках математики»;  
  • Виступ на педагогічній раді «Використання ІКТ технологій під час моніторингових досліджень навчально - виховного процесу у роботі класного керівника та вчителя математики»;
  • Виступ на Інтернет -  педагогічній раді  «Впровадження  інтерактивних технологій навчання  на уроках математики»;
  • Відкритий урок для вчителів Хортицького району «Стовпчасті та кругові діаграми;
  • Семінар для вчителів курсів ЗОІППО:  «Комп'ютерні технології на уроках математики».

Блог: http://volodimir1000.blogspot.com 



Джерело: https://drive.google.com/file/d/0B9EduwbGAnc_X0dfdlhNbE5icUE/view?usp=sharing
Категорія: Математика | Додав: piskun528 (25.01.2016) | Автор: Гарбар Володимир Миколайович E W
Переглядів: 1506 | Коментарі: 3 | Теги: комп'ютерні технології, математика | Рейтинг: 1.0/230
Всього коментарів: 3
3 sveta_99  
Актуальність та перспективність досвіду полягає в тому, що значну роль нові інформаційні технології навчання відіграють  у формуванні загальнонаукових умінь та навичок (організаційних, загально пізнавальних, контрольно-оцінювальних), до яких належать і вміння адекватно добирати програмний засіб для розв’язування поставленого завдання,  формування та розвиток в учнів потреби безперервно розширювати та поглиблювати свої знання, навчатися дистанційно.

1 lar-burlaka  
Хотелось бы познакомиться с самим опытом, где он обобщен? Так и не нашла

2 vladimirgarbar  
Досвід узагальнено у посиланні ДЖЕРЕЛО

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024