Тиждень математики в школі
Бойко Марина Володимирівна
вчитель математики, спеціаліст першої категорії
Гаркуша Олександра Сергіївна
вчитель математики, спеціаліст першої категорії
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №58 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор школи: Шапка Віктор Іванович
Адреса школи: 69001, м. Запоріжжя, вул. Поточна, буд. 7
Телефон: (0612) 32-79-36
е-mail: : shkola58@gmail.com
http: school58.zp.sch.in.ua
Гіперпосилання на опис досвіду:http://teacherjournal.in.ua/shkilni-predmeti/matematika?start=30
Провідна педагогічна ідея досвіду: Підвищити рівень математичної компетентності учнів і зацікавленості до предмета шляхом поглиблення і розширення базових знань.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Реформування освіти значною мірою впливає на умови організації навчального процесу в сучасній школі. На сьогодні існують різні стратегії навчання, однак ефективним є навчання за допомогою ІКТ - технологій, в основі якого лежать принципи особистісно-орієнтованого навчання та безпосередньої участі кожного учасника навчального процесу як шукачів шляхів і способів розв’язання проблем. Невід’ємною частиною процесу навчання є позакласна робота з предмету. Вона є невід’ємною частиною складного процесу впливу на свідомість і поведінку учнів, поглиблення і розширення їхніх знань і вмінь.
Однією з форм позакласної роботи є предметний тиждень, який дозволяє активізувати школярів до подальших занять з предмета, розвивати їх пізнавальні інтереси, розширювати світогляд, стимулювати творчу активність, прагнення до інтелектуального удосконалення.
Науково-теоретична база досвіду:
- Математика. Навчальна програма для учнів 10 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. Укладачі: Бурда М.І., Глобін О.І., Нелін Є.П.
- Програма з математики для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, 2015 р. Укладачі: М.І. Бурда та ін..
- Гайштут О.Г. Логічні задачі, головоломки, судоку. Випуск 1. – Х.: Вид. група «Основа», 2008 – 48 с.
- Гончарова Л. В. Предметні тижні в школі, Математика, 2003.
- Кордемський Б. А. Зацікавити учнів математикою – М.: Просвіта, 1981
- Корнієнко Т.Л. Тиждень математики в школі/ Т.Л. Корнієнко, В.І. Фіготіна – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2008 – 176.
Стисла анотація досвіду: В роботі запропонована модель проведення тижня математики в школі. Матеріал тижня розподілено так, щоб була задіяна кожна паралель, а з учнями кожної паралелі відповідно було проведено різноманітні за формою та змістом заходи. При проведені заходів використовуються ІКТ – технології. Наша мета – пробудити в учнів стійкий інтерес до вивчення математики, розвивати комунікативну і творчу компетентності, стимулювати активність та самостійність.
Результативність впровадження досвіду: підвищення рівня знань та внутрішньої мотивації до вивчення математики, ІІІ місце в науковій конференції ЗІЕІТ в категорії математика
Репрезентація досвіду: Досвід репрезентовано в системі навчально – виховного процесу в ЗОШ № 58, в роботі шкільного та районного МО, розміщено на порталі «Учительський журнал» он – лайн видавничої групи «Основа».
Посилання на матеріал: http://school58.zp.sch.in.ua/pro_shkolu/perspektivnij_pedagogichnij_dosvid_vchiteliv/
http://teacherjournal.in.ua/shkilni-predmeti/matematika?start=30
|