Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 12:44

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Шляхи та засоби формування в учнів ключових компетентностей на уроках математики

Тема: «Шляхи та засоби формування в учнів ключових компетентностей на уроках математики»

 

Гавришева Алла Валеріївна, вчитель математики, спеціаліст І категорії

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33

Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Булат Лариса Леонідівна

Адреса: 69067, м.Запоріжжя, вул.Ніжинська, 40

тел./факс: (061) 236-62-18, 236-56-08

E-mail: 33school@ukr.net;

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду - Одним із пріоритетів сучасної освітньої політики в Україні є розробка і впровадження компетентнісного підходу в освіті. Це обумовлено як питаннями наближення нашої освітньої системи до європейських і міжнародних стандартів, так і внутрішніми проблемами освітньої галузі.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду - Освіта ХХІ століття – це освіта для людини, її стрижень – розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти й саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни. Зміни в суспільстві ведуть до змін пріоритетних напрямків функціонування загальноосвітніх навчальних закладів на засадах гуманізму, демократії, взаємоповаги, індивідуалізації, створення умов для саморозвитку і самонавчання, осмисленого визначення своїх можливостей і життєвих цілей.

Науково–теоретична база досвіду – Концептуальні положення педагогіки життєтворчості викладено у працях   І. Єрмакова,   Л. Сохань, В. Доній, Г. Несена, І. Погорілої, С.Шевцової, Г. Ковганич, В.Ляшенко, В. Папу, Е. Помиткіна, В. Циби, С. Шишова,  В. Кальнєя   та інших. Наукові дослідження провідних вітчизняних та зарубіжних вчених, зокрема І.Єрмакова, Л.Соханя, О.Савченко,О. Пометун, Р.Пастушенка, В.Краєвського, А.Хуторського, надають можливість розробити шляхи формування ключових компетентностей засобами навчальних предметів з урахуванням специфіки організації освітнього процесу в закладі, індивідуальних особливостей учнів, потреб соціуму тощо. Це завдання реалізується через активну та інтерактивну моделі навчання

Стисла анотація досвіду В своїй роботі я хотіла би зупинитися на шляхах та засобах формування в учнів ключових компетентностей , а саме на тих , що є найбільш пріоритетними на уроках математики: практична математична компетентність; соціально– особистісна компетентність; загальнокультурна компетентність.

Моделюючи навчальну діяльність, я в своїй роботі виділяю такі моменти : урок проводити у досить високому темпі, який допомагає мобілізувати увагу; враховувати психологічні особливості дітей; створювати проблемні ситуації на уроках; використовувати різні форми та види діяльності на уроках; застосовувати алгоритмічний підхід; залучати учнів до роботи з довідниковою та додатковою літературою; розвивати надпредметні навички; організовувати позакласну роботу.

Результативність впровадження досвіду – сприяє формуванню ключових компетентностей учнів на різних етапах уроку математики та підвищенню інтересу до математики та якості знань.

Репрезентація досвіду - Практичне значення досвіду полягає в тому, що його матеріали розраховані на використання педагогами шляхів формування ключових компетентностей на різних етапах уроку. Матеріал досвіду може зацікавити вчителів математики, стане у нагоді молодим спеціалістам

Виступ на педраді ЗНЗ, виступ на засіданні РМЦ вчителів району

 

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_99.html

 

 

Категорія: Математика | Додав: zavod (22.01.2016)
Переглядів: 1441 | Коментарі: 6 | Теги: результат, мотивація, Заводський, компетентність, мета, дослідження, мислення, практична компетентність, Формування, математика | Рейтинг: 1.0/305
Всього коментарів: 6
6 svet180976  
Головне завдання школи-сформувати ключові компетентності учнів, уроки математики завжди викликають труднощі у дітей, але акцент на компетентностях дозволяє викликати на уроках  інтерес у дітей  та практичне застосування знань і навичок.

5 mavileshishman  
Без сумніву робота варта уваги!  Робота актуальна, має практичне спрямування. Можна брати на озброєння! Дякую!

4 mavaylen  
Спасибі! Успіхів на освітянській ниві.

3 irineirine08  
Дякую за досвід, було цікаво ознайомитись. Бажаю успіхів!

2 natali_zp33  
Проілюстровані шляхи формування ключових математичних компетентностей учнів, заслуговують на увагу. Дякую.

1 viktorija_mihe  
Дуже приємно, що разом із розвитком суто предметної практичної математичної комптетентності, учитель звертає увагу на загальнокультурну і соціально-особистісну. Це означає, що автор розуміє гуманістичну спрямованість освіти, яка, на жаль,  в цілому нині ще не є такою. Працюємо за старими Стандартами, а новий учень потребує нової системи освіти  Навіть у Тайвані це розуміють. Дякую за досвід і працю для дітей. Хай щастить Вам, Алло Валеріївно!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024