Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження нестандартних підходів в позакласній роботі з математики
Сидоренко Маргарита Михайлівна,
учитель математики, «спеціаліст другої категорії»
Свинцицька Лариса Володимирівна.
учитель математики, спец. «вищої категорії»
Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області
директор – Гігаурі Надія Вікторівна
адреса: вул. Снайперська, 1
тел.: (0612) 769 80 42
school-70.zp.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду Проведення позакласної робота, яка сприяє розвитку математичної культури учнів, розвитку їх мислення, набуття організаторських навичок, ініціативності, самостійності тощо.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Використання даного матеріалу допомагає пробудити і підтримати у учнів інтерес до математики, поглибити і розширити знання учнів з конкретної теми, сприяти розвитку позитивних рис особистості: наполегливості у подоланні перешкод, комунікативності та організаторських здібностей, розумової активності, пізнавальної самостійності, потреби в самоосвіті, здатності адаптуватись до умов, що змінюються, ініціативи, творчості.
Науково-теоретична база досвіду Це питання розглядалося як сучасниками, так і класиками педагогіки. Над ним працювали В. Сухомлинський, К. Ушинський, С. Лисенкова, Д. Ельконін, В. Давидов, Л. Петерсон та багато інших.
Стисла анотація досвіду Матеріали використовувались в межах Декад наук з метою мотивації до вивчення предмета.
Результативність впровадження досвіду Удосконалення навичок учнів; здійснення поглиблення знань учня і вчителя під час роботи з додатковою літературою, розвиток логічного мислення, навичок самостійної роботи, розширення кругозору учнів; виховання інтересу до предмету.
Репрезентація досвіду Районна виставка дидактичних та методичних матеріалів; як елемент досвіду роботи на засіданні РМЦ вчителів математики.
Посилання на матеріал http://zp-school70.at.ua/index/0-160
|