Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 16:00

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Пiдвищення пiзнавальної активностi учнiв на уроках математики засобами використання iнформацiйно-комунiкативних технологiй

Пiдвищення пiзнавальної активностi учнiв на уроках математики засобами використання  iнформацiйно-комунiкативних технологiй

 Онищенко Леся Сергiiвна, вчитель математики, I категорiя

 

 Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27  Запорізької міської ради Запорізької області

 Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91

 Директор  гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна

 e-mail:ogg27@ukr.net

 gimnasiya 27.at.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Створення умов для розвитку  iнформацiйної  компiтентностi  учнiв засобами використання iнформацiйно-комунiкативних технологiй в навчальному процесi, що дозволяє підвищенню пiзнавальної активностi на уроках математики.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Впровадження в навчальний процес сучасних засобів збору, збереження, обробки, представлення, передачі інформації відкривають широкі перспективи гуманітаризації освіти і гуманізації учбового процесу, поглиблення і  розширення теоретичної бази знань і надання результатам навчання практичної значимості, активізації пізнавальної активності, створення умов для повного розкриття творчого потенціалу дітей з рахунком їх вікових особливостей і життєвого досвіду, індивідуальних запитів і здібностей.  

Науково-теоретична база досвіду: При роботi над данною темою використовано наступні науковi праці: Е.С.Полат, М.І. Жалдак, Г.М. Селевко, Г.М. Лочина, С.В. Панюкової.

Стисла анотація досвіду: Даний педагогічний та інноваційний за своїм потенціалом досвід розкриває роботу вчителя з учнями в різних аспектах:

¾   науково-теоретичному, що передбачає шляхи формування наукового світогляду учнів та пошуково-дослідницької діяльності;

¾   науково-практичному, що передбачає тісну творчу співпрацю «вчитель - учень», «учень - вчитель»;

Запропонований педагогічний досвід полегшить пошук вчителем науково-методичного, додаткового дидактичного, роздаткового матеріалів, що є необхідним для повнішого і глибшого засвоєння програми, для урізноманітнення уроків, зацікавлення учнів, створення умов для закріплення набутих знань дітьми та засвоєння ними нових відомостей, а також формування логічного та системного мислення.

Результативність впровадження досвіду:

Рацiональне поєднання традицiйних методiв навчальної дiяльностi з використанням  IКТ дає найбiльшi результати в формуваннi та розвитку логiчного мислення, уяви учнiв, сприяє покращення вивченого матерiалу на уроках математики та в організації роботи зі здібними та обдарованими учнями в гімназії як закладу нового покоління.

Репрезентація досвіду: Досвід апробовано в системі навчально процесу гімназії № 27. Репрезентовано для вчителiв районного методичного об’єднання в межах обмiну досвідом. Спiльний проект «Все навколо геометрiя» з учнями 6-х класiв. Публiкацiя на Заповiкi научного проекту з математики з теми : «Все наше життя в координатах» та публікація на сайті методичного  порталу з теми «Розкладання многочлена на множники».

Тегі: Пiзнавальна  активнiсть, технологія, педагогічна технологія,  iнформацiйно-комунiкативні технологii, метод проектів, презентації, Інтернет ресурси, мультимедійна комп’ютерна система, технологія передачі інформації.

Посилання на досвід:zw/ciit.zp.ua/indexphp/

Категорія: Математика | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 910 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/111
Всього коментарів: 3
3 nataliageorg2011  
Актуальна робота в науково-теоритичному, та практичному значенні. Дякую та бажаю перемоги!

2 zavd07  
Настоящая и стоящая тема! Патриотизм как главную составляющую оставьте другим предметникам. Многие темы просто удивили "своей новизной". А у Онищенко категорично,"скромно и со вкусом, математическим".

1 yuliyaeremenko92  
Посилання на матеріали: zw/ciit.zp.ua/indexphp/ Учасник: Онищенко Л.С.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024