Пiдвищення пiзнавальної активностi учнiв на уроках математики засобами використання iнформацiйно-комунiкативних технологiй
Онищенко Леся Сергiiвна, вчитель математики, I категорiя
Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91
Директор гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна
e-mail:ogg27@ukr.net
gimnasiya 27.at.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: Створення умов для розвитку iнформацiйної компiтентностi учнiв засобами використання iнформацiйно-комунiкативних технологiй в навчальному процесi, що дозволяє підвищенню пiзнавальної активностi на уроках математики.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Впровадження в навчальний процес сучасних засобів збору, збереження, обробки, представлення, передачі інформації відкривають широкі перспективи гуманітаризації освіти і гуманізації учбового процесу, поглиблення і розширення теоретичної бази знань і надання результатам навчання практичної значимості, активізації пізнавальної активності, створення умов для повного розкриття творчого потенціалу дітей з рахунком їх вікових особливостей і життєвого досвіду, індивідуальних запитів і здібностей.
Науково-теоретична база досвіду: При роботi над данною темою використовано наступні науковi праці: Е.С.Полат, М.І. Жалдак, Г.М. Селевко, Г.М. Лочина, С.В. Панюкової.
Стисла анотація досвіду: Даний педагогічний та інноваційний за своїм потенціалом досвід розкриває роботу вчителя з учнями в різних аспектах:
¾ науково-теоретичному, що передбачає шляхи формування наукового світогляду учнів та пошуково-дослідницької діяльності;
¾ науково-практичному, що передбачає тісну творчу співпрацю «вчитель - учень», «учень - вчитель»;
Запропонований педагогічний досвід полегшить пошук вчителем науково-методичного, додаткового дидактичного, роздаткового матеріалів, що є необхідним для повнішого і глибшого засвоєння програми, для урізноманітнення уроків, зацікавлення учнів, створення умов для закріплення набутих знань дітьми та засвоєння ними нових відомостей, а також формування логічного та системного мислення.
Результативність впровадження досвіду:
Рацiональне поєднання традицiйних методiв навчальної дiяльностi з використанням IКТ дає найбiльшi результати в формуваннi та розвитку логiчного мислення, уяви учнiв, сприяє покращення вивченого матерiалу на уроках математики та в організації роботи зі здібними та обдарованими учнями в гімназії як закладу нового покоління.
Репрезентація досвіду: Досвід апробовано в системі навчально процесу гімназії № 27. Репрезентовано для вчителiв районного методичного об’єднання в межах обмiну досвідом. Спiльний проект «Все навколо геометрiя» з учнями 6-х класiв. Публiкацiя на Заповiкi научного проекту з математики з теми : «Все наше життя в координатах» та публікація на сайті методичного порталу з теми «Розкладання многочлена на множники».
Тегі: Пiзнавальна активнiсть, технологія, педагогічна технологія, iнформацiйно-комунiкативні технологii, метод проектів, презентації, Інтернет ресурси, мультимедійна комп’ютерна система, технологія передачі інформації.
Посилання на досвід:zw/ciit.zp.ua/indexphp/
|