Національно–патріотичне виховання на уроках математики
Національно–патріотичне виховання на уроках математики
Муковська Тетяна Іванівна,
вчитель математики, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання – «Старший вчитель»
Запорізький навчально-виховний комплекс № 60 Запорізької міської ради Запорізької області Директор: Власюк Світлана Михайлівна Адреса: 69068 м.Запоріжжя, вул. Уральська, 27 Тел.(0612)65-18-27 E-mail:ZNVK60@ukr.net
Провідна педагогічна ідея досвіду: Формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства, держави та до самого себе, відчуття своєї належності до України, усвідомлення єдності власної долі з долею своєї країни, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції є головною домінантою національно-патріотичного виховання учнів в процесі шкільного навчання, у тому числі, навчання математики. Роль учителя у процесах формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання моральних якостей учня є вирішальною. Дані завдання спонукатимуть вчителя математики до розроблення нових задач та реалізації їх в навчально-виховному процесі
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: напрацьована тема набуває особливої актуальності в умовах становлення української держави, тих процесів, що відбуваються в країні. Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. Науково-теоретична база досвіду: Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ Міністерства освіти і науки України від 16. 06.2015 р. № 641), методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах (додаток до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641), наукові праці: А. Макаренка, В. Сухомлинського, К. Ушинського та інших. Стисла анотація досвіду:
Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення.
На своїх уроках я впроваджую прийоми і методи, що сприяють формуванню громадянина-патріота України, а саме: проводжу нетрадиційні уроки, бінарні уроки, використовую краєзнавчий, історичний матеріал, використовую інноваційні форми, а саме, метод проектів в старших класах, ігрові ситуації – в середній ланці, працюю над розвитком мовленнєвої культури, розв’язую прикладні, економічні задачі, що сприяють формуванню вищезазначених якостей. Результативність впровадження досвіду: Нетрадиційні уроки, бінарні уроки, використання історичного матеріалу, розв’язування прикладних, економічних задач сприяють формуванню громадянина-патріота України, що дає змогу людині відчувати себе юридично, соціально, морально й політично дієздатною; сприяють формуванню наукового світогляду та національної самосвідомості, оволодіння основними розумовими операціями, вироблення умінь і навичок культури розумової праці, що призводить до підвищення результатів навченості, мотивації та пізнавальної діяльності. Репрезентація досвіду: - Запорізький НВК № 60. Доповіді на шкільному методичному об’єднанні вчителів математики, фізики , інформатики, виступ на педраді 09.11.2015 р з доповіддю на тему: «Національно – патріотичне виховання на уроках математики». Посилання на матеріалhttp://sites.google.com/site/zpnvk60/doska-ob-av
Представлені розробки уроків та цікаві задачі прикладного та економічного змісту набувають актуальності в умовах становлення Української держави. Наведедені матеріали можна використовувати на уроках економіки та географії, формуючи громадянина підготовленого до життя, з високою національною свідомістю.
Дійсно,математика розум упорядковує. Досвід аргументований, глибоко досліджений, орієнтований на пошук прийомів та методів у формуванні свідомого громадянина. Бажаю Вам успіхів і творчого натхнення. Нехай перемога буде за Вами!
Вважаю вчителя ентузіастом, творчою людиною,тому що впроваджує нетрадиційні уроки, бінарні уроки, сприяє формуванню громадянина-патріота, використовує методи , які пробуджують в учнів пізнавальну активність, національну самосвідомість, формують науковий світогляд.
Зацікавити - це найважливіше, тому робота Тетяни Іванівни є роботою , яка сприяє формуванню наукового світогляду та національної самосвідомості, сприяє оволодінню основними розумовими операціями, виробленню умінь і навичок культури розумової праці, що призводить до підвищення результатів навченості, мотивації та пізнавальної діяльності.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]