Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:47

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Національно–патріотичне виховання на уроках математики
 Національно–патріотичне виховання на уроках математики

Муковська Тетяна Іванівна, 

вчитель математики, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання – «Старший вчитель»

 

Запорізький навчально-виховний комплекс № 60 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Власюк Світлана Михайлівна
Адреса: 69068 м.Запоріжжя, вул. Уральська, 27 
Тел.(0612)65-18-27
E-mail: ZNVK60@ukr.net

Провідна педагогічна ідея досвіду: Формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства, держави та до самого себе, відчуття своєї належності до України, усвідомлення єдності власної долі з долею своєї країни, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції є головною домінантою національно-патріотичного виховання учнів в процесі шкільного навчання, у тому числі, навчання математики. Роль учителя у процесах формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання моральних якостей учня є вирішальною. Дані завдання спонукатимуть  вчителя математики до розроблення нових задач  та реалізації їх в навчально-виховному процесі
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: напрацьована тема набуває особливої актуальності в умовах становлення української держави, тих процесів, що відбуваються в країні. Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.
Науково-теоретична база досвіду: Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ Міністерства освіти і науки України від 16. 06.2015 р. № 641), методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах (додаток до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641), наукові праці: А. Макаренка, В. Сухомлинського, К. Ушинського та інших.
Стисла анотація досвіду:
      Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. 
      На своїх уроках я впроваджую прийоми і методи, що сприяють формуванню громадянина-патріота України, а саме: проводжу нетрадиційні уроки, бінарні уроки, використовую краєзнавчий, історичний  матеріал, використовую інноваційні форми, а саме, метод проектів в старших класах, ігрові ситуації – в середній ланці, працюю над розвитком мовленнєвої культури,  розв’язую прикладні, економічні задачі, що сприяють формуванню вищезазначених якостей.
Результативність впровадження досвіду: Нетрадиційні уроки, бінарні уроки, використання історичного матеріалу, розв’язування прикладних, економічних задач сприяють формуванню громадянина-патріота України, що дає змогу людині відчувати себе юридично, соціально, морально й політично дієздатною; сприяють формуванню наукового світогляду та національної самосвідомості, оволодіння основними розумовими операціями, вироблення умінь і навичок культури розумової праці, що призводить до підвищення  результатів навченості, мотивації та пізнавальної діяльності.
Репрезентація досвіду: - Запорізький НВК № 60. Доповіді на шкільному методичному об’єднанні вчителів математики, фізики , інформатики, виступ на педраді 09.11.2015 р з доповіддю на тему: «Національно – патріотичне виховання на уроках математики».
Посилання на матеріал    http://sites.google.com/site/zpnvk60/doska-ob-av
Категорія: Математика | Додав: shevchenko (27.01.2016)
Переглядів: 1958 | Коментарі: 10 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/107
Всього коментарів: 10
10 myokin   [Матеріал]
Щоб зробити урок математики цікавим потрібно постійно знаходити нові методи та ідеі. Без сумніву робота варта уваги!

9 dariamykovska   [Матеріал]
Актуально, наглядно, познавательно, профессионально.

8 yarrinna   [Матеріал]
Мені сподобались додатки.Особливо зацікавив бінарний урок. Автор працює творчо.

7 Pulka   [Матеріал]
Представлені розробки уроків та цікаві задачі прикладного та економічного змісту набувають актуальності в умовах становлення Української держави. Наведедені матеріали можна використовувати на уроках економіки та географії, формуючи громадянина підготовленого до життя, з високою національною свідомістю.

6 serdyik_ira   [Матеріал]
Дійсно,математика розум упорядковує. Досвід аргументований, глибоко досліджений, орієнтований на пошук прийомів та методів у формуванні свідомого громадянина. Бажаю Вам успіхів і творчого натхнення. Нехай перемога буде за Вами!

5 rydaolya2323   [Матеріал]
Виявляється,  математика може бути цікавою! Автор гарно попрацювала!

4 историк   [Матеріал]
Надзвичацно актуальний для нашого часу матеріал, який через призму математичний завдань формує паріота України!

3 aster   [Матеріал]
Очень интересная и актуальная работа. Полезная и нужная методика работы с современными детьми,будущими патриотами.

2 shaluda2   [Матеріал]
Вважаю вчителя ентузіастом, творчою людиною,тому що впроваджує нетрадиційні уроки, бінарні уроки, сприяє формуванню громадянина-патріота, використовує методи , які пробуджують в учнів пізнавальну активність, національну самосвідомість, формують науковий світогляд.

1 julia19   [Матеріал]
Зацікавити - це найважливіше, тому робота Тетяни Іванівни є роботою , яка сприяє формуванню наукового світогляду та національної самосвідомості, сприяє оволодінню основними розумовими операціями, виробленню умінь і навичок культури розумової праці, що призводить до підвищення  результатів навченості, мотивації та пізнавальної діяльності.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020