Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 15:36

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Інноваційні підходи під час впровадження нового Державного стандарту при викладанні математики у 6-му класі

Інноваційні підходи під час впровадження нового Державного стандарту при викладанні  математики у 6-му класі

Сергевніна Наталя Євгенівна, вчитель математики, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІI ступенів №52 Запорізької міської ради Запорізької області

 ПІБ керівника: Цокало Ольга Моїсеївна

 Адреса: вул. Шевченка,  241-в, м.Запоріжжя; 

 телефон: (0612)65-30-48,65-03-63

 е-mail: greenyar52@mail.ua    

 адреса сайту: http://shkola52zp.jimdo.com/

Провідна педагогічна ідея досвіду:

Сучасна освітня система характеризується докорінними змінами в усіх її ланках, спрямованими на досягнення нової якості освіти. Урядова концепція та стратегія модернізації освіти визначають основні пріоритетні напрямки таких змін: 

  • оновлення цілей і змісту освіти;
  • методів і технологій навчання на основі сучасних досягнень педагогічної науки;
  • інноваційних підходів до його вдосконалення.

Саме інновації є найбільш оптимальним засобом підвищення ефективності освіти. Інновація означає нововведення, новизну, зміну; стосовно до педагогічного процесу - це введення нового в усі компоненти педагогічної системи: цілі, зміст, методи, засоби і форми навчання і виховання, організацію спільної діяльності вчителя та учнів, їх методичне забезпечення.     

 Інноваційний підхід до навчання і виховання означає введення і використання в освітньому процесі навчального закладу педагогічних інновацій. Інноваційна діяльність - це освоєння в освітніх установах нововведень, які можуть вести до зміни стану функціонування та проектування розвитку освітньої системи, її підсистем і ланок.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

З 1 вересня 2012 року впроваджується новий Державний стандарт початкової загальної освіти. Створено нові навчальні програми для учнів 5-9 класів. Перейнявшись її важливістю і прагнучи йти «в ногу з часом», ми повинні шукати відповідь на запитання «Що і як ми маємо робити? З чого почати і як продовжувати? Яким має бути кінцевий результат?», а також   звернутися до освітніх документів (державних стандартів, концепції освіти, навчальних планів та програм тощо).

Сьогодні актуалізується поняття «діяльнісний підхід». Зокрема, в новому Державному стандарті базової і повної загальної  середньої освіти читаємо: «Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у  практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища».

Науково-теоретична база досвіду:

      У своїй праці я засновую групову форму навчальної діяльності школярів. Групова форма навчальної діяльності виникла як альтернатива  існуючим традиційним формам навчання. В їх основу покладено ідеї      Ж.-Ж. Руссо,                 Й.Г. Песталоцці, Дж. Дьюї про вільний розвиток і виховання дитини. Й.Г. Песталоцці стверджував, що вміле поєднання індивідуальної і групової організації навчальної діяльності допомагає успішному навчанню дітей, а їх активність і самодіяльність підвищують ефективність уроку.

Результативність впровадження досвіду:

Використання інноваційних підходів до навчання і виховання дає широкі можливості:

  • підвищується якість знань;
  • формується  потреба в нових знаннях;
  • стимулюється пізнавальна самостійність, творча  активність та ініціатива школяра;
  • створюються сприятливі умови для кращого взаєморозуміння вчителя та учнів, їх співпраці  в навчальному процесі.

Репрезентація досвіду:

  1. Виступ на шкільному методичному об'єднанні вчителів точних наук (квітень, 2014 ).
  2. Виступ на педагогічній раді вчителів (жовтень, 2014)
  3. Виступ-презентація на засіданні психолого-педагогічного семінару «Сучасний урок: проект, реалізіція, аналіз» (листопад, 2015)

Посілання на матеріал   

   http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Участница:Сергевніна_Н.Є.



Джерело: http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Участница:Сергевніна_Н.Є.
Категорія: Математика | Додав: tetyana013 (23.01.2016)
Переглядів: 1740 | Коментарі: 5 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/353
Всього коментарів: 5
5 qalinanikulskaja  
Век живи- век учись. Есть чему поучиться у молодой коллеги. Спасибо, Наталия Евгеньевна.

4 137tsvetana1969  
Спасибо за хороший материал!

3 nemanejina  
Чтоб сделать любой урок интересным надо постоянно находить новые идеи и методы. А чтоб превратить урок математики в интересный и полезный урок тем более)))

2 qalinanikulskaja  
Діти від природи допитливі, і повні бажання вчитися. І для того, щоб вони могли виявити свої дарування, потрібна розумна підтримка з боку дорослого.Побачити щось по-новому, не так, як усі, і не так, як раніше - дуже непроста задача., тим більше, навчити цьому учнів. Оптимально поєднуючи групові та парні форми роботи з іншими засобами і методами, вчитель з успіхом виконує це завдання, забезпечуючи пізнавальну та творчу активність школяра. Викладенний досвід, безперечно, є підтвердженням професіаналізму і творчості Наталі Євгенівни.

1 violashigina7381  
Современный урок - это понятный для детей урок, тем более математика.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024