Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:46

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Формування математичної компетентності учнів – форма розвитку дитини

Формування математичної компетентності учнів – форма розвитку дитини

 

Терещенко Наталія Валеріївна,
вчитель математики, спеціаліст 


Запорізька спеціалізована школа І – ІІІ ст. № 100  
Запорізької міської ради Запорізької області 
Директор: Доновський Сергій Миколайович 
Адреса школи: вул. Ладозька, 2а
тел.: 224-77-25
email: ng_2306@mail.ru
http://math-schkola100zp.jimdo.com

 

                                     
Провідна педагогічна ідея досвіду 
Наданий досвід роботи висвітлює проблему розвитку математичної компетенції учнів. Для досягнення даної мети необхідно створювати необхідні педагогічні умови, творчо поєднувати різноманітні засоби та методи навчання, використовувати на уроках математики різні види завдань, які направлені на формування вміння на основі здобутих знань вирішувати проблеми, що виникають у різних життєвих ситуаціях.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Сучасне суспільство змінює погляд на зміст математичної освіти. Основна увага спрямована на розвиток здатності учнів застосовувати отримані в школі знання та вміння в життєвих ситуаціях. Сьогодні потрібні функціонально грамотні випускники, здатні вступати у відносини із зовнішнім середовищем, швидко адаптуватися і функціонувати в ньому. За Державним стандартом  основною метою є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції.


Науково – теоретична база досвіду
Вивченням питання формування математичної компетенції учнів  займалися як зарубіжні, так і вітчизняні педагоги, такі як: Раков С.А., Віленкін Н.Я., Колмогоров А.М. , Солодченко Л.І. та інші. 


Стисла анотація досвіду
У процесі формування математичної компетенції учнів в рамках навчально – виховного процесу, мною поєднуються різноманітні методи та засоби навчання: метод проектів, освітній веб-квест, завдання практичного змісту, які націлені на розвиток пізнавального інтересу учнів, розширюють їх кругозір і реалізують принцип зв'язку навчання з життям.


Результативність впровадження досвіду 
•    Позитивна мотивація до вивчення математики;
•    Збільшення кількості і якості знань;
•    Формування дослідницьких умінь;
•    Розвиток комунікативних здібностей;
•    Підвищення творчих і пізнавальних здібностей;
•    Активізація освітньої діяльності учнів.


Репрезентація досвіду
•    Виступ на засіданні ШМО вчителів математики;
•    Участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2016».


Посилання на матеріал

http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1

http://math-schkola100zp.jimdo.com/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/

http://math-schkola100zp.jimdo.com

Категорія: Математика | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 683 | Рейтинг: 1.0/25
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020