Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 09:15

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Математика

Дидактичні ігри на уроках математики

Дидактичні ігри на уроках математики

 Петренко Ірина Василівна

 вчитель математики, І категорія

 Запорізька гімназія №28  Запорізької міської ради Запорізької області

 Адреса гімназії: м. Запоріжжя, вул. Лермонтова, 16, тел. 233-25-53

 Директор  гімназії: Бурма Ірина Миколаївна

 e-mail: zp28gimn@ukr.net
 сайт: www.s28.zp.ua  

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:  розвиток логічного мислення, уваги, кмітливості, почуття змагання, формування навичок продуктивної та творчої праці у колективі, підвищення інтересу до математики, забезпечення різноманітності та  емоційного забарвлення в навчальній роботі шляхом впровадження дидактичних ігор на уроках математики.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: велике значення в розумовому вихованні та розвитку інтелекту відіграє математика. В математиці закладені великі можливості для розвитку мислення з самого раннього віку. Багатьом учням математика здається нелегкою і мало зрозумілою, тому нерідко діти намагаються запам’ятати правила, не розуміючи їх, а це призводить до формалізму, гальмує подальше розуміння новогоматеріалу. Здобуті учнями міцні знання перетворюються в переконання тільки тоді, коли вони є результатом свідомої самостійної роботи думки.

Одним із ефективних шляхів розвитку в учнів зацікавленості у навчанні є гра. У процесі гри чудовий світ дитинства поєднується з прекрасним світом науки, до якого потрапляють учні. Ігри дуже добре поєднуються із «серйозним» навчанням, зацікавившись, діти не помічають, що навчаються, поповнюють свої знання, уміння й навички, розвивають увагу, мислення, самостійність.

Результативність: використання дидактичних ігор не тільки сприяє розвитку інтересу учнів до навчальної діяльності, а й розвитку їхніх творчих здібностей, формуванню загально-навчальних умінь, дає учням зрозуміти і вивчити навчальний матеріал з різних позицій.

Створення ігрових ситуацій на уроках математики підвищує інтерес до математики, вносить різноманітність і емоційне забарвлення в навчальну роботу, знімає втому, розвиває увагу, кмітливість, почуття змагання, взаємодопомоги.

Використання дидактичних ігор на різних етапах вивчення різного за характером математичного матеріалу є ефективним засобом активізації навчальної діяльності школярів, позитивно впливає на підвищення якості знань, умінь і навичок учнів, розвиток розумової діяльності.

Репрезентація досвіду: виступи на методоб’єднаннях, обмін досвідом з колегами, відкриті уроки; участь в районному етапі конкурсу «Вчитель року 2015-2016».

Посилання на материали:http://irisha28.blogspot.com/p/blog-page_19.html

http://irisha28.blogspot.com/

Категорія: Математика | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 1226 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/134
Всього коментарів: 3
3 petrenkoc-p2013  
Уважаемые жюри и гости выставка. Ссылка на материалы находится на блоге в разделе методическая копилка:

http://irisha28.blogspot.com/p/blog-page_19.html 
  
С уважением Петренко Ирина
.

2 petrenkoc-p2013  
Уважаемые жюри и гости выставки.  Ссылка на материалы находится на блоге в разделе методическая копилка: http://irisha28.blogspot.com/p/blog-page_19.html. С уважением Петренко Ирина

1 tatyanakazdoba  
Матеріал дуже актуальний, такі види роботи дійсно підвищують ефективність та результативність уроку. Адже навчання повинно приносити дитині задоволення та підвищувати її самооцінку. Вважаю, подана розробка варта уваги та гідного місця у конкурсі.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024