Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 08:30

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Сприяння створенню електронного навчального середовища на уроках біології

Сприяння створенню електронного навчального середовища на уроках біології

Пантюх Марина Іванівна

учитель біології, вища категорія, старший учитель

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор класичного ліцею: Баньковська Олена Григорівна

Адреса: 69035,  м. Запоріжжя, вул. Правди, 23 

телефони: (0612)34-06-82, факс 233-11-44

E-mail: lyceumsekret@ukr.net 

Сайт: http://classlyceum.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Провідна педагогічна ідея полягає у створенні умов для підготовки учнів до життя в інформаційному суспільстві., формуванні в учнів ключових компетентностей (соціальної, комунікативної, інформаційної, автономізаційної та предметної) шляхом залучення їх до навчальної діяльності з використанням ІКТ.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність використання інформаційних технологій обумовлена соціальною потребою в підвищенні якості навчання.

Сучасний етап розвитку суспільства відзначається глобальною інформатизацією всіх сфер діяльності, в тому числі в галузі освіти. Виник новий інформаційний простір, світ є тепер ще  і віртуальним, в подальшому цей процес буде тільки прискорюватись.

Завдання вчителя самому використовувати всі переваги ІКТ (індивідуалізація навчання, економія часу уроку, активізація пізнавальної діяльності, виховання самостійності і таке інше)  та сприяти реалізації всіх можливостей учнів з урахуванням сучасних реалій.

Науково-теоретична база досвіду: Система викладання предмета базується на творчому використанні досліджень, наукових статей в області вживання ІКТ в шкільних закладах, принципів андрагогічної моделі навчання.

Стисла анотація досвіду: На своїх уроках я впроваджую інтерактивні завдання з використанням інтерактивної дошки, візуалізацію знань при викладі нового матеріалу, проведення віртуальних лабораторних робіт, розробку інтерактивних вправ з використанням SmartNotebook при закріпленні матеріалу, розробку інтерактивних тестів і завдань у програмі i-SpringQuiz-Maker)  для контролю і перевірки знань, спілкуюсь дистанційно з дітьми у группі «Ох уж эта биология» в контакте.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження досвіду сприяє підвищенню інтересу до предмета, дозволяє більш успішно адаптуватися до навколишнього світу,  активізує пізнавальну діяльність. Учні щорічно займають призові міста на олімпіадах з біології, приймають участь у різноманітних конкурсах учнівської творчості.

Репрезентація досвіду: На рівні Запорізького класичного ліцею у формі семінарів і відкритих уроків для вчителів, презентація досвіду в рамках конкурсу «Використання ІКТ на уроках біології» газети «Шкільний світ».

Посилання на матеріал: http://classlyceum.zp.ua

Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: jenya2016 (26.01.2016)
Переглядів: 878 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/38
Всього коментарів: 1
1 loginova  
Застосування сучасних інтерактивних технологій навчання дозволяє вчителю будувати уроки на зовсім новому рівні. Уроки біології - це уроки, де учні опрацьовіють різну інформацію,роз'язують проблеми, задачі, оцінюють ситуації.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024