Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:24

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Хімія у повсякденному житті. Сучасні методи викладання хімії. Роль хімії у зоні АТО

Хімія у повсякденному житті. Сучасні методи викладання хімії. Роль хімії у зоні АТО

Рагімова Ганна Анатоліївна

вчитель хімії, вища категорія, звання старший вчитель

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор класичного ліцею: Баньковська Олена Григорівна

Адреса: 69035,  м. Запоріжжя, вул. Правди, 23 

телефони: (0612)34-06-82, факс 233-11-44

E-mail: lyceumsekret@ukr.net 

Сайт: http://classlyceum.zp.ua

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Орієнтування хімічної освіти на формування особистості, яка здатна до саморозвитку та самореалізації, потребує особистісно зорієнтованої моделі навчального процесу. Сучасні підходи до проблем навчання, покращення якості хімічної освіти вимагають суттєвих змін у побудові навчального процесу, які були б тісно пов’язані з проблемами активізації розумової діяльності школярів та розвитку їхніх інтелектуальних умінь.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Хімія є доволі важливим предметом для формування медичних навичок учнів. У час сучасних технологій зявляється багато інтегрованих онлайн сервисів для вивчення цієї дисципліни.

Стисла анотація досвіду:

В основу технології навчання, яку застосовує учитель на уроках хімії, покладено впровадження продуктивної педагогічної технології з елементами ІКТ. Продуктивне навчання – це освітній процес, що призводить до розвитку особистості в соціумі одночасно із змінами в самому соціумі. Це спроба вийти на новий рівень творчо організованої освіти, заснованої на інтересах підлітка, який навчається самостійно та взаємодіє з педагогами і психологами лише для консультації. Головна особливість даного підходу до навчання – створення учасниками особистісної освітньої продукції: інтелектуальних відкриттів, винаходів та конструкцій, моделей, задач, гіпотез, правил, досліджень, програм навчання, проектів тощо.

Результативність впровадження досвіду:

Нові технології, методики сприяють високому та достатньому рівню навчальних досягнень учнів ліцею на уроках хімії.

Репрезентація досвіду:

На рівні Запорізького класичного ліцею у формі відкритих уроків, створення власного сайту з методичними розробками, публікації у профільних журналах та онлайн виданнях.

Посилання на матеріал: http://classlyceum.zp.ua

 

Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: jenya2016 (26.01.2016)
Переглядів: 932 | Рейтинг: 1.0/339
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020