Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 15:11

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Формування творчої компетенції учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках хімії

Формування творчої компетенції учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках хімії

Акчуріна Надія Леонідівна, вчитель хімії, вища категорія, вчитель-методист

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Діденко Зоя Василівна,

Адреса: 69104, 16-А, м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева,

Телефон:  (0612) 769-80-34,

E-mail: school84.zp.ua@gmail.com

Сайт: http://school84.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Використання інноваційних технологій на уроках хімії сприяють підвищенню пізнавального інтересу та творчої активності учнів, розвитку компетентної особистості, її обдарованості, самовизначення і   саморозвитку; дозволяють здійснювати особистісний підхід, поетапне застосування знань, дослідницьких умінь і навичок. Основний акцент робиться на творчий розвиток особистості. Тому провідна ідея досвіду полягає у виробленні певної інтеграції інноваційних технологій навчання хімії, що сприяє розвитку творчого потенціалу учня і самореалізації кожної особистості.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Використання нових педагогічних технологій у навчально-виховному процесі дозволяє вчителям реалізувати свої педагогічні ідеї, а учням дає можливість самостійно вибирати освітню траєкторію - послідовність і темп вивчення тем, систему тренувальних завдань і задач, способи контролю знань. Так реалізується найважливіша вимога сучасної освіти - вироблення в суб'єктів освітнього процесу індивідуального стилю діяльності, культури самовизначення, відбувається їх особистісний розвиток. Використання інноваційних технологій підвищує ефективність уроку, активізує  навчальну діяльність учнів, підвищує інтерес до предмета.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретична база мого досвіду ґрунтується на  положеннях  методології й теорії поняття педагогічної технології, розроблених сучасними педагогами: В. Безпалько, Б. Лихачовим, М. Кларіним, В. Монаховим, Г. Селевко та іншими. Проблему педагогічної інноватики розглядали такі вчені , як О. Арламов, М. Бургін, В. Журавльов, В. Загвязинський, Н. Юсуфбекова, А. Ніколс та інші.

Мета дослідження полягає в тому, щоб розкрити поняття інноваційних педагогічних технологій, розкрити основні методологічні вимоги, яким має відповідати будь-яка інноваційна технологія навчання.

Стисла анотація досвіду: На своїх уроках я впроваджую такі сучасні технології:

  • інтерактивні технології;
  • інформаційно – комунікативні технології.
  • метод проектів;
  • групові технології;
  • дослідницький метод;
  • технології критичного мислення

В системі представлених технологій піднімається одна з актуальних проблем сучасної методики викладання – проблема розвиваючого навчання, а саме – самовизначення, самореалізація, формування і розвиток навичок критично й творчо мислити.

Результативність впровадження досвіду:

Результати участі в районних олімпіадах:

  • 2011-2012 н. р.: Соснін Антон, 9-А, III місце
  • 2012-2013 н. р.: Яремченко Євгеній, 8-А, III місце
  • 2013-2014 н. р.: Яремченко Євгеній, 9-А, IV місце
  • 2014-2015 н. р.: Яремченко Євгеній, 10-А, III місце
  • 2015-2016 н. р.: Капкаєва Вероніка, 8-Б, III місце

Результати участі у Всеукраїнській грі «Геліантус-2014»:

  • 1 учень - диплом II ступеня;
  • 4 учня -  дипломи III ступеня;
  • 4 учня - грамоти з хімії

Репрезентація досвіду: обмін досвідом на ШМО, міській сесії молодих вчителів хімії та біології; матеріал публікується на Методичному порталі; публікації: урок-проект «Вода знайома й незнайома» - «Бібліотека журналу «Хімія», Х.. Видавнича група «Основа», 2008; урок-дослідження «Отруєння спиртами, їх згубний вплив на організм людини» - науково-методичний журнал «Хімія», Х.,Видавнича група «Основа», 2013;урок-проект «В кругообігу складних неорганічних сполук»,урок-дослідження «Білки,жири,вуглеводи» - Методичний портал «Учительський журнал on-line» 2011-2013.

Посилання на матеріал: http://school84.zp.ua/index.php/2012-07-22-15-35-57/metodychna-robota/profesiini-konkursy

Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 976 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/25
Всього коментарів: 1
1 zojadidenko  
На Ваших уроках завжди цікаво. Дякую!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024