Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.06.2024, 11:32

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Використання основ тестології при складанні тестових завдань з історії у 7, 9, 10 класах

Використання основ тестології при складанні тестових завдань  з історії у 7, 9, 10 класах

Леонова  Олена  Володимирівна, вчитель історії, вища категорія

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  № 88 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Златова Людмила Іванівна

Адреса: вул. Музикальна, 2

Телефон: 769-80-53, 769-80-54

email: nvk88zap@gmail.com

http://zshcol88.wix.com/zp88

Провідна педагогічна ідея досвіду : Важливим елементом усіх сучасних технологій навчання є інструмент виміру навчання і його обов'язкових результатів. В умовах сучасної школи технологічним та об'єктивним інструментом виміру параметрів педагогічного процесу (рівня знань та складності завдань) вважається тест, який забезпечує мобільний, загальний та систематичний контроль за перебігом навчання взагалі та індивідуальний підхід до кожного учня зокрема. ЗНО попередніх років показало, що випускникам не завжди легко подолати психологічний бар’єр у написанні тестів. Для його подолання необхідно мати навички роботи з тестовими завданнями різних рівнів складності. Такі навички можна виробити поступово, якщо запроваджувати тести для поточного, тематичного оцінювання знань.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Тест – це важливий інструмент сучасної педагогіки. У таких розвинених країнах, як США та Англія, створені державні  служби тестування, що керують процесами вступу до вищих навчальних закладів, аспірантури і видають ліцензії на право практичної діяльності (наприклад, лікарям, педагогам). Враховуючи, що висока ефективність усієї системи освіти в Україні може бути забезпечена неперервністю та спадковістю всіх ступенів освіти, виникає необхідність впровадження і використання технології тестового контролю у навчальному процесі у загальноосвітній школі. Особливо важливо|, що| використання| методів| тестування| дозволяє| ще| в ранньому| віці| виявити| обдарованих| дітей| і підлітків| і організувати| з ними індивідуальну роботу.

Науково-теоретична база досвіду: У світовій педагогічній практиці проблема створення та застосування тестів має широке наукове обґрунтування та високий ступінь дослідженості (В.С.Аванесов, Т.Аджер, А.Анастазі, І.Є.Булах, Л.Бурлачук, Дж.Гласс, Р.Ібел, К.Інгенкамп, П.Клайн, Дж.Мак, Р.Намбельтон, М.М.Олійник, Л.Реснік, Дж.Стенлi, В.Хант та інші).

Стисла анотація досвіду:   На своїх уроках я впроваджую  тест як інструмент  вимірювання рівня знань та складності завдань, оскільки  без такого інструменту керувати  навчальним процесом, практично неможливо. Зрозуміло, тестування| не заміняє| і не відміняє| традиційних| форм педагогічного| контролю, заснованих| на безпосередньому| спілкуванні| вчителя| з учнем|. Такий контроль виконує| важливі| повчальні| функції|, він| озброює| педагогів| інформацією про рівень| знань| їх вихованців|, про пропуски в їх підготовці| і навіть| про емоційно-психологічний| стан класу|, а також відіграє особливу роль у підготовці учнів до ЗНО.

Результативність впровадження досвіду:

2011-2012: 1. Призер ІІ (районного) етапу предметних олімпіад  з історії (Король Марія 10-А кл. ІІІ м.). 2. Участь у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека -2012» (10 золотих, 4 срібних і 2 бронзових Диплома).

2012-2013: 1. Призер ІІ (районного) етапу предметних олімпіад  з історії (Король Марія  11-А кл. ІІІ м., Кривохатько Дарина 9-А кл. ІІІ м.). 2. Участь у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека-2013» ( 12 золотих, 1 срібний і 4 бронзових Диплома).

3. Участь у Всеукраїнському конкурсі «Поетична історія».

2013-2014: 1. Призер ІІ (районного) етапу предметних олімпіад  з історії (Герасименко Анастасія 8-А кл. ІІІ м., Чайка Єлизавета 8-А кл. ІІІ м., Кривохатько Дарина 10-А кл. ІІІ). 2. Участь у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека-2013» ( 14 золотих, 3 срібних і 1 бронзовий Диплом). 3. Участь у роботі районної творчої групи вчителів історії по впровадженню нового Держстандарту  освіти.

2014-2015: 1 Призер ІІ (районного) етапу предметних олімпіад  з історії (Герасименко Анастасія 8-А кл. ІІІ м., Чайка Єлизавета 9-А кл. ІІІ м.). 2. Участь у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека-2013» ( 15 золотих, 1 срібних і 1 бронзовий Диплом).

Репрезентація досвіду : Вчитель приймає активну участь в роботі творчих груп учителів району, організує та проводить  семінари-практикуми  для вчителів історії району. Виступала з доповідями :

1. «Удосконалення фахової майстерності та професійної  майстерності вчителів суспільно-гуманітарних наук через роботу ШМО» (Педрада, ЗНВК № 88, 2013 р.).

2. Презентація Дидактичного матеріалу  для роботи у 5 класах в умовах впровадження нового Держстандарту освіти (ЗЗОШ № 23, 2014).

3. «Застосування інформаційно-комунікативних технологій в НВП: мережева взаємодія, квест-технології (печа-куча та ін.)» (ЗОШ № 88).

Посилання на матеріал   http://zschool88.wix.com/zp88

Категорія: Історія і правознавство | Додав: kommun (21.01.2016)
Переглядів: 847 | Рейтинг: 1.0/59
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024