Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 08:23

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Використання інноваційних технологій як засіб пізнавальної активності учнів на уроках історії та правознавства

Використання інноваційних технологій як засіб пізнавальної активності учнів на уроках  історії та правознавства

 Розсоловська Ірини Володимирівни

 учитель історії та правознавства, спеціаліст І категорії

 Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27  Запорізької міської ради Запорізької області

 Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91

  Директор  гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна

  e-mail:ogg27@ukr.net

  gimnasiya 27.at.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: досвід дає  змогу здійснити поступовий перехід від навчання, орієнтованого переважно на запам’ятовування, до навчання, спрямованого на розвиток самостійного, свідомого мислення учнів. Це дає змогу адекватно оцінювати обставини та аналізувати їх, а також формувати стратегію подолання проблем, які можуть виникнути.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Використання інноваційних технологій  дає змогу розвивати інформаційну культуру учнів, оперативно розповсюджувати актуальну інформацію, застосувати інтерактивні та ігрові технології, розширювати можливості в застосуванні наочності, що сприяє виходу їх на більш високій рівень навчання, інтелектуальної й розумової діяльності, а також самореалізації.

Науково-теоретична база досвіду: досвід узагальнює ключеві моменти з питань  використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства та в позаурочний час. Базисом для побудови теоретичних узагальнень та створення дидактичного матеріалу стали наукові роботи Маркова А.К., Щукіна Г.І., Павлюк О.І., Пометун Є.І., Ремех Т.А.

Стисла анотація досвіду: Досвід учителя підтверджує, що успішним є те навчання, яке створює атмосферу творчого успіху. Використання інноваційних технологій сприяє формуванню особистості учня, який вмило аналізує й оперує самостійно знайденою  навчальною інформацією,  культури проведення та участі у дискусіях, обговоренню проблемних правових питань. Розвиток творчих здібностей дітей, розуміння учнями значення історії як предмета в сучасних реаліях життя.

Результативність впровадження досвіду: Про результативність роботи вчителя свідчать результати моніторингу показників рівня навчальних досягнень учнів з предмету, системна робота з обдарованими учнями-це призові місця на районному обласному та республіканському етапах Всеукраїнської олімпіади з правознавства. Крім того, педагогічний досвід учителя є результатом цілісної системи щодо підвищення в учнів мотивації до навчання шляхом опрацювання теоретичного аспекту та створення методичного, аналітичного й дидактичного матеріалів.

Репрезентація досвіду: Досвід роботи вчителя апробовано і репрезентовано в системі навчально-виховного процесу гімназії № 27, в роботі шкільного та районного методичних об’єднань, представлено під час навчання на курсах підвищення кваліфікації при КЗ ЗОІППО ЗОР 2013р.

Тегі: проблемне навчання, технологія, педагогічна технологія, групова дискусія, дослідницька робота, критичне мислення, навчальна мотивація, опорні конспекти,  мотив и мета, пізнавальна мотивація, дидактичні ігри, робота по алгоритмах, самостійна робота.

Категорія: Історія і правознавство | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 1167 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/117
Всього коментарів: 3
3 ogg27  
https://drive.google.com/file/d/0B_vITa6H1vyQT1B0NmE5cGMxZTQ/view?usp=sharing

2 natalyasirinyuk  
Этот педагогический опыт имеет огромнейшее значение в наше очень непростое время! У преподавателя научный подход, основанный на практической деятельности с гимназистами. На мой взгляд, заслуживает и внимания, и введения в изучение истории и, особенно, правоведения . Успехов Вам!

1 mansteira_t7a  
Очень актуальная тема, особенно тогда, когда наши ученики так далеки от восприятия истории  ВООБЩЕ. Именно здесь нужны новые педагогические  технологии и творческий  подход.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024