Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 15:39

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Застосування інтерактивних технологій як один із засобів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови

Застосування інтерактивних технологій як один із засобів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови

Стороженко Олена Юріївна,
вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист. 

Запорізька загальноосвітня школа  І–ІІІ ступенів №30 Запорізької міської ради Запорізької області, 
директор: Чумаченко О.В.,


адреса:  вул. Леонова 4,  м.Зaпopiжжя 69006,
тел.: (061)236-87-71,

E-mail: nvk_30@mail.ru ,
адреса сайту: http://nvk30.ucoz.ru/

 


Провідна педагогічна ідея досвіду:

Інтерактивні та проектні технології ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії і дають можливість педагогу стати справжнім лідером учнівського колективу. Завдяки таким сучасним технологіям учні вчаться бути демократичними, критично мислити, приймати продумані рішення, а отже, відбувається постійна співпраця всіх учнів класу у ході уроку. При цьому учень і вчитель – рівноправні, тобто знають, вміють і здійснюють свою діяльність разом, чудово розуміючи, що вони роблять і для чого.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Сучасний етап розвитку нашої держави вимагає від підростаючого покоління гнучкості, комунікабельності, швидкої адаптації до різноманітних життєвих ситуацій, критичного мислення та вміння співпрацювати. Значно змінився і статус іноземної мови в українському суспільстві. Стрімке входження України у світове співтовариство забезпечило величезний попит на знання іноземних мов. Володіння навичками іншомовної компетенції стало розглядатися як засіб соціалізації, засіб, що об'єднує держави і народи. Саме тому сьогодні необхідно приділяти серйозну увагу ефективності та якості процесу навчання іноземних мов. І першочерговим завданням учителя є створення таких умов для навчання, де школярі,  без шкоди для себе, могли б «потренуватися», «спробувати» себе у дорослих  життєвих ситуаціях.

Науково-теоретична база досвіду:
Державний стандарт базової і середньої  освіти, 
Роботи по проблемам застосування в навчальному процесі інтерактивних методик наступних авторів:  Арнольд Р., Шелтен A., Стус Ф., Пометун О., Пироженко Л., Яновської О.В, Кулік С.В..

Стисла анотація досвіду:
На уроках іноземної мови  використовую прийоми ситуативного моделювання та опрацювання дискусійних питань, технології колективно – групового та кооперативного навчання. Звичайно, що для забезпечення практичного володіння предметом намагаюся використовувати такі, важливі, компоненти як: 
•    запам’ятувавання учнями певної кількості матеріалу, що подається в системі;
•    розвиток навичок оперування мовним матеріалом;
•    розвиток комунікативних вмінь.
Я намагаюся будувати урок так, щоб максимально надати учням можливість розмовляти іноземною мовою, створити такі умови, за яких говоріння за заданою темою було б природно мотивованим, можливість висловлювати думки та обговорювати їх. Вважаю, що необхідно надавати важливого значення створенню в класі клімату взаємосприйняття, акцентування позитивного, запобігання негативному, створення почуття довіри, поваги до кожного для найновішої реалізації кожним своїх можливостей.  На уроці важливо створити атмосферу загальної релаксації і взаємної довіри. В невимушеній атмосфері учень відчуває себе вільним і рівноправним партнером, учні не повинні відчувати страх за неправильність сказаного.  Недаремно слово “інтерактив” (пер. з англійської “inter” – “взаємний”, “act” – діяти) означає взаємодіяти. Суть інтерактивного навчання і полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів. За умови використання інтерактивних технологій на уроці підвищується результативність навчання, стимулюється вивчення мови, розумова та творча активність учнів, підвищується цікавість до вивчення іноземної мови. тощо. 

Результативність впровадження досвіду:

а) підвищення якості навчального процесу;
б) зацікавленість дітей до вивчення англійської мови;
в) бажання до творчого пошуку;
г) використання сучасних комп’ютерних технологій у навчальному  процесі, що сприяє формуванню та  розвитку ключових компетентностей учнів.

Репрезентація досвіду:

відкриті уроки  для вчителів англійської мови в ЗНЗ №30 та ліцеї №62 з проблеми  «Застосування інтерактивних технологій як один із засобів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови» викликає зацікавленість у вчителів іноземної мови, району, області. В цьому я переконалась на засіданнях кафедри іноземних мов ЗНУ, методичного об’єднання, обласних семінарах, присвячених даній темі.

Посилання на матеріали: http://nvk30.ucoz.ru/load/

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (20.01.2016)
Переглядів: 1066 | Коментарі: 3 | Теги: творчий потенціал молоді, гуманно-особистісний підхід, творчо мисл, креативні здібності учнів, комунікативна компетентність учнів, проектна технологія | Рейтинг: 1.0/52
Всього коментарів: 3
3 Натуся  
Несомненно,эта статья интересная и актуальная. Использование в работе педагога ИКТ-это современный ,передовой подход к работе, обеспечивающий заинтересованность учеников в получении знаний. Автором раскрыт нестандартный, инновационный  подход к организации учебного процесса. Желаю автору статьи профессиональных успехов!

2 iskzp  
Очень интересный, а главное профессиональный подход к организации учебного процесса!Уверен ,что с таким подходом будет заинтересованность учеников в изучении английского языка !

1 Дождь  
Интересный и актуальный метод организации учебного процесса! Мотивация учащихся к овладению знаниями английского языка и создание непринужденной атмосферы на уроке - залог высокого уровня обучения! Успехов!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024