Встановлення наступно-перспективних зв’язків у форматі «школа – вищий навчальний заклад» через реалізацію компетентнісного підходу у викладанні англійської мови.
Чижевська Ірина Вячеславівна вчитель англійської мови, cпеціаліст І категорії
Запорізька гімназія №93 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Іванова Тетяна Іванівна
Адреса школи: вул.. Полякова,9
Тел.: (0612) 67-44-15
Е-mail: school93-60@ukr.net
Сайт школи: www.gymnasium93.zp.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду:
встановлення наступно-перспективних зв’язків у форматі «школа – вищий навчальний заклад»
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Актуальність та перспективність поданого досвіду обумовлена тим, що встановлення наступно-перспективних зв’язків в системі освіти сьогодні є однією з найголовніших задач освітян на всіх рівнях, саме завдяки цим зв’язкам ми можемо розглядати освіту як неперервний процес становлення сучасної особистості, що закладено в законодавчих документах України.
Науково-теоретична база досвіду:
Сучасні наукові дослідження підкреслюють важливість та актуальність обраної проблематики. Над цим питанням активно працюють такі вітчизняні вчені, як Франчук Т.Й., Марцева Л.А., Машкова І.М., Крохмаль В.Ф., Вашуленко М.С., Ярослава Логвінова, Марія Рудь та інш.Але проблема наступності старшої шкоди до вищого навчального закладу досліджена на недостатньому рівні, тому що ці два інститути освіти на сьогодні відірвані один від одного, але саме це є часом становлення особистості та формування громадянської та патріотичної позиції майбутніх членів суспільства.
Стисла анотація досвіду:
В своєму досвіді автор дає визначення проблемі наступності та перспективності таких ланок освіти як старша школа та вищий навчальний заклад та визначає роль саме компетентнісного підходу у формуванні зв’язку зазначених ланок. Для вирішення зазначеної проблеми автор пропонує запровадження форм та методів формування у учнів старшої школи начального рівня компетенцій, необхідних для успішного навчання у вищому навчальному закладі, на базі сучасного загальноосвітнього закладу та описує їх застосування.
Результативність впровадження досвіду:
Результативність запропонованої методики полягає в активній участі дітей та їх перемоги в конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів МАН, Всеукраїнській олімпіаді з англійської мови, конкурсі відгуків на прочитану книгу. Також на результативність даного методу роботи з учнями вказує успішне навчання наших випускників в престижних ВУЗах України та за кордоном.
Репрезентація досвіду
Педагогічний досвід автора було репрезентовано в статті «Використання інформаційно-комунікативних технологій в науково-дослідницькій діяльності учнів» у збірнику статей «Інноваційні технології навчання обдарованої молоді: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10 грудня 2013 року, м. Київ», представлено на майстер-класі при шкільному МО та надано на конкурс «Вчитель року – 2016».
Посилання на матеріал:
http://english-in-practice.blogspot.com/ - посилання на блог Чижевської І.В.
http://english-in-practice.blogspot.com/p/blog-page_24.html - посилання на матеріали Педагогічної виставки.
https://drive.google.com/file/d/0B7u8_tf6p-8TVFIzdU91M2ZIRk0/view - посилання на досвід.
Джерело: http://english-in-practice.blogspot.com/p/blog-page_24.html |