Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:16

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Вплив інформаційних технологій на розвиток мовленнєвих компетенцій на уроках англійської мови

Вплив інформаційних технологій на розвиток мовленнєвих компетенцій на уроках англійської мови

Кірєєва Ольга Миколаївна

учитель англійської мови, спеціаліст II категорії

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор класичного ліцею: Баньковська Олена Григорівна

Адреса: 69035,  м. Запоріжжя, вул. Правди, 23 

телефони: (0612)34-06-82, факс 233-11-44

E-mail: lyceumsekret@ukr.net 

Сайт: http://classlyceum.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Сформувати в учнів іншомовну мовленнєву компетенцію, базою якої є комунікативні уміння, створені за допомогою використання інформаційних технологій на уроках англійської мови.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: актуальність використання інформаційних технологій на уроці англійської мови полягає саме в ефективності поєднання корисного й цікавого, навчання і розваги, наочності й інформативності.

Науково-теоретична база досвіду: Застосування інформаційно-комп’ютерних технологій під час проведення уроків англійської мови підвищує якість навчання та ефективність контролю, збільшує кількість додаткової  інформації, скорочує час подачі матеріалу, стимулює мотивацію учнів. Застосування зазначених видів роботи підвищує ефективність засвоєння навчального матеріалу, сприяє міцному формуванню мовленнєвих компетенцій учнів.

Стисла анотація досвіду: Використання комп’ютерних технологій дозволяє досягти цілей, поставлених комунікативно орієнтованим викладанням англійської мови. Такий підхід дає можливість стимулювання когнітивних процесів учнів, адже вони беруть активну участь у процесі навчання, заохочення висловлення власної думки, вираження своїх почуттів і використовування власного досвіду. На уроці введення нового матеріалу незамінним є використання мультимедійних презентацій, інтерактивного проектора й таблиць. Впровадження презентацій як форми роботи дозволяє краще систематизувати новий лексичний, граматичний і навіть фонетичний матеріал та створити підтримку під час навчання всіх видів мовленнєвої діяльності. Комп’ютерні технології відіграють важливу роль у організації навчально- виховного процесу завдяки тому, що вони надають учителю можливість урізноманітнити форми та методи роботи на уроці.

Результативність впровадження досвіду: Систематичне і дозоване використання інформаційних технологій  на уроках англійської мови позитивно впливає на активізацію пізнавальної діяльності, підвищення мотивації навчання; дає можливість формувати комунікативну і інформаційну компетентність, учні стають активними учасниками уроку. Нові технології, методики сприяють високому рівню навчальних досягнень учнів.

Репрезентація досвіду: На рівні Запорізького класичного ліцею у формі відкритих уроків для вчителів, презентація досвіду в рамках конкурсу «Вчитель року».

Тегі: інформаційні технології, комп’ютерні технології, комп’ютер,  мовленнєві компетенції, мультимедіа, англійська мова, мультимедійна презентація.

Посилання на матеріал: http://classlyceum.zp.ua

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: ordg (27.01.2016)
Переглядів: 663 | Рейтинг: 1.0/46
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020