Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 21:27

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання технології розвитку критичного мислення на уроках англійської мови для формування комунікативної компетенції

Використання технології розвитку критичного мислення на уроках англійської мови для формування комунікативної компетенції

Степанова Лариса Василівна, вчитель англійської мови, спеціаліст I категорії

 

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65

69068, м. Запоріжжя,  пр. Моторобудівників, 26.

Тел.:(061)278-35-91.

E-mail: school65@ukr.net.

Адреса сайту: http://school65.zp.ua

Директор школи: Чомова Світлана Валеріївна

Провідна педагогічна ідея досвіду

Стандарт основної загальної освіти з іноземної мови ставить за мету досягнення якісно нових цілей у вивченні іноземної мови, а саме: розвиток іншомовної комунікативної компетенції. Реалізація компетентнісного підходу у вивченні іноземної мови здійснюється за допомогою використання інноваційних технологій та активних методів, одним із яких є саме формування навичок критичного мислення. Використовуючи технологію «Критичне мислення» на уроках англійської мови, учитель розвиває, в першу чергу, особистість учня, стимулює його інтереси, розвиває в нього бажання практично використовувати іноземну мову, а також вчитися, що робить реальним досягнення успіху у вивченні предмета.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Актуальність даного досвіду полягає в тому, що в сучасному світі з'являється необхідність в зміні моделі освіти, а саме: в переході від знань в центричній моделі, що орієнтована на передачу формальних знань, до компетентнісної, яка направлена на формування практичних вмінь, використання знань в професійній та повсякденній діяльності. Діяльність при такому підході набуває дослідницький і практично-орієнтований характер, а випускник стає не просто учнем  «знаючим», а учнем «умілим». Це стає можливим за використання технології «Критичне мислення».

Науково-теоретична база досвіду

Дослідження деяких аспектів формування критичного мислення здійснюється з позиції науковців Німеччини (М.Вайнстейн, М.Ліпман, А.Тягло, А.Фішер, Г.Кемп).Окремі аспекти критичного мислення в учнів висвітлювалися у роботах С.І.Весклера, Л.А.Рибак, А.І.Липкіної та інших.

Стисла анотація досвіду

Інноваційна сутність пропонованої моделі полягає в тому, що використання цієї технології на уроках англійської мови сприяє ефективності сприйняття інформації, підвищенню інтересу до вивченого матеріалу та процесу навчання, розвитку умінь критично мислити, працювати в співдружності з іншими.

У роботі представлена технологія критичного мислення на основі застосування читання і письма як одних з найефективніших видів мовленнєвої діяльності.

Технологія розвитку критичного мислення спрямована на розвиток навичок роботи з інформацією (текстом), уміння не тільки вдумливо читати, але й аналізувати, застосовувати дану інформацію, пов’язуючи нові знання з попередніми уявленнями.

Результативність впровадження досвіду

Участь у шкільних та районних олімпіадах з англійської мови, у заочних Всеукраїнських конкурсах «Грінвіч», «Олімпус», «Шкільні Дні», «Puzzle», участь у міжнародному проекті «Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX)», у Міжнародній олімпіаді з основ наук, у міському конкурсі на кращий відгук про прочитану книгу, участь в Інтернет-олімпіаді.

Репрезентація досвіду.

Рівень репрезентації – навчальний заклад.

Форма репрезентації – виступ на засіданні ШМО вчителів іноземної мови, проведення відкритих уроків, публікація в Інтернет виданнях (http://infourok.ru/user/stepanova-larisa-vasilevna).

Посилання на досвід. https://drive.google.com/file/d/0B2Rn__Y5-eJNZC1tbVF3dHpVMDA/view?usp=sharing



Джерело: https://drive.google.com/file/d/0B2Rn__Y5-eJNZC1tbVF3dHpVMDA/view?usp=sharing
Категорія: Іноземні мови | Додав: tetyana013 (22.01.2016)
Переглядів: 1401 | Коментарі: 6 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/108
Всього коментарів: 6
6 yfkbhf777  
Ви, як досвідчений викладач, знаєте, як саме зацікавити сучасних дітей до вивчення свого предмета. Тема, яку Ви освітлюєте у цій виставці, на мою думку, знайде багато зацікавлених педагогів. Сподіваюсь, це допоможе їм у роботі. Бажаю успіхів Вам, Ларисо Василівно.

5 galya-babich13  
Бажаю успіхів!

4 enteacher2000  
Ваша робота заслуговує на особливу повагу з боку кожного, хто її прочитає. Із неї можна запозичити величезну кількість матеріалу, який може бути успішно застосований на практиці.

3 timemeeting  
Це гарно, дуже перспективна робота.Критично мислити дійсно робить реальним досягнення успіху у вивченні вашого предмета.

2 timemeeting  


1 kotiy_natasha  
Шановна, Лариса Василівно! Ваш досвід дуже цікавий. Сподіваюсь, що ним скористаються й інші педагоги. Бажаю Вам успіхів й творчого натхнення! Так тримати!!! biggrin

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024