Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:53

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання квест-технології при вивченні німецької мови

Використання квест-технології при вивченні німецької мови


Свідлова Юлія Володимирівна,
вчитель німецької мови,  «спеціаліст другої категорії»


Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 86 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Зайченко Любов Миколаївна


Адреса школи: 69093, м. Запоріжжя, вул. Дегтярьова, буд.5б
тел.: 224-78-47
e-mail: svidy2pac@mail.ru
сайт: http://school86.at.ua/

 


Провідна педагогічна ідея досвіду
 Організація пошукової діяльності на уроках німецької мови та в позаурочний час сприяє не тільки формуванню мовних та мовленнєвих умінь та навичок, розвитку соціокультурної та загальнонавчальної компетенцій, але й надає можливість різнобічного розвитку учня, є ефективним мотивом процесу активного здобуття знань, підвищує відповідальність за результати роботи та їх презентацію.


Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду
Ефективне використання інноваційних технологій сприяє підвищенню якості навчання, зацікавленості учнів і викладачів, є важливим етапом в процесі значних змін в традиційній освітній системі в контексті глобалізації. Актуальні методики навчання (метод проектів, ІКТ, квест-технологія) надають можливість різнобічного розвитку учня, перетворюють його на суб'єкт навчальної діяльності. Квест-технологія вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати і вирішувати поставлені задачі. Ця методика є сучасною та перспективною, має ряд переваг, заслуговує на широке впровадження в навчально-виховний процес.


Науково-теоретична база досвіду 
Досвід базується на дослідженнях інноваційних педагогічних технологій (Дичківська І.М.), ефективності використання квестів у навчально-виховному процесі (Сокол І.М., Додж Б., Воробйов Г.О., Ільченко О.В., Чеботарьова Є.О.), застосування квестів при навчанні іноземних мов (Плавинський Р.А., Яковенко А.В.). 


Стисла анотація досвіду
Технологія діяльності вчителя полягає у впровадженні методу квестів на уроках німецької мови та в позаурочний час. Спираючись на значення слова квест (quest - пошук), вчитель створює умови змагання, розвитку навички пошуку необхідної інформації в різних джерелах та аналітичних здібностей учнів, вчить раціонально використовувати свій час. 
Пропонується створений учителем реалізований комбінований квест «Чарівна книга» для учнів середньої та старшої ланки (додаток 1) з аналізом та результатами роботи (додаток 2, 3).
Для успішного виконання завдань учням пояснюються правила проходження квесту (попередня підготовка до проведення), пропонується сюжет, мета якого зацікавити та заінтригівати учасників, обговорюються організаційні питання (термін проведення, реєстрація – вхідна анкета, платформа). Впродовж тижня один раз на добу учні отримують одне завдання, яке складається з декількох питань. За правильну відповідь на кожне питання нараховується відповідна кількість балів. По закінченню відведеного часу відповіді не приймаються, а для самоконтролю учням оголошуються правильні відповіді. Квест проводиться в позаурочний час. Наприкінці всі учасники заповнюють вихідну анкету, де діляться своїми враженнями, очікуваннями та побажаннями. Після цього оголошуються результати та переможці. 


Результативність впровадження досвіду полягає у підвищенні мотивації до вивчення німецької мови, поглибленні і розширенні знань. Запропонований квест сприяє розвитку соціокультурної компетенції, пошукових вмінь та навичок (за допомогою мережі інтернет), уміння самостійно планувати, здійснювати та аналізувати свою діяльність, виховує увагу та здорову конкуренцію.


Репрезентація досвіду:
Учасник творчої групи "Впровадження квест-технології в освітній процес", «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Виступ на районному методичному об'єднанні з темою «Використання квест-технології при вивченні німецької мови» (березень 2015 р.)


Посилання на матеріал

http://school86.at.ua/index/svidlova_ju_v/0-174

http://vk.com/club78595114

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (12.01.2016)
Переглядів: 2060 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 1.0/364
Всього коментарів: 6
6 rudenkolv60   [Матеріал]
Дуже цікава робота, яка змушує поглиблювати свої знання у галузі інноваційних технологій. Бажаю успіхів.

5 Юлианна   [Матеріал]
Квест-технології підвищать якість навчання!!!Молодець!!Бажаю перемоги!!!

4 amicaveris   [Матеріал]
Ваша робота надихає на створення власних проектів, а кількість голосів у підтримку свідчить про неабиякий інтерес до ідей інтеграції Інтернету в навчальний процес.

3 schegdagalina   [Матеріал]
Цікава методика,яка сприяє різнобічному розвитку учнів,вчить активно здобувати знання. Може бути використанна вчителями всіх предметних циклів. Бажаю успіхів та перемог!

2 Svetlana5654   [Матеріал]
Сучасна, творча розробка. Цікавий підхід до начання. Бажаю пройти квест "Міська педагогічна виставка-2016" та отримати головний приз!

1 valentinka97   [Матеріал]
Нова інноваційна методика, що робить процес навчання цівим, яскравим і динамічним. Успіхів, наснаги та перемоги!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021