Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 09:34

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання інформаційних технологій на уроках англійської мови

Використання інформаційних технологій на уроках англійської мови

Глядченко Світлана Іванівна  

вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії

Запорізька спеціалізована школа № 72 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням хімії та біології 

Адреса: 69000, м. Запоріжжя, вул. Лермонтова 21, тел.: (061)2334110 

Директор: Усова Тетяна Миколаївна 

email: school72@ukr.net

сайт школи: http://72zp.ucoz.ru

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:Використання інформаційно-комунікаційних технологій вносить істотні зміни в діяльність педагога та розвиток учня як особистості, висуває нові вимоги до професійної майстерності викладання англійської мови, чіткої організації та індивідуалізації роботи з кожним учнем під час навчально-виховного процесу. Комп’ютерні технології, увібравши в себе елементи різних методик,  надають кожному учневі, спираючись на його інтереси, здібності, особисті цінності й суб’єктивний досвід, можливість самореалізації в пізнавальній та інших видах діяльності, створюють комфортні умови для самовизначення особистості в інформаційному суспільстві. .

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Бурхливий розвиток програмно-технічних засобів, створення, збереження й обробка інформації у світі дедалі швидше змінює орієнтації сучасного суспільства. Входження інформаційно-комунікативних технологій у різні сфери діяльності людини не оминає і галузь освіти. У зв'язку з цим особливого значення набуває переорієнтація мислення сучасного вчителя  на  усвідомлення принципово нових вимог до його педагогічної діяльності, готовність використовування ІКТ як допоміжний навчальний ресурс. При цьому кожному вчителю, безумовно, очевидна доцільність   використання комп'ютерів для навчання в  школі.  Надзвичайні можливості  надання   інформації на комп'ютері дозволяють змінити та безмежно збагатити зміст освіти: виконання будь-якого завданя за допомогою комп'ютера створює умови для підвищення  інтенсивності уроку; використання варіативного матеріалу та різних режимів роботи сприяє індивідуалізації навчання.

Науково-теоретична база досвіду: У другій половині ХХ століття почався перехід до інформаційного суспільства. Внаслідок винайдення комп’ютера - універсального та надзвичайно ефективного інструмента для обробки інформації, кількість її, накопиченої людством за свою історію, почала зростати великими темпами. Людство зіткнулося  з ситуацією, коли людині для повноцінної роботи вже недостатньо  фактичних знань, вмінь та навичок, отриманих під час навчання. Кожні десять років вони стають не актуальними у зв’язку з оновленням наукових поглядів та зміною технологій. Тому сучасна школа повинна сприяти формуванню життєвих компетентностей учнів. Серед ключових компетентностей визначені уміння вчитись (навчальна), громадянська, загальнокультурна, компетентність з інформаційних та телекомунікаційних технологій,  соціальна, підприємницька. При застосуванні мультимедійних технологій на уроці ми маємо і якісну перевагу, і кількісну. Якісно нові можливості очевидні, якщо порівняти словесні описи з безпосереднім аудіовізуальним уявленням. Кількісні переваги виражаються в тому, що мультимедіа середовище набагато вище за інформаційною щільністю.

Стисла анотація досвіду: На своїх уроках я впроваджую роботу з одним з найпопулярніших програмних засобів, програму компанії Microsoft – Power Point. З її допомогою я  маю можливість використовувати комп'ютер  як засіб, що допомагає організувати навчання англійській мові.  Також я почала опрацьовувати програму XMind, яка дає можливість створювати «розумні карти», де вся необхідна інформація подається схематично, з використанням наочності, відео та аудіо записів, текстів, діалогів тощо.

Результативність впровадження досвіду: Головна ціль навчання іноземній мові – це комунікативна діяльність учнів, тобто практичне володіння іноземною мовою. Задачі вчителя – активізувати діяльність кожного учня в процесі навчання, створювати ситуації для їх творчої активності. На мою  думку, використання сучасних засобів, таких як інформаційні технології, а також навчання в співробітництві та проектній методиці, дозволяють вирішувати ці задачі. Інформатизація освіти - один з основних напрямів процесу інформатизації, продиктований потребами сучасного суспільства, у якому головним рушієм прогресу є індивідуальний розвиток особистості. Тому я вважаю за необхідне  впровадження в практику програмно-педагогічних розробок, спрямованих на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання.

Репрезентація досвіду: Досвід апробовано у спеціалізованій школі № 72 І-ІІІ ступеня. Аспекти його ефективності обговорювалися на засіданнях методичного об’єднання вчителів англійської мови. Мої вихованці - призери різноманітних конкурсів: “Clever”, “Puzzle”, “Flex”.

 

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (23.01.2016)
Переглядів: 1477 | Рейтинг: 1.0/61
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024