Використання ІКТ, як ефективний засіб підвищення якості навчально-виховної діяльності
Барабаш Анастасія Вікторівна
вчитель англійської мови, ІI категорія
Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91
Директор гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна
e-mail:ogg27@ukr.net
gimnasiya 27.at.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: навчання учнів на уроках іноземної мови з використанням ІКТ технологій дозволяє:
- змінити форму навчання з авторитарної на комунікативну, інтерактивну, заглиблену в спілкування;
- формувати здатність висловлюватися, виражати думки за рахунок умінь слухати, читати, говорити і писати іноземною мовою;
- підтримувати ефективну мотивацію та зв’язок з реальним життям для набуття практичних умінь;
- викликати інтерес до отримання інформаційних повідомлень та відтворення власних;
- виховувати та розвивати особистість учнів одночасно з процесом засвоєння нових знань.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: процес реформування традиційної системи освіти передбачає широке використання ІК- технологій, оскільки вони відкривають можливості абсолютно нових методів викладання і навчання. ІКТ не тільки полегшують доступ до інформації, а й відкривають можливості варіативності навчальної діяльності, сприяючи іі індивідуалізації та диференціації, а також дозволяють по-новому організувати взаємодію всіх суб`єктів навчання будувати нову освітню систему, в якій учень був би активним творчим учасником освітньої діяльності.
Науково-теоретична база досвіду: при роботі над науково-методичною проблемою використовую слідуючи наукові видання та сайти:
Биков О. Новітні інформаційні технології в навчально-виховному процесі О. Биков // Школа. – 2008. – № 7.
Бикова Ю.О,. Спірна О.М., Овчарук О.В..– Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України : метод. рекомендації /К. : Атіка, 2010. –88 с.
Грабовський П. П. Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – №1(9). – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em.html.
Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. - метод. посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко; За ред. О.І. Пометун. - К.: А.С.К., 2005. - 192 с.: іл.
http://klasnaocinka.com.ua
https://uk.wikipedia.org/wiki/ Інформаційно-комунікаційні_технології
Стисла анотація досвіду: досвід має інноваційний потенціал тому що системне використання ІКТ на сучасному етапі розвитку освіти вже само по собі є інновацією. Надані матеріали досвіду представляють собою: завдання для розвитку мовленнєвої компетенції учнів при перегляді навчальних відео, навчальні презентації.
Результативність впровадження досвіду: використання даних матеріалів дозволяє підвищувати мотивацію учнів при вивчення іноземних мов та як результат загальний рівень навченості дітей.
Репрезентація досвіду: досвід апробовано в системі навчального процесу гімназії №27. Репрезентовано на шкільному МО вчителів іноземної мови з теми «Використання ІКТ, як ефективний засіб підвищення якості навчально-виховної діяльності». Матеріали для проходження веб-квесту розміщено на сайті http://sites.google.com/site/typesofholiday
Теги: технологія, педагогічна технологія, інформаційні технології, комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні технології навчання, веб-квест технологія, презентація, мультимедійні засоби.
|