Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 18:01

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках англійської мови в умовах реалізації державних освітніх стандартів
Використання  і  поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках англійської мови в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі
 
 
Бойцева Вікторія Вікторівна, вчитель англійської мови, спеціаліст другої категорії
 
Запорізький ліцей «Логос» Запорізької міської ради
Директор: Рівкін Анатолій Давидович
 
Адреса:          69035  Запоріжжя, вул. Рекордна, 27-А
Телефон:      233-33-19, 34-01-62
Е-mail:          zllog@yandex.ua
Сайт:             http://www.zllogos.zp.ua
 
Провідна педагогічна ідея досвіду:  
   Створення драматичного, анімаційного сюжету, його практичне відтворення в анімаційному фільмі допомагає досягти наших подвійних цілей: дітям цікаво створювати мультик, вчитель “отримує” використання лексико-граматичних явищ, що вивчаються!
   Самостійне використання учнями лексико-граматичних явищ, комп’ютерна «обробка» зафільмованого драматичного сюжету передбачає інший вибір методів і засобів навчання, ставить завдання здійснювати зворотній зв'язок, що до рівня засвоєння навчального матеріалу, дає якісні зміни використання часу і планування уроків, можливості дистанційного навчання тощо.​
 
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
актуальність педагогічного досвіду  полягає в тому, що  поєднання прийомів драматизації та  ІКТ на уроках англійської мови (чи будь-якої іншої мови і літератури) та в позаурочний час навчання, дозволяє переглянути підходи до освітніх цілей, цілеспрямовано оновити  засоби навчання і кардинально змінити підходи до оцінювання результатів навчання. В свою чергу, це створює умови для формування не тільки глибоких знань і вмінь учнів, але і здатності самостійно приймати рішення, формулювати власні цілі, вибирати ефективні шляхи й досягнення поставлених цілей, саме в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі.
 
Науково-теоретична база досвіду:
підхід вчителя до використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках ґрунтується на нагальній необхідності йти в ногу з сучасними технологіями в освіті, відповідаючи передовим методичним вимогам процесу навчання та умовам реалізації державних освітніх стандартів, а також на необхідності модернізації навчального процесу.
 
Стисла анотація досвіду:
  1. Вид досвіду за характером новизни: модифікаційний і комбінаторний (нове поєднання відомих методик). Оригінальне цілеспрямоване використання та раціоналізація відомих педагогічних ідей, технологій, форм і методів викладання мови дозволяє ефективніше їх використовувати, особливо це стосується «фіксації» усного мовлення в драматичному сюжеті, що є ключовою компетенцією для навчання мови: комунікативною.
  2. Мета досвіду: формування у учнів навичок до самостійної роботи, розвитку пізнавального інтересу до навчальної діяльності, самостійному використанню учнями знань у процесі створення анімаційного фільму, здатність самим встановлювати рівень засвоєння знань, бачити прогалини в знаннях, а також одержувати відчуття успіху.
  3. Впровадження досвіду, що буде представлене на Виставці, це розробка уроків та позаурочних заходів, де доцільно використати створення драматичного, анімаційного сюжету, його практичне відтворення в анімаційному або навчальному фільмі і в подальшому самостійне використання учнями вивченого матеріалу, комп’ютерна «обробка» самостійно зафільмованого анімаційного або драматичного сюжету, тобто «фіксації» усного мовлення, що є  ключовою компетенцією для навчання мови: комунікативною.     
 
Результативність впровадження досвіду:
підвищення мотиваційної складової навчального процесу завдяки використанню представленого досвіду виявлене під час психологічного тестування учнів; процес впровадження триває, оскільки автор зараз працює з учнями третього класу, і навчання самостійному використанню лише розпочинається.
 
Репрезентація досвіду:
рівень репрезентації – навчальний заклад, форми репрезентації- семінари, публікації в інтернет виданнях та інші.


Джерело: http://www.zllogos.zp.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=990:vikoristannya-i-poednannya-prijomiv-ikt-i-prij
Категорія: Іноземні мови | Додав: ShPP (22.01.2016)
Переглядів: 754 | Теги: анімаційний сюжет, використання і поєднання прийомів І, драматизація, Іноземні мови, англійська мова, мультик | Рейтинг: 1.0/29
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024