Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 22:31

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Синергізм функціонального простору на початковому етапі навчання англійської мови

Синергізм функціонального простору на початковому етапі навчання англійської мови

 

Ляшенко Клара Михайлівна,
вчитель англійської мови, спеціаліст  І категорії

 

Запорізька гімназія №11
Директор: Непрядкіна Світлана Юнатівна
Адреса: м. Запоріжжя,  вул. Горького, 4
Телефон: (061) 7641429    
е-mail: zap.gimnasia11@radiocom.net.ua
Сайт:  http://www.gymnasium11.zp.ua/index.php

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду 
Мотивація у школярів радості відкриття, групової та особистої творчості, інтерактивності, діалогу з буттям дитини в навколишньому світі, постійного пошуку і пізнання в різних міждисциплінарних формах, формування національної ідентичності на рівні усвідомлення себе користувачем англійської мови, яка перестає сприйматися як іноземна. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 
Синергізм в сучасних умовах навчання англійської мови передбачає свободу спілкування та отримання інформації, формування ціннісних орієнтацій особистості, що забезпечують комунікативну, соціальну, культурну та інтелектуальну мобільність учнів. Синергетична платформа з орієнтацією на міжпредметне партнерство робить молодшого учня активним учасником динамічного навчального процесу, занурюючи дитину в функціональний простір, де інтерактивність забезпечує необхідні умови виникнення думки і процесу мислення англійською мовою. Синергетичне мислення пов'язане з можливістю осмислення складної цілісності людини і природи у нелінійної гармонії. Основоположним принципом є мотивація, бо навчаюча діяльність вчителя, навчальна діяльність учнів та організація навчання пов'язані рекурсивним емерджентним функціональним простором, який поновлюється на кожному уроці англійської мови.

Науково-теоретична база досвіду
Застосування принципів педагогічної синергетики (А.В. Вознюк), педагогіки співробітництва, педагогіки толерантності, резонансного навчання та міжпредметного партнерства (А.А. Артемова, В.В. Гаврилюк, В.І. Загв’язінський, М.І. Махмутов, В.В. Сєріков та ін.) організує кооперативну діяльність учня в англомовному функціональному просторі.

Стисла анотація досвіду 
На своїх уроках я впроваджую технологію пояснювально-ілюстративного навчання, технологію розвиваючого навчання і технологію особистісно-орієнтованого навчання для побудови функціонального простору шляхом тематичного картування; технологію комунікативного навчання і технологію розуміння комунікативного сенсу для резонансу значень в міжпредметному партнерстві; технологію навчання у співпраці та проектну технологію для самоорганізації англомовного мовлення у відкритому, емерджентному, динамічному функціональному просторі; ігрові технології, здоров'язберігаючі технології та інтерактивний блог для розвитку світогляду в англомовному функціональному просторі. 

Результативність впровадження досвіду 
Для учнів розкривається сам процес народження знання в англомовному функціональному просторі, формується критичне мислення і моделюється національна ідентичність в проекції на культурні універсалії і сучасне знання, залучаючи їх до загального знання про світ, що випливає з контексту, в якому функціонує учень; навчається індивідуальній динаміці саморозвитку мови.

Репрезентація досвіду 
 •    Науково-методичний досвід узагальнено в публікації «СИНЕРГІЗМ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ПРОСТОРУ НА РАННІХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ» SWorld, листопад 2015) з обов'язковим цитуванням РІНЦ  http://www.sworld.com.ua/konferm2/58.pdf
•    Прийнято до друку та участі у V Міжнародному науково-практичному заочному семінарі «КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ МОВИ В ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ» статтю «ДИНАМИКА САМОРАЗВИТИЯ АНГЛОЯЗЫЧНОЙ РЕЧИ У МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ» (Мелітополь – Сєверодвінськ - Ченстохово, 30 березня 2016 року).
•    Публікація уроку в Учительському журналі online (листопад 2015) http://teacherjournal.in.ua/shkilni-predmeti/anglijskij/1954-itogovyj-urok-v-1kh-klassakh-po-knige-superminds-13
•    Проведення майстер-класу з теми ” SYNERGETIC FUNCTIONAL SPACE AT THE EARLY STAGES OF TEACHING ENGLISH”  для вчителів Запорізької гімназії  11 https://youtu.be/F-MLuF-ath0 та відкритого уроку  “LET’S GET DRESSED FOR А PARTY”  (другий клас, гімназія 11) https://www.youtube.com/watch?v=evtjuaMLvKE  

Посилання на матеріал    
Матеріали досвіду представлені на інтерактивному блозі “INNOVATIVE ENGLISH MAGIC”  http://liashenkoinnovation.blogspot.com/p/blog-page_22.html.  



Джерело: http://liashenkoinnovation.blogspot.com/p/blog-page_22.html
Категорія: Іноземні мови | Додав: Zhovt2 (15.01.2016) | Автор: Ляшенко Клара Михайлівна E W
Переглядів: 1019 | Коментарі: 10 | Теги: англійська мова, простір, синергізм, Жовтневий | Рейтинг: 1.0/52
Всього коментарів: 10
10 svitlanaliaturynska  
Дуже пізнавальний та цікавий матеріал. Актуальність його полягає у представленні розробок для пояснювально-ілюстративного навчання та технології особистісно-орієнтованого навчання. Дякую! Успіхів!

9 psixolog-karra2013  
очень интересная и актуальная работа!

8 revoluciya  
Интерактивность, наглядность и межпредметные связи - это важно, актуально и интересно! Опыт заслуживает внимания!

7 irinadasevich  
Очень талантливо и полезно.Обязательно постараюсь применять идеи учителя на практике.

6 yanak-76  
Супер.так держать.

5 simply_sv  
Материал достоин внимания именно благодаря доступному изложению такой сложной темы и наличию примеров упражнений для создания функционального пространства. Спасибо! Дальнейших успехов!

4 saskelittle  
Материал ценен тем, что это личные разработки учителя на основе учебника.

3 Anna-g  
Замечательная работа. Заслуживает внимания. Актуально.

2 stunningstar  
По ссылке ознакомление с интерактивным блогом мне очень понравилось. Он работает как часть функционального простора во внеклассном обучении. Рекомендую, много авторских материалов, которые могут быть использованы другими учителями.

1 stunningstar  
Создание функционального пространства с начальных этапов обучения английскому языку позволяет добиться непрерывности обучения в межпредметном партнерстве, отойти от однообразия штудирования, которое в реалиях наших школ является очень важным и отвечает потребностям детей, интегрированных в современные технологии. Данный опыт может быть применен к разным этапам обучения английскому языку, поскольку моделирует взаимосвязанные блоки, которые можно переносить из одной темы в другую. Очень импонирует работа с учебником на максимальное использование потенциала каждой страницы через собственные разработки, выстроенные сквозными четырьмя этапами. Такой опыт трудоемкий, требует отличного владения технологиями обучения, постоянного творческого отношения учителя к изучаемому материалу. Но это та методика, которая формирует украинского гражданина как обладателя рабочего языка. Синергетическая педагогика Буданова, Сережниковой, Вознюка является методологической базой для этого инновационного подхода, который привлекает внимание специалиста динамичностью, эмерджентностью, многообразием когнитивных, культурных, педагогических связей.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024