Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 10:04

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Шляхи та способи підвищення мотивації учнів до вивчення другої іноземної мови (німецької) з урахуванням вимог нового Держстандарту загальн

Шляхи  та способи  підвищення мотивації учнів до вивчення другої іноземної мови (німецької) з урахуванням вимог нового Держстандарту загальної середньої освіти

Меркулова Вікторія Станіславівна, вчитель німецької мови, спеціаліст ІІ категорії

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65.

69068, м. Запоріжжя,  пр. Моторобудівників, 26.

Тел..:(061)278-35-91.

E-mail: school65@ukr.net.

Адреса сайту: http://school65.zp.ua

Директор школи: Чомова Світлана Валеріївна

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

Підвищення мотивації до навчальної праці є однією з основ оптимізації навчального процесу. Ефективне формування мотивації в навчанні іноземної мови можливе при використанні різноманітних методів в комплексі. Вибір методів та вправ, які може використовувати вчитель, залежить від ряду факторів,таких, як вікова категорія учнів, особливості матеріалу, етап вивчення теми,тощо.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Пошук шляхів та способів підвищення мотивації при вивченні іноземної мови є дуже актуальним нині. Мотивація є особливо важливим і специфічним компонентом навчальної діяльності,через реалізацію і за допомогою якого, можливе формування навчальної діяльності школярів у цілому.

Сучасна молода людина повинна добре володіти іноземною мовою, для того, щоб бути конкурентоздатною та, при необхідності,спілкуватися. На сучасному етапі викладацької діяльності постає  важливе питання  використання принципу активності та стійкої мотивації до предмету. Кожен учень повинен залучатися до активної співпраці на уроках німецької мови завдяки використанню різноманітних форм роботи для формування мовленнєвої компетенції. На уроках повинні бути присутні  фронтальні, групові,  парні та індивідуальні форми роботи, які сприяють засвоєнню навчального матеріалу.

Науково – теоретична база досвіду:

Педагогічні й методичні питання з формування мовленнєвої компетенції розробляли сучасні українські вчені-методисти: О. М. Біляєв, Є. П. Голобородько, Ю. М. Караулов, Т. О. Ладиженська, Л. І. Мацько, Н. А. Пашківська, М. І. Пентилюк тощо. Проблему формування мовленнєвої компетенції школярів досліджували та досліджують багато вчених і науковців (Л. Кулибчук, А. Ляшкевич, Т. Мельник, Л. Попова та ін.), мовознавці (М. Жовтобрюх, С. Ожегов, Л. Скворцов, М. Сулима та ін.), психологи та психолігвісти (О. Божович, В. Зінченко, А. Петровський).

Стисла анотація досвіду: 

Шляхами формування мотивації можуть вважатися: створення пізнавальних протиріч, проблемно - пошукових ситуацій, емоційний настрій, навчання,засноване на діяльності,аналіз подій, вирішення конфліктів, ігровий азарт, рольова гра, самоаналіз діяльності, рефлексія, колективний пошук, похвала, знання про можливості, професійна необхідність, очікування.

В роботі представлено різноманітні форми і методи роботи на уроках німецької мови, спрямовані на формування мовленнєвої компетенції ( фронтальну, колективну, групову, парну та індивідуальну, які формують мовленнєву компетенцію).

Результативність впровадження досвіду:

Використання цих методів підвищує мотивацію учнів та інтерес до вивчення іноземної мови, завдяки цьому покращується рівень знань учнів. В той же час відбувається творчий розвиток дитини.

У процесі вивчення проблеми було досліджено   прийоми, методи та форми роботи, які сприяють підвищенню мотивації до вивчення іноземної мови у учнів. Зроблено висновок про те, що гра виконує навчальну мотиваційно-збуджувальну, орієнтуючу, компенсаторну та виховну функції. 

Репрезентація досвіду:

 Практичні результати впровадження досвіту були репрезентовані в даному навчальному закладі в доповідях на засіданнях ШМО. 

Посилання на матеріал:

https://docs.google.com/document/d/1yJuLusoh_3k42XydbQ0YJphn1g0YP7ReuktUbg2eQeI/edit?usp=sharing



Джерело: https://docs.google.com/document/d/1yJuLusoh_3k42XydbQ0YJphn1g0YP7ReuktUbg2eQeI/edit?usp=sharing
Категорія: Іноземні мови | Додав: tetyana013 (22.01.2016)
Переглядів: 768 | Коментарі: 5 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/39
Всього коментарів: 5
5 yfkbhf777  
Изучать в школе один иностранный язык детям нелегко, а два - вдвойне трудно. Нужна огромная мотивационная работа, чтобы заитересовать и удержать внимание на своём предмете. И у Вас, Виктория Станиславовна, это хорошо получается. Успехов Вам и работе, представленной здесь. hands

4 meetingwithlarissa  
Шановна, Вікторія Станіславівно! Дуже цікавий та корисний матеріал.

3 Marina_ZpUa  
Виктория Станиславовна, Вы большая молодец! Так держать! Денисенко А.В.

2 kotiy_natasha  

1 kotiy_natasha  
Очень интересный опыт работы, уважаемая Виктория Станиславовна! Ваш опыт и разработки очень увлекательные, интересные и содержательные! Желаю победы,  успеха и творческого вдохновения в дальнейшей работе!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024