Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 05.10.2024, 15:55

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Шляхи підвищення мовної активності учнів на уроках англійської мови

Шляхи підвищення мовної активності учнів на уроках англійської мови

Резникова Олена Іванівна
вчитель англійської мови, спеціаліст другої категорії 

Запорізька загальноосвітня школа I- III ступенів № 12 Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор: Коваленко Оксана Миколаївна

Адреса школи: 69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 60

тел.: (0612)-65-01-14
e-mail:school12.zp@gmail.com
сайт: http://zpschool12.narod.ru

Провідна педагогічна ідея досвіду
      В основі досвіду лежить ідея формування в учнів діяльнісного стану, що характеризується прагненням до навчання, 
розумовою напругою й проявом вольових зусиль у процесі оволодіння знаннями (що є, по суті, розвитком пізнавальної активності дитини) шляхом таких форм організації навчальної діяльності, методів і прийомів навчання, що впливають на розвиток самостійності учнів.
     
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
       Сучасний стан міжнародних зв’язків України, вихід її до європейського та світового простору зумовлюють розглядати 
іноземну мову як важливий засіб міжкультурного спілкування. Сьогодні ми повинні навчити наших учнів використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Ми повинні підготувати учнів до спілкування в реальних життєвих ситуаціях, навчити їх здобувати знання самостійно з метою вдосконалення в галузі обраної майбутньої професії. Саме на уроках іноземної мови викладач повинен формувати в учнів уміння і навички іншомовного спілкування, передбачити досягнення ними такого рівня комунікативної компетенції, який був би достатнім для здійснення спілкування у певних комунікативних сферах, орієнтуватися у соціокультурних аспектах країни, мову якої вивчають. Вважаю, що основне – це дозволити учневі відчути впевненість у своїх силах, створювати природні життєві ситуації, де дитина зможе використати свої знання і поговорити про те, що її цікавить. Для того щоб найповніше реалізувати цю мету, необхідно створити досить ефективну та надійну систему мотивацій та заохочень і послідовно використовувати її в навчальному процесі.
 
Науково-теоретичною базою досвіду є наукові розробки таких педагогічних діячів, як В. П. Беспалько, Б. С. Блум, М. В. Кларін, 
Е.С Полат; провідних науковців з проблеми: І.О. Каїров, М. О. Данилов, Р. Г. Лембер та ін.

Стисла анотація досвіду
             В описі свого досвіду автор визначив найбільш ефективні форми уроку, методи й прийоми які сприяють підтриманню 
інтересу учнів до уроків іноземної мови, залучають їх та мотивують до активної мовної діяльності. Зростає потяг до кращого знання мови, підвищується ефективність уроку. До таких методів та прийомів належать: навчальні ситуації; мовна зарядка; ігри, в тому числі рольові і комунікативні; бесіди на теми, пов’язані з інтересами учнів, їх життєвим досвідом, безпосереднім оточенням, пісні та ін.
 
 Результативність впровадження досвіду
* підвищення зацікавленості предметом учнів
* участь в шкільних та районних олімпіадах з отриманням високих досягнень
* підвищення мовленнєвої активності під час уроку та позакласних заходів
* підвищення активності участі в щорічних шкільних тижнях англійської мови
* покращення рівня навчальних досягнень з предмету 

Репрезентація досвіду:
засідання методичної ради школи (протокол №2 від 28.10.2015), виступ на шкільному методичному об’єднанні вчителів англійської 
мови (протокол №2 від 30.10.2015) «Шляхи підвищення мовної активності учнів. Форми роботи, методи і прийоми», презентація досвіду для слухачів курсів при ЗОІППО (листопад, 2015), презентація досвіду на інтернет-ресурсах.

Посилання на матеріал https://drive.google.com/open?id=0B57g3aTWnc5sZl9TQVBwbklQSlk
http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/Участник:Helen.25    

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: shevchenko (18.01.2016)
Переглядів: 1473 | Коментарі: 9 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/147
Всього коментарів: 9
9 natashayu2015  
Дякую за корисну та цікаву інформацію!

8 torrikinua  
в целом - хорошо, только было бы желательно не повторять одинаковые  части абзацев в рамках соседних страниц

7 arez8000  
Тема не нова, але автор зуміла розширити існуючи методи спонукання дітей. Найцікавіше те, що судячи з роботи вона вміло використовує ці навички та досвід у власній професійній діяльності. Мені сподобалось. Рекомендую до використання.

6 borik2402  
Елена Ивановна, спасибо за интересный и полезный опыт!

5 maqistrela  
Форми роботи доцільні та оптимальні для практичного впровадження. Спасибі!

4 alenakabysheva  
Дуже корисний та цікавий досвід вчителя !

3 nryabukha  
Очень приятно, что моего ребенка учит такой продвинутый учитель!

1 Инна4532  
Очень познавательный материал! smile

2 Lysena  
Спасибо! smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024