Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 20:43

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Розвиток комунiкативної компетенцiї учнiв з використанням прийому ситуативностi (iнтерактивна технологiя) на уроках англiйської мови

Розвиток комунiкативної компетенцiї учнiв з використанням прийому  ситуативностi (iнтерактивна технологiя) на уроках англiйської мови

Чубенко Заріна Аббасівна, вчитель англійської мови, вчитель першої категорії

Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов № 7 Запорізької міської ради Запорізької області
 
директор – Білоус Костянтин Андрійович, 
 
вул. Північнокільцева, 21, тел.769-80-37,  
 
 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Представлений досвід відповідає вимогам демократизації освіти; сприяє активному навчанню учнів і розвитку в них активного мислення; навчає способам критичного ставлення до інформації; формує навички ефективного вирішення проблеми; вміння обґрунтувати власні точку зору та виховує толерантність і демократичний менталітет. В рамках уроків англійської мови, побудованих на формуванні комунікативної компетенції, вирішується завдання сучасного підходу до навчання та виховання учнів. Використовуючи технологію ситуативного навчання, ми вчимо дітей розмовляти іноземною мовою, а саме, правильно поставити запитання, спрямувати їх увагу в правильне русло, вчити самостійно родити висновки та знаходити рішення.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Можна з впевненiстю сказати, що вивчаючи iноземну мову можливо комплексно i систематично вирiшувати завдання розвитку комунiкативної компетенцiї, якi є актуальними i нагальними в умовах сьогодення.

Одним з найвпливовiших та культурних осередкiв є навчальний заклад, який залишається державою в державi, виконує свою мiссiю i надає грунт для задоволення освiтнiх та моральних  потреб  учня.

Створити осередок творчостi та пошуку на уроцi – ось головна мета, яка стоїть на першому мiсцi. Щоб мати творчого учня- треба навчитися творчо працювати!

В iдеалi ми прагнемо,щоб учнi не просто запам’ятовували навчальний матерiал, а запитували, дослiджували, творили, вирiшували, iнтерпретували та дебатували за змiстом.

Науково-теоретична база досвіду: В Україні інтерес до інтерактивних технологій як освітньої інновації у навчанні учнів з’явився близько десяти років тому;варто зазначити, що питання методики навчання дослiджено вченими Ніколаєвой Н.В., Пометун О.І., Е.П.Шубіним, Й.М.Берманом, В.Л.Скалкіним  та ін..

Стисла анотація досвіду: Проблематизація – це, мабуть, і є той метод роботи, який допомагає учням наблизитись до “кореня” знань, адже у своєму походженні вони взаємоперетинаються, і заперечують один одного. Беручи участь у розв’язанні проблемної задачі, учні формують свої здібності приймати і отримувати знання зi знайомої інформації, співвідношувати знання з різних дiсциплін, cтворювати і поширювати отриманні знання серед інших.
Проблемні ситуації,здебiльшого, створюються вчителем. Це не так складно зробити. Достатньо задати проблемне питання, яке  передбачає декiлька вариантiв відповідей, зіткнення думок, обговорення та дебатування.
Пiд час висловлювання своєї точки зору, навiть не суттєво згоднi вони з товаришем чи нi, учні навчаються приймати і розуміти думку інших, обгрунтовувати свій вибір, брати участь у реальному мовному спілкуванні, а саме, їх висловлювання можна назвати мовленням.

Результативність впровадження досвіду: Підвищився інтерес до вивчення предмета, збільшилася кількість учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах, змаганнях  та в міжнародному конкурсі FLEX. Щорічно займаємо призові місця в районних етапах олімпіад з англійської мови. Поступово намічається тенденція зростання успішності, підвищення  проценту якості знань.

Репрезентація досвіду: Досвід роботи посів перше місце в районному етапі конкурсу «Вчитель року 2016», виступ на шкільній педраді, участь та репрезентація досвіду на районній творчій групі, поширення досвіду серед коллег, майстер-клас, створення ресурсного центру з теми «Формування комунікативної компетенції». Досвід опублікований в мережі Інтернет на персональній сторінці вчителя.

Посилання на матеріали: blogzarinachubenko.blogspot.com    http://zw.ciit.zp.ua/index.php/"Педагогічна_майстерня_освітян_Запорізького_краю_(Чубенко_З.А.)"       

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (22.01.2016)
Переглядів: 792 | Рейтинг: 1.0/72
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024