Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 01.05.2024, 23:00

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Роль лексико-граматичних ігор в процесі формування певного рівня комунікативної компетенції учнів

Роль лексико-граматичних ігор в процесі формування певного рівня комунікативної компетенції учнів, активізації пізнавальної діяльності на уроках англійської мови

Левітіна Марія Олександрівна, 
вчитель англійської мови, спеціаліст ІІ категорії

 

Запорізький Академічний ліцей
Директор: Коміссаров Вадим Олексійович
Адреса: 69095, м. Запоріжжя,  вул. Гоголя 155
Телефон: (0612) 62-30-51    
е-mail: zal.akademic@ukr.net 
Сайт:  http://academlyceum.zp.ua/

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:
Впровадження та збагачення змісту навчально-виховної роботи новими видами взаємодії з дітьми, які допоможуть вчителю співвідносити навчальне навантаження та ме-тоди навчання з віковими й індивідуальними особливостями дітей, передбачаючи види робіт, що знімають  напругу і втому.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Ігрова діяльність на уроці важлива, бо цей процес тісно пов'язаний з психологією дітей певного віку. Молодші школярі люблять рухливі ігри, трохи старші захоплюються загадками, кросвордами, змаганнями. 

Науково-теоретична база досвіду:
Науковий доробок педагогів минулого та сучасності надає нам висновки щодо ролі гри в навчанні та вихованні учнів різного віку (С. Ф. Русова, К. Д. Ушинський, А. С. Макаренко, В. О. Сухомлинський, Л. В. Артемова, А. М. Богуш тощо).
Дослідження ролі гри, можливостей її використання в навчанні молодших школя-рів в різних аспектах наявні у працях М. С. Вашуленка, Л. О. Варзацької, Г. М. Іваницької, Г. П. Коваль, Н. С. Коваль, О. Я. Савченко (місце гри при вивченні різних навчальних предметів, формування пізнавальної активності учнів засобами ігор, гра як засіб творчого розвитку молодших школярів), роль гри у формуванні пізнавальних інтересів школярів (Б.Г. Друзь, О. І. Киричук).
Учені доходять відзначають цінність гри в навчально-виховному процесі та доціль-ність її використання. Наявні дослідження, шкільна практика підтверджують значущість означеного  аспекту вивчення.

Стисла анотація досвіду:
Тема досвіду моєї роботи  є складовою системи навчально-виховного процесу у 1-11 класах.
Зміст матеріалів відбиває спробу внести свій доробок в актуальну проблему щодо активізації школярів у вивченні англійської мови.  Мною досліджувався вплив ігрових прийомів на полегшення засвоєння складних граматичних конструкцій, розширення словникового запасу учнів. 
У початковій ланці проводячи урок, намагаюсь створити атмосферу дружби, довіри на уроці. Не тільки ставлю свої умови гри, але й приймаю ідеї дітей. Під час гри всі мають рівний статус, вона під силу навіть учням з низьким рівнем навченості. Слабкий у мовній підготовці учень може стати першим у грі: винахідливість та кмітливість стають важливішими за знання предмета. 
У середній ланці застосовуються інші види ігор і з інших потреб. Частіше з метою відпочинку, а найкращий спосіб відпочинку – зміна виду діяльності, при цьому ще реалі-зуються навчальна, виховна й розвивальна цілі уроку. 
У старшій школі ігри використовуються з метою виховання в учнів уміння спів-працювати в парі, групі, шукати шляхи вирішення проблем, з якими учні можуть стикати-ся у повсякденному житті.
У ході роботи створено банк ігор, які використовуються на уроках  у 1-11 класах. Практична частина досвіду представляє зразки дидактичних ігор для початкової, серед-ньої та старшої ланок навчання. 

Результативність впровадження досвіду
Протягом І семестру 2015-2016 н. р. мною проводилось дослідження щодо ефекти-вності та результативності використання ігор на уроках англійської мови. Перша та третя тема викладалась із мінімальним застосуванням ігрових технологій, а на уроках під час вивчення другої та четвертої тем я намагалась на кожному етапі використовувати лексич-ні, граматичні або лексико-граматична ігри. 
Результати навчальних досягнень учнів свідчать про підвищення інтересу до ви-вчення англійської мови, уміння здійснювати усне спілкування у типових ситуаціях, сфо-рмовані навички взаємодії, самостійності.

Репрезентація досвіду:
Досвід роботи презентовано на засіданнях шкільного методичного об’єднання (протокол № 4 від 24.03.2015 р.).    

Посилання на матеріал:  http://marialevitina.blogspot.com/p/blog-page_30.html



Джерело: http://marialevitina.blogspot.com/p/blog-page_30.html
Категорія: Іноземні мови | Додав: Zhovt2 (17.01.2016) | Автор: Левітіна Марія Олександрівна, E W
Переглядів: 1960 | Коментарі: 7 | Теги: Англійська, компетенція, лексіко-граматичні ігри, Жовтневий | Рейтинг: 1.0/875
Всього коментарів: 7
7 081068vika  
Вчитися граючись! Це значить, що при використанні ігор на уроках іноземної мови задіяні різні види пам*яті: і зорова, і слухова, і моторна, а отже якість роботи учня збільшується. Успіхів у роботі, Маріє Олександрівно!

6 vita000969  
Дуже добре,що гра як форма роботи на уроці отримала предметне наповнення.Дякую за роботу.

5 pro100ilya290  
урок с использованием игры действительно интереснее

4 irinasteshenko00  
Усім вчителям іноземної мови значення ігрової діяльності у пізнавальній сфері дитини. Тому, на мою власну думку, М.Лєвітіна обрала влучну тему, оскільки тема гри не втрачає своєї актуальності, значущості уже протягом багатьох років. Саме тому раджу усім використовувати досвід учителя у своїй практиці, що дозволить значно покращити рівень оволодіння іноземними мовами вашими вихованцями. А М.Лєвітіной бажаю наснаги та перемог  у всіх її педагогічних починаннях!!!

3 джулия  
Дуже цікава робота, грунтовна. Бажаю натхнення в роботі та ПЕРЕМОГИ!

2 lenyochkazp  
Завжди хотіла спробувати саме такий вид вивчення мови, бо це, можна впевнено казати, найкращий спосіб запам'ятовувати іноземну мову та вміти єю володіти:)

1 pollinka1998  
Дуже корисна інформація,обов'язково використаю у своїй практиці.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024