Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 14:40

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Реалізація проектних технологій на уроках англійської мови в основній школі як засіб формування іншомовної компетенції

Реалізація проектних технологій  на уроках англійської мови  в основній школі  як  засіб  формування іншомовної компетенції

Тхоровська Тетяна Германівна

учитель англійської мови, спеціаліст першої категорії, старший-учитель

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор школи: Череповська Ольга Василівна

Адреса: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 12-А, тел. (0612)34-35-33 

E-mail: Schoolzp78@ukr.net

Провідна педагогічна ідея досвіду:  Метою роботи є розкриття шляхів  практичного впровадження проектних технологій,  які дозволяють  розвивати  у учнів  інтелектуальні, творчі  і комунікативні  уміння , серед яких  уміння генерувати ідеї,  уміння знаходити варіанти рішення проблеми, уміння прогнозувати, уміння дискутувати, уміння аргументувати свою точку зору.  Однією з важливих передумов використання проектної методики  в основній  школі є рівень комунікативного розвитку підлітка. Проектні технології забезпечують досягнення якісних результатів навчання, так як основним критерієм діяльності учнів є пізнавальний інтерес школярів.

Обґрунтування актуальності  та перспективності  досвіду: (аргументація доцільності створення досвіду та коротка характеристика змісту досвіду і тих практичних проблем, які розв’язуються).

Актуальність роботи зумовлена  необхідністю реалізації проектних технологій на практиці як способу формування іншомовної компетенції в сучасних умовах розвитку суспільства. Впровадження проектних  технологій  навчання  на уроках англійської мови дозволяють формувати  знання  у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою,  розвивають у учнів  специфічні  уміння  і навички  завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.   Проектні технології дозволяють вчителю створити  в навчальному процесі  умови діяльності, які максимально наближені до реальних.

   Науково-теоретична  база досвіду: Теоретичною базою досвіду є наукові праці, в яких розкривається формування комунікативної культури в процесі проектного навчання (Андропова Р. М.), навчання іноземної мови на основі методу проектів (Арванітопуло Е. Г., Копилова В. В., Палаєва Л. І., Пахмутова О. Д., Тараскіна Я. В., Черних В. В.); навчання усного іншомовного мовлення в проектній діяльності (Дєньгіна Н. О.); використання проекту як засобу мотивації і виховання   (Бурцева О. В.,Копилова В.В.).

Стисла анотація  досвіду: В досвіді викладено теоретично – методичне обґрунтування впровадження проектних технологій навчання (психолого – педагогічні аспекти та організаційні умови ) та представлено  практичні розробки уроків  англійської мови на основі  технологій  проектного навчання.   Дидактико – методичні розробки  розкривають механізм організації   уроків  за проектними технологіями, які сприяють активності, самостійності учнів, створенню атмосфери співпраці, доброзичливості, реалізації творчих можливостей учнів.  В роботі вчителя  розкриваються  особливості проектних технологій  щодо організації групової взаємодії й здобуття  комунікативних  умінь, що важливо для соціалізації учнів, особливо в підлітковому віці, тому що система відносин з однолітками, прагнення бути суспільно значимими досить цінні для підлітків.

Результативність впровадження досвіду: Позитивна динаміка  КВ – показників учнів з навчальних дисциплін.

Репрезентація  досвіду: Поширення досвіду через роботу у  шкільному та районному методичному об’єднанні вчителів англійської мови.

Посилання на матеріал: https://drive.google.com/folderview?id=0ByE1cWW69lSQY19xU0VOWEtTXzA&usp=sharing

 

 
Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (23.01.2016)
Переглядів: 1352 | Рейтинг: 1.0/351
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024