Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 18:05

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Проектна технологія як засіб реалізації компетентнісно орієнтованого підходу у навчанні англійській мові

Проектна технологія як засіб реалізації компетентнісно орієнтованого підходу у навчанні англійській мові

 

Мізіна Олена Анатоліївна,
вчитель англійської мови, категорія: II

Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
директор:
Зайковська Олена Анатоліївна


Адреса школи: м.Запоріжжя, вул. Маршала Чуйкова, 29
тел.: 061 283 60 40
email: kelint1@ukr.net
сайт школи: http://elint.com.ua/

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід роботи вчителя висвітлює впровадження проектної технології на уроках англійської мови, що сприяє творчому вихованню особистості в інтелектуальному та емоційному вимірі.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Сьогодні у світовій освітній практиці провідними є діяльнісний, особистісно зорієнтований та компетентнісний підходи, тому важливим стає не наявність у дитини певного багажу знань, особистих якостей та здібностей, а й здатність застосовувати інші компетентності в житті. 
Проектна діяльність — це спільна навчально-пізнавальна, дослідницька, творча або ігрова взаємодія учнів, які мають спільну мету, застосовують однакові засоби і методи діяльності, спрямовані на досягнення спільного реального результату, потрібного для розв’язання вагомої проблеми.

Науково-теоретична база досвіду
Особливості організації проектної технології стали об’єктом вивчення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній літературі. Історіографію методу проектів простежуємо в працях Дж. Дьюї, У.Кілпатрика, Е.Коллінгса, Н.Крупської, С.Шацького та інших. У вітчизняних періодичних виданнях друкувалися публікації О.Авраменка, В.Бербеця, Т.Бербец, А.Вдовиченко, які розкривають зміст і значення проектної діяльності в навчальному процесі учнів.

Стисла анотація досвіду
На своїх уроках я впроваджую метод проектів для активізації учнями лексико-граматичного матеріалу, який стимулює учнів до пошуково-дослідницької роботи за темою, розширює їхній кругозір та словниковий запас.
У поданій педагогічній розробці розглянуто різні підходи до визначення методу проектів, визначено основні характеристики та особливості використання методу проектів при навчанні іноземних мов, описано власний практичний досвід з використання методу проектів у педагогічній діяльності;

Результативність впровадження досвіду
Мною протягом трьох років були проведені дослідження, метою яких було впровадження методу проектів на уроках англійської мови, вивчення теоретичних засад технології. 
На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що проектна робота сприяє поглибленню знань з англійської мови, про що свідчать результати участі колегіантів в усіх етапах учнівських предметних олімпіад, приймає участь у «Програмі обміну майбутніх лідерів - FLEX», Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч». Зазначена технологія стимулює мотивацію учнів у здобутті якісної освіти, розвиває навички говоріння, письма, аудіювання, читання англійською мовою.
Я дійшла висновку, що використання проектної технології дозволяє реалізувати компетентнісно орієнтований підхід до освіти колегіантів. Це забезпечує позитивну мотивацію і диференціацію в навчанні, активізує самостійну творчу діяльність учнів під час виконання проекту.

Репрезентація досвіду
Проблема впровадження проектної технології викликає зацікавленість у вчителів іноземної мови Ленінського району. У цьому я переконалася на засіданнях кафедри іноземних мов колегіуму «Елінт», присвячених даній темі.

Посилання на матеріал 
https://drive.google.com/folderview?id=0BzslYxBMyf1RX1Rxc0l6ZXdYQjg&usp=sharing

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 840 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 1.0/44
Всього коментарів: 8
8 mamabil  
Дійсно проектна робота сприяє не тільки поглибленню знань, але й стимулює мотивацію учнів у здобутті якісної освіти, розвиває навички говоріння, письма, аудіювання.

7 alenochka645  
Інноваційні технології активізуть навчання учнів. Дякую за статтю.

6 olena1972olena  
Проблема впровадження проектної технології розкрита в цьому досвіді, може викликати зацікавленість не тільки у вчителів іноземної мови

5 nadinlog  
Актуальність досвіду очевидна. Матеріал зацікавить не тільки вчителів іноземних мов.

4 victoriap240991a  
Корисний та сучасний  підхід до реалізації компетентнісно орієнтованого підходу у навчанні англійській мові. Цікавий досвід.

3 abdullaevajs81  
Корисно було ознайомитись з авторською системою впровадження методу проектів.
Діти завжди із задоволенням працюють над спільними проектами. Буду ширше використовувати цей метод на власних уроках.

2 Stasijushka  
Цікавий досвід!

1 днепряночка  
Думаю, представлений досвід  зацікавить вчителів іноземної мови.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024