Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:18

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови шляхом використання ігрових технологій

Підвищення мотивації  учнів до вивчення іноземної мови шляхом використання ігрових технологій

Духовченко Лілія Євгенівна, вчитель англійської мови, ІІ кваліфікаційна категорія

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Діденко Зоя Василівна,

Адреса: 69104, 16-А, м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева,

Телефон:  (0612) 769-80-34,

E-mail: school84.zp.ua@gmail.com

Сайт: http://school84.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Предметні уроки з використанням ігрових технологій активізують розумову діяльність учнів, дозволяють зробити навчальний процес привабливим і цікавим, змушують школярів хвилюватися і переживати. Це потужний стимул підвищення мотивації до оволодіння іноземною мовою.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Головною метою навчання іноземним мовам в школі є розвиток комунікативної компетенції, розвиток особистості дитини, яка бажає і здатна до участі в міжкультурному спілкуванні іноземною мовою і надалі здатної до самовдосконалення. Але якість досягнення мети залежить насамперед від спонукання й потреб індивіда, його мотивації. Саме мотивація викликає цілеспрямовану активність, визначає вибір засобів і прийомів, їх впорядкування для досягнення мети. Використання дидактичної гри як засобу організації навчального іншомовного комунікативного середовища забезпечує:ефективне діяльнісне, особистісно-орієнтоване формування й удосконалення іншомовних комунікативних умінь і навичок учнів; загальний розвиток школярів у процесі іншомовного спілкування, створення уявних ситуацій спілкування, умотивування іншомовної мовленнєвої діяльності учнів.

Науково-теоретична база досвіду: Визнання на державному рівні доцільності навчання іноземної мови з першого класу загальноосвітньої школи підтверджує вагомість цього предмета для реформування змісту початкової освіти, його значення для реалізації перспективних завдань розвитку особистості: підвищення рівня освіченості, формування готовності до міжкультурного співробітництва, сприяння практичному оволодінню іноземною мовою. Серед завдань, які потребують розв’язання, є вибір ефективних і оптимальних засобів навчання школярів. Гра як засіб підготовки учнів до вивчення нового – це інструмент розв’язання суперечностей між характером мотивацій, пізнавальною спрямованістю особистості та об’єктивною необхідністю оволодіння новими знаннями, між сприйняттям явищ та усвідомлення їх як наукових фактів, між знаннями, що мають учні, і тими, що повинні бути, між усвідомленням окремого і загального, елементарного та систематичного.

Стисла анотація досвіду: На межі дошкільного і молодшого шкільного віку гра залишається домінантним видом діяльності дітей цієї вікової категорії. Переважною більшістю дослідників зазначається, що використання дидактичних ігор у навчальному процесі великою мірою сприяє появі в учнів інтересу до пізнання, оскільки дидактичні завдання, що ставить учитель перед учнями, сприймаються як гра. Саме “дидактична гра” найбільш повно може використовуватись на уроках іноземної мови як засіб організації навчального іншомовного комунікативного середовища. Ефективність його полягає у здатності створювати на уроці ситуації реального спілкування, що сприяють розвитку мовлення учнів, оскільки в них вони активно діють з предметами й одночасно спілкуються з оточуючими. Якість оволодіння учнем  іншомовною діяльністю значною мірою зумовлена   мотивацією, яка викликає цілеспрямовану активність, стимулює вибір засобів та  прийомів для досягнення мети. Запропоновані ігри для використання на уроках іноземної мови є доречним матеріалом для використання на уроках та при систематичному, послідовному використанні дають свої результати.

Результативність впровадження досвіду

Підвищився інтерес до вивчення предмета. Поступово намічається тенденція зростання успішності, підвищення  якості знань. Про це свідчить моніторинг коефіцієнта якості знань з англійської мови за три останні роки. Збільшилася кількість учасників у конкурсах з англійської мови. Є призові місця.

НАВЧАЛЬНИЙ РІК

НАЗВА

МІСЦЕ

1.

2011-2012

Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Грінвіч»

І місце (2)

ІІ місце

2.

2011-2012

Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Пазл»

II місце

3.

2012-2013

Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Грінвіч»

І місце (3)

ІІ місце

ІІІ місце

4.

2013-2014

Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Грінвіч»

ІІ місце (3)

ІІІ місце

5.

2014-2015

Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Пазл»

І місце (2)

 

Репрезентація досвіду: Обмін досвідом на ШМО, педагогічна виставка у навчальному закладі,  протягом чотирьох років поспіль матеріал публікується на Методичному порталі, учительському журналі On-line, електронний журнал «Раз ступенька, два ступенька», шкільний сайт.

Посілання на матеріал:http://school84.zp.ua/index.php/2012-07-22-15-35-57/metodychna-robota/profesiini-konkursy

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 1243 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/75
Всього коментарів: 2
2 zojadidenko   [Матеріал]
Розумничка! Дякую за роботу.

1 Zaichatko   [Матеріал]
Шановна Лілія Євгеніївна! Ви просто молодець! Креативна, розумна, наші дітки дуже люблять ваші уроки та Вас! Так тримати, наснаги та оптимізму Вам!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020