Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 16:09

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Особистісно-орієнтований підхід викладання англійської мови в початковій школі як один із компонентів розвитку інноваційної особистості

Особистісно-орієнтований підхід викладання англійської мови в початковій школі як один із компонентів розвитку інноваційної особистості, соціально адаптованої та здатної до саморозвитку і самореалізації

Сиволап Юлія Олександрівна

вчитель англійської мови, спеціаліст II категорії

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови 

Запорізької міської ради Запорізької області

 Директор: Терновська Людмила Іванівна

Адреса: 69035 м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8

т.: (061) 233-87-11, (061) 233-73-82, (061) 233-71-32 

Сайт: www.school-71.zp.ua     E-mail: school-71@ukr.net

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: В основі навчання іноземних мов – особистість учнів, її самобутність та самоцінність. Особистісно-орієнтований підхід об’єднує навчання та виховання в спільний процес допомоги, підтримки дитини, її підготовки до життя. Тобто, це співнавчання та взаємонавчання. Результатом особистісно-орієнтованого підходу є задоволення пізнавальних потреб учнів з різним рівнем підготовки та різними індивідуальними якостями, а також виховання інноваційної особистості, яка є соціально адаптованою та здатною до самореалізації.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Інноваційний освітній простір України висуває нові вимоги до вчителя. Насамперед, сучасний вчитель знаходиться в постійному пошуку таких педагогічних стратегій, які б дозволили виховати творчу особистість, здатну самостійно мислити, приймати нестандартні рішення та пропонувати оригінальні ідеї. Тож, орієнтир змісту освіти – це розвиток особистості.

 Що стосується навчання іноземних мов, на мою думку, однією з продуктивних сучасних педагогічних стратегій є особистісно-орієнтований підхід у викладанні, зокрема, англійської мови. Сутність цього підходу полягає в найбільш повному розкритті можливостей і здібностей кожного учня, а також у становленні та розвитку таких важливих якостей особистості, як рефлективність, критичне мислення, вміння спілкуватися та працювати з інформацією.

Науково-теоретична база досвіду: Даний досвід базується на Загальноєвропейських Рекомендаціях з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання; методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки України.

Стисла анотація досвіду:

В даному досвіді:

  • проаналізовані основні вимоги до особистісно-орієнтованого уроку;
  • проведена класифікація навчального матеріалу за його змістом, видом та формою;
  • проаналізовані основні принципи особистісно-орієнтованого підходу;
  • розглянуто практичне застосування особистісно-орієнтованого підходу на уроках англійської мови в початковій школі;
  • зроблено підбір матеріалів для використання під час уроків англійської мови в початковій школі, зокрема, робота з автентичними скоромовками та піснями;
  • розроблено систему комунікаційних вправ для роботи у початковій школі з опорою на особистий досвід учнів.

Результативність впровадження досвіду: Завдяки  використанню таких форм та методів організації роботи учнів, які створюють ситуацію успіху для кожного учня, організації навчального процесу таким чином, щоб була співпраця «сильних» і «слабких» учнів, підбору завдань різної складності та наданню учню права вибору, значно зростає мотивація дітей до вивчення іноземної мови, підвищується активна діяльність учнів та розкривається особистість кожної дитини.

Репрезентація досвіду: Досвід був репрезентований на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів іноземних мов.

Тегі:  Запорізька гімназія № 71, «Компетентісна освіта: специфіка навчальних предметів». Секція: «Іноземні мови», особистісно-орієнтований підхід, розвиток інноваційної особистості, сучасні педагогічні стратегії.

Посилання на матеріал: https://vk.com/public112462579

Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (22.01.2016)
Переглядів: 906 | Рейтинг: 1.0/38
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024