Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:01

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Організація мовної взаємодії методом колективного способу навчання іноземній мові в умовах нового Державного стандарту

Організація мовної взаємодії методом колективного способу навчання іноземній мові в умовах нового Державного стандарту

Лебiдь Iнна Олегiвна, вчитель англійської мови та літератури, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 103 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Ситенко Неля Юріївна

Адреса: 69118, м. Запоріжжя, вул. Новокузнецька, 18-а.

Телефон: +38 061 2799592

Е-мail: school103zp@ukr.net

Сайт: http://gradum103.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду Полягає у створенні умов щодо організації мовної взаємодії учнів методом колективного способу навчання на уроці іноземної мови в умовах нового Державного стандарту середньої освіти.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Актуальність досвіду полягає в тому, що на сьогоднішній день є дуже важливою проблемою навчання школярів мовній взаємодії на уроці іноземної мови. Основним завданням вчителя є створення умов для якісного спілкування школярів під час організації навчально-виховного процесу. Технологія колективного навчання органічно вписується в класно-урочну систему та дозволяє найбільше ефективно досягати прогнозованих результатів і розкривати потенційні можливості кожного учня. Вважається, що, з огляду на специфіку предмета «іноземна мова», ця технологія може забезпечити необхідні умови для активізації пізнавальної й мовної діяльності кожного учня групи, надаючи кожному з них можливість усвідомити, осмислити новий мовний матеріал, одержати достатню усну практику для формування необхідних навичок, умінь. Крім того, кожний учень при цьому способі може за час уроку висловитися по досліджуваній темі, навіть при наповнюваності групи до 20 чоловік.

Перехід на якісно новий етап роботи школи спричиняється необхідність не тільки глибокого осмислення традиційних способів навчання й себе в них, але й бачення перспектив, конкретних шляхів і умов переходу до розвиваючих процедур навчання, призначених для розвитку найважливішої характеристики людини-інтелекту. Методика колективного навчання – це система якісно нових знань, що пропонують принципово іншу побудову навчальної діяльності, нічого загального не має з непродуктивним, заснованим на натаскуванні й зубрінні, навчанні в консервативній педагогічній свідомості.

Науково-теоретична база досвіду В основу концепції колективного навчання покладено теорію поетапних розумових дій П.І. Гальперіна та Н.Ф. Тализіної. Згідно цієї теорії будь-яка розумова дія наступає після відповідної діяльності. Технологія КСН має різні назви: організований діалог, колективне взаємонавчання, навчання в співробітництві. Ця технологія розроблялася А.Г. Ривиним в 30-і роки ХХ століття, В.К. Дьяченко в 90-і, а також групами американських педагогів Р. Славиним; Р. Джонсоном і Д. Джонсоном; і Е. Аронсоном.

Стисла анотація досвіду За інноваційним потенціалом досвід модифікаційний, так як пов’язаний з удосконаленням та раціоналізацією відомих методик та ідей. В роботі вчитель впроваджує різноманітні способи мовної учнів. Мовна взаємодія є важливою умовою організації навчальної роботи школярів на уроці іноземної мови, за допомогою якого можна раціонально використати навчальний час, активізувати моворозумову діяльність учнів, підвищувати розвиваючий ефект навчання. Мовна взаємодія не може бути представлена у вигляді готового й заздалегідь заданого тексту, оскільки будь-який текст є підсумок монологічної, діалогічної або групової моворозумової діяльності. Для того, щоб організувати мовну взаємодію учнів, потрібні такі методичні прийоми, які забезпечували б необхідну мовну взаємодію школярів іноземною мовою. Серед цих прийомів «Інтерв'ю», «Банк інформації», «Пошук пари», «Групові рішення», «Координація дій», «Дискусійна гра». Безсумнівно, що в умовах реалізації перерахованих вище прийомів активізується розумова діяльність всіх учасників навчальної роботи, підвищується мотивація говоріння й загальний «тонус» уроку, забезпечується більше повне досягнення практичного, освітнього, виховного й розвиваючого компонентів мети навчання іноземним мовам. Отже, досягнення інтенсивних методів в області розвитку адекватних форм колективної взаємодії повинні якомога швидше стати надбанням шкільної методики, щоб влити в неї живлющі сили, підняти її авторитет і результативність.

Результативність впровадження досвіду В результаті впровадження системи організації мовної взаємодiї в навчально-виховний процес учнів, підвищено мотивацію учнів до вивчення іноземної мови, активність їх пізнавальної діяльності, покращено результати навчальних досягнень. В учнів суттєво збагачується мовний запас, успішно здійснюється процес формування комунікативних вмінь і навичок, ефективно відбувається оволодіння мовною нормою.

Репрезентація досвіду: Досвід роботи презентовано під час засідань шкільного методичного об’єднання вчителів англійської мови

Посилання на матеріал     http://gradum103.zp.ua/index.php/pedagogicheskaya-vystavka

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (28.01.2016)
Переглядів: 673 | Теги: монологічна, діалогічна або групова моворозумова, ко, КОМУНІКАТИВНЕ НАВЧАННЯ, англійська мова, колективний спосіб навчання, мовна взаємодія | Рейтинг: 1.0/31
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020