Методичний супровід – найважливіша ланка системи становлення та безперервної освіти молодих вчителів іноземної мови
Волкова Ольга Євгенівна
вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, учитель – методист
Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови
Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса: 69035, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8
т.: (061) 233-87-11, (061) 233-73-82, (061) 233-71-32
E-mail: school-71@ukr.net Сайт: http://school-71.zp.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: Створити умови для якісного подолання труднощів адаптаційного періоду, зростання рівня професійної компетенції.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В умовах кардинального відновлення системи освіти сучасній школі необхідні професійно-компетентні, самостійно мислячі педагоги, психологічно та технологічно готові до реалізації гуманістичних цінностей на практиці, до включення в інноваційні процеси та якісній профільній освіті. Практика роботи з молодими вчителями показує, що особистісна та професійна адаптація молодого вчителя може протікати довгий час. Найбільшу важкість у початківців викликають питання дисципліни та порядку, методичне обґрунтування, оформлення шкільної документації, робота з батьками та найефективніше планування уроку.
Основна мета роботи школи молодого вчителя постійне оновлення набору якісних послуг, згідно з вимогами часу, ефективне використання творчого ресурсу досвідчених вчителів, що створює умови для успішного професійного зростання та систематичної самоосвіти молодого вчителя.
Науково-теоретична база досвіду:
- А.Т. Сорока. Сучасні виховні системи та технології; М.В. Гадецький, Т.М. Хлєбнікова. Організація навчального процесу в сучасній школі; С.Сорочинська. Методичний посібник з англійської мови для навчальних закладів України.
- Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи О.В. Овчарук.
Стисла анотація досвіду:
- Заходи психологічного моніторингу;
- організація наставництва;
- індивідуальна діагностика та консультування;
- систематичний аналіз динаміки показників.
Результативність впровадження досвіду: Систематично проводиться різноманітна цілеспрямована, методична робота з молодими вчителями, що сприяє попередженню дезадаптацій та стимулює молодих вчителів до підвищення рівня професійної майстерності.
Репрезентація досвіду: Досвід може бути впроваджений в будь-якому загальноосвітньому навчальному закладі.
Теги:Професійна адаптація; нестандартні педагогічні ситуації; наставник; вчитель-початківець; аналіз та самоаналіз уроку; обмін досвідом; самоосвіта молодого вчителя.
Посилання на матеріали: http://vk.com/public112462579
|