Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 19:29

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Методичний супровід – найважливіша ланка системи становлення та безперервної освіти молодих вчителів іноземної мови

Методичний супровід – найважливіша ланка системи становлення та безперервної освіти молодих вчителів іноземної мови

Волкова Ольга Євгенівна

вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, учитель – методист 

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови

Запорізької  міської  ради  Запорізької області

Адреса: 69035, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8

 т.: (061) 233-87-11, (061) 233-73-82, (061) 233-71-32    

 E-mail: school-71@ukr.net       Сайт: http://school-71.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Створити умови для якісного подолання труднощів адаптаційного періоду, зростання рівня професійної компетенції.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В умовах кардинального відновлення системи освіти сучасній школі необхідні професійно-компетентні, самостійно мислячі педагоги, психологічно та технологічно готові до реалізації гуманістичних цінностей на практиці, до включення в інноваційні процеси та якісній профільній освіті. Практика роботи з молодими вчителями показує, що особистісна та професійна адаптація молодого вчителя може протікати довгий час. Найбільшу важкість у початківців викликають питання дисципліни та порядку, методичне обґрунтування, оформлення шкільної документації, робота з батьками та найефективніше планування уроку.

         Основна мета роботи школи молодого вчителя постійне оновлення набору якісних послуг, згідно з вимогами часу, ефективне використання творчого ресурсу досвідчених вчителів, що створює умови для успішного професійного зростання та систематичної самоосвіти молодого вчителя.

Науково-теоретична база досвіду: 

  • А.Т. Сорока. Сучасні виховні системи та технології; М.В. Гадецький, Т.М. Хлєбнікова. Організація навчального процесу в сучасній школі; С.Сорочинська. Методичний посібник з англійської мови для навчальних закладів України.
  • Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи О.В. Овчарук.

Стисла анотація досвіду: 

  • Заходи психологічного моніторингу;
  • організація наставництва;
  • індивідуальна діагностика та консультування;
  • систематичний аналіз динаміки показників.

Результативність впровадження досвіду: Систематично проводиться різноманітна цілеспрямована, методична робота з молодими вчителями, що сприяє попередженню дезадаптацій та стимулює молодих вчителів до підвищення рівня професійної майстерності.

Репрезентація досвіду: Досвід може бути впроваджений в будь-якому загальноосвітньому навчальному закладі.

Теги:Професійна адаптація; нестандартні педагогічні ситуації; наставник; вчитель-початківець; аналіз та самоаналіз уроку; обмін досвідом; самоосвіта молодого вчителя.

Посилання на матеріали: http://vk.com/public112462579

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (22.01.2016)
Переглядів: 923 | Рейтинг: 1.0/48
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024