Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 06:13

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Лінгвістична практика, як складова профільного навчання іноземній мові, через організацію роботи літнього мовного табору

 

Тема:

Лінгвістична практика, як складова профільного навчання іноземній мові, через організацію роботи літнього мовного табору.

Косенко Ірина Олександрівна

Заступник директора з НВР, вчитель німецької мови

 

 стаж роботи – 16 років

Запорізька гімназія №45

Директор Мєркіна Антоніна Леонідовна,

69076, м. Запоріжжя, пр. Ювілейний, 30А

Тел. 2773221

email: gym45zp@gmail.com

http: http://zp-gymnasia45.ucoz.ua/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду полягає у створенні умов для реалізації  діяльнісної складової профільного навчання іноземній мові на основі інноваційних технологій та організаційних форм навчання під час проходження лінгвістичної практики в умовах мовного табору.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Якісне навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України та наближення до європейських стандартів є пріоритетом Міністерства освіти і науки України. Володіння іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Без іноземної мови немає ні сучасної науки, ні вищої освіти. Це також запорука успішної персональної кар’єри.

Перед сучасною школою сьогодні поставлені задачі по оновленню змісту освіти, який повинен відповідати новим соціально-економічним умовам . Основною метою модернізації є перехід до освіти за новими  Держстандартами та програмами профільного навчання. Освітні стандарти містять діяльнісний зміст освіти у формі видів та засобів діяльності, ключових компетентностей; у вимогах щодо рівня підготовки випускників – у формі відповідних вмінь, навичок та сформованих компетентностей. Діяльнісний підхід однозначно вимагає, щоб учень самовизначався з діяльністю, а не виконував накази вчителя. У процесі навчання постійно здійснюється процес навчання предметно-практичних та розумових дій, що зумовлює  необхідність їх практичного відпрацювання в умовах шкільної практики.

Науково-теоретична база досвіду ґрунтується на Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 23 листопада 2011р.№1392 Департаменту освіти і науки України від  06.04.2015 № 0193 «Про запровадження літніх мовних таборів», методичних рекомендаціях МОН щодо організації належної роботи мовних таборів улітку. Відповідно до Наказу  МОН №89 від 03.02.2015 «Про здійснення заходів щодо організації літніх мовних таборів та на ідеях, висунутих у проектах : Міжнародної волонтерської організації Корпусу Миру, міжнародної організації Save the Children in Ukraine, української волонтерської ініціативи Євромайдан SOS, Британської ради, Американської ради, Світового конгресу українців, програми «КАКТУС»; видавництва - Cambridge University Press, Mcmillan Education, Pearson, Oxford University Press та інші.

Стисла анотація досвіду

Міністерство освіти і науки ініціює великий загальнонаціональний проект літніх мовних таборів. З метою підвищення рівня володіння іноземною мовою та зацікавлення дітей в її вивченні, вчителі кафедри іноземних мов гімназії беруть участь у цьому проекті, організувавши роботу лінгвостудії, де відбувається позитивний  розвиток особистості, прищеплюється любов до читання, формується вміння працювати із сучасними інформаційними ресурсами та виховується любов до професій філологічного профілю.

Модель профільного навчання визначається концепцією гімназії, що базується на принципах особистісно-розвивальної і діяльнісної педагогіки.  В центрі педагогічної діяльності особистість гімназиста – діяльнісна, само розвиваюча, морально-відповідальна, з особистісним відношенням щодо здобуття знань. Одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мов є створення літніх мовних таборів, в яких діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах  діяльності .

Відповідно до гімназійного Положення про Лінгвостудію основними напрямками її діяльності є:

  • Клуб іноземної дружби
  • Зустрічі з носіями мов
  • Участь у міжнародних конкурсах знавців іноземної мови
  • Онлайн-спілкування  з носіями мов
  • Театралізовані вистави
  • Конференції

При цьому формами діяльності стають інноваційні, активні та інтерактивні роботи.

Зазначена діяльність створює умови для формування та розвитку особистості гімназиста на основі метапредметних результатів, як показників якості освіти. Такими показниками є : загально навчальна культура, культура роботи з інформацією, культура проведення експерименту, культура проведення дослідження, проектна та комунікативна культура.

Результативність впровадження досвіду

виражається в тому, що організація мовних літніх таборів створює умови для набуття метапредметних результатів, як показників якості освіти, сприяє підвищенню мотивації дитини для подальшого удосконалення іноземної мови.

Репрезентація досвіду.

Досвід «Лінгвістична практика, як складова профільного навчання іноземній мові, через організацію роботи літнього мовного табору» був презентований директорам та заступникам директорів навчальних закладів  на курсах при ЗОІ ППО та на сайті гімназії.

 

 

 

zp-gymnasia45.ucoz.ua/img/opis_dosvidu_kosenko.pdf



Джерело: http://zp-gymnasia45.ucoz.ua/img/opis_dosvidu_kosenko.pdf
Категорія: Іноземні мови | Додав: jurand1313 (29.01.2016) | Автор: Косенко Ірина Олександрівна
Переглядів: 1320 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 1.0/77
Всього коментарів: 9
9 elenka  
Цікаво і корисно

8 yaremenkodaria  
Мовний табір дуже мотивує учнів до подальшого вивчення іноземних мов (це перевірено на практиці))!

7 lisatch2015  
Актуальна тема сьогодення. Дякуємо

6 nmitina45  
Лінвостудія є сучасною формою освітньої взаємодії учнів та носіїв мови!Бажаємо успіхів!

5 nakurash  
Без практики изучение языка невозможно. Спасибо за идеи, как это сделать интересно и доступно. Успехов!

4 abrovko72  
Мовний табір є ефективним доповненням вивчення іноземних мов у гімназії! Бажаємо успіхів в подальшій роботі!!Дуже змістовний і практичний досвід!!

3 Людмила5048  
Дійсно, без практики не можливо вільно володіти мовою. Використання представленого досвіду дає таку можливість. Дякую!

2 Natik  
Мовна практика для іноземної мови - це великий плюс.

1 klym19  
Дуже зацікавив розділ про створення вистав. Запрошую до співпраці))) Дуже хороша робота!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024