Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 16:43

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Комунікативний підхід до вивчення англійської мови в початкових класах

Комунікативний підхід до вивчення англійської мови в початкових класах

Бабчук Ірина Іванівна, вчитель англійської мови, спеціаліст 1 категорії

Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов № 7 Запорізької міської ради Запорізької області
 
директор – Білоус Костянтин Андрійович, 
 
вул. Північнокільцева, 21, тел.769-80-37,  
 
 

Провідна педагогічна ідея досвідуСучасний стан міжнародних зв’язків України,  її вхід до європейського та світового простору пропонують розглядати іноземну мову, як важливий засіб міжкультурного спілкування. Саме тому основне призначення іноземної мови як предметної галузі шкільного навчання сприяти оволодінню учнями вміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах, відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвідуУ початковій школі вивчення іноземної мови дозволяє закласти основи комунікативної компетенції, достатні та необхідні для їх подальшого розвитку та удосконалення. Від успішного проходження початкового етапу навчання залежать подальші успіхи у оволодінні предметом в цілому.

Науково-теоретична база досвіду: Інтенсивні дослідження проблеми формування комунікативної компетенції можно знайти у роботах І.Зимня, О.Леонтьєв, Г. Рядова.

Проблему формування комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови досліджували Л.Бахман, М.Бахтина, Л.Биркун.

Серед науковців дальнього зарубіжжя, які присвятили свої дослідження проблемі  комунікативності є Р.Кліффорд, Д. Хаймз.

Стисла анотація досвіду: У молодшому шкільному віці, коли лише починається вивчення іноземної мови, створення та використання ситуацій реального спілкування засобами гри є найбільш доступним, природним та дієвим способом пізнання учнями навколишнього світу. Саме тому, на уроках я використовую  ігрові прийоми, які передбачають ознайомлення з навчальними матеріалами і доведення до автоматизації дій учнів з цим матеріалом у контексті їхньої ігрової діяльності.

Практика доводить, що діти досить легко й успішно засвоюють мовний та мовленнєвий матеріал під час гри. Гра активізує всі види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо) знімає напруження, викликає зацікавленість, активізує та розвиває їх фантазію та уяву, стимулює реалізацію прагнення кожної дитини до самовираження та самовдосконалення, і тим самим, мотивує учнів до мовленнєвої діяльності.

Сьогодні ми повинні навчити наших учнів використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Саме  на уроках англійської мови я повинна формувати в учнів вміння і навички іншомовного спілкування, передбачити досягнення ними такого рівня комунікативної компетенції, який був би достатнім для здійснення спілкування у певних комунікативних сферах, орієнтуватися у соціокультурних аспектах країни, мову якої вивчають на уроках.

На уроках англійської мови  я впроваджую особистісно-орієнтоване спілкування, створюю різні засоби позитивної емоціональної атмосфери духовного взаємозбагачення, даючи можливість кожній дитині випробувати себе в різних видах творчості. Саме цьому сприяють поряд з активними формами роботи, технології інтерактивного навчання, суть якої полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії учнів.

Результативність впровадження досвіду: Використання підручника “Family&Friends” задовольняє учбові, соціальні, емоційні потреби учнів, інтерактивні матеріали сайта посилюють взаємозв’язок між домашньою роботою з підручником та класною роботою. Виконання контрольних робіт учнями показують достатньо високий рівень. Учні початкової школи активно приймають участь у Всеукраїнському конкурсі “Гринвіч”.

Репрезентація досвіду: Виступ на шкільній педраді, участь та репрезентація досвіду в районній творчій групі, відкриті уроки для батьків перших класів. 

Посилання на матеріал http://blogirinababchuk.blogspot.com

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (22.01.2016)
Переглядів: 1062 | Рейтинг: 1.0/79
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024