Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.04.2024, 02:28

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Інтерактивні технології як засіб розвитку комунікативних компетенцій гімназистів на уроках англійської мови

Тема досвіду: «Інтерактивні технології як засіб розвитку комунікативних компетенцій гімназистів на уроках англійської мови»

Інформація про автора досвіду: Горбовська Олена Юріївна, завідувач кафедрою іноземних мов, учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії.

Контактна інформація про навчальний заклад:

 Запорізька гімназія №47 Запорізької міської ради Запорізької області. Директор: Коваль Валентина В’ячеславівна.

Адреса: 69106, вул. Орджонікідзе, буд. 9.

Телефон: 236-56-06. gymnasium47.zp@yandex.ua

Адреса сайту: http://gymnasium47zp.blogspot.com/ 

Провідна педагогічна ідея  досвіду:    Останнім часом все частіше піднімається питання про застосування нових інформаційних технологій у школі. Це стосується не лише нових технічних засобів, але й застосування нових форм і методів викладання в процесі навчання. Основною метою навчання іноземних мов є формування та розвиток комунікативної культури учнів, навчання практичного оволодіння іноземною мовою, Використання інтерактивних технологій дає можливість цікавими матеріалами привернути увагу учнів до досліджуваного предмета, на прикладах показати можливість широкого застосування знань іноземної мови. А також вчитель має створити сприятливі умови для кожного учня, вибрати такі методи навчання, що дозволили б усім без винятку виявити свою активність та творчість.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: у наш час, не обійтися без сучасного подання інформації. У своїй роботі я використовуєю інтерактивні технології як необхідний і потрібний інструмент. Постійна робота над інтерактивним уроком підкреслює прагнення вчителя до самоосвіти та самовдосконалення, а також дає можливість поділитися з колегами своїм досвідом. Результатом навчання учнів з допомогою інтерактивних технологій є формування у них навичок та умінь користуватися мовою як засобом спілкування, ключовим тут є принцип комунікативної спрямованості, головна функція якого полягає у створенні умов комунікації, відповідного психологічного клімату.

Науково-теоретична база досвіду: ми спираємось на наукові підходи, розроблені відомими науковцями, зокрема: А. Хуторським - комунікативна компетентність розглядається як система внутрішніх ресурсів, необхідних для побудова ефективної комунікації в певному колі ситуацій особистісної взаємодії; І. Єрмаковим - стверджується, що: «Компетентності формуються у процесі навчання не тільки у школі, а й під впливом родини, друзів, роботи, політики, релігії, культури», від освітньо-культурної ситуації, в якій живе й розвивається школяр; К. Баханов, І. Зимня, Н. Каліцька, О. Пєхота займалися питаннями визначення, пояснення сутності інтерактивних технологій та використання їх у навчально-виховному процесі; німецьки вчені Арнольд Р., Шелтен А. зробили важливий внесок у розробку та практичне впровадження інтерактивних методів; в наукових працях Ю. Бабанського, В. Кларіна, К. Фопеля обґрунтовано методологічні основи розробки інтерактивних методів та технологій навчання.

Стисла анотація досвіду:  систематичне використання сукупності інтерактивних технологій на уроках англійської мови програмує позицію учня як активного співтворця уроку - це запорука подальшого руху вперед на шляху мовної освіти школярів. Найважливішими напрямками своєї діяльності вчитель вважає формування пізнавальної самостійності, внутрішньої мотивації учнів до навчання та практичну орієнтованість набутих знань, впровадження яких сприяє не тільки пробудженню в учнів інтересу до предмета та інтенсифікації їх усного та писемного мовлення, а й розвитку творчих здібностей та таких особистісних якостей, як комунікабельність, уміння доводити свою точку зору, йти на компроміс.

Практичне значення досвіду використання інтерактивних технологій в роботі вчителя-предметника спрямована на можливість спілкування вчителя з дітьми та здійснення спільної роботи під керівництвом вчителя. Нами розроблена модель процесу комунікації іноземною мовою та рекомендації до впровадження інтерактивних технологій на уроках іноземної мови.

Результативність впровадження досвіду: на уроках англійської мови за допомогою інтерактивних технологій можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навички та вміння читання; удосконалювати вміння писемного мовлення школярів ; поповнювати словниковий запас учнів; формувати у школярів мотивацію до вивчення англійської мови. Використання блогу на уроці дозволяє: підвищити мотивацію учнів; інтенсифікувати урок, виключивши час для написання матеріалу на дошці; залучити учнів в самостійний процес навчання, що особливо важливо для розвитку їх загальнонавчальних навичок. Використання інтерактивних технологій - один з найбільш ефективних шляхів об'єднання учнів різного рівня мовленнєвої підготовки, що сприяє взаємонавчанню всіх учнів. Метод інтеракції є дієвим при його використанні як в умовах урочної діяльності, так і в позакласній , позаурочній, позашкільній роботі.

Репрезентація досвіду: досвід був представлений на засіданні науково-методичної ради та представлений до участі у ІІ (районному) етапі конкурсу «Вчитель року 2016» де посів І місце.

Теги:  Заводський, інтерактивне навчання, інтерактивні технології, метод інтеракції.

Посилання http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_61.html

Категорія: Іноземні мови | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 1634 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/616
Всього коментарів: 2
2 larisasyrovatka65  
Дякую за  цікавий матеріал!

1 ludahryhorchuk  
Актуальний та цікавий досвід роботи. Гарний та інформативний блог вчителя.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024