Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 05.10.2024, 16:10

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Інноваційні технології, як засіб формування творчої компетенції учнів на уроках англійської мови в початковій школі

Інноваційні технології, як засіб формування творчої компетенції учнів на уроках англійської мови в початковій школі

 Бережок Світлана Вікторівна  
Бережок Світлана Вікторівна, вчитель англійської мови, категорія «спеціаліст    першої категорії»

 Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 101 Запорізької міської ради    Запорізької області
 Директор: Швець Людмила Володимирівна
 Адреса школи: м. Запоріжжя вулиця Бочарова 10б
 тел.:  67-33-88;
e-mail: zosh101@meta.ua
 сайтhttps://sites.google.com/site/zaporizkaschool101/ 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях
      Провідною ідеєю досвіду є створення умов для розвитку творчої компетентності шляхом впровадження ефективних форм, методів, засобів навчальної діяльності. В досвіді висвітлені практичні вправи, завдання, які сприяють формуванню креативності в учнів,  а ігровий метод навчання сприяє стійкій мотивації до навчання англійської мови. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: технологія формування та розвитку творчої компетентності – є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає вимогам Національної доктрини розвитку освіти України щодо переходу до нового типу гуманістично-інноваційної освіти, увага переноситься на процес набуття учнями знань, умінь, навичок, життєвого досвіду, які трансформуються в компетенції.
        Актуальність теми введення творчих методів навчання полягає в тому, що у загальноосвітній школі оволодіння іноземною мовою має сприяти культурному, психічному і фізичному розвитку учнів, засвоєнню певних знань з предмета, формуванню мовленнєвих та загальнонавчальних умінь та бажання вчитися. Основне завдання у роботі з учнями, що починають вивчати іноземну мову – формування пізнавального інтересу до предмета. Ця проблема стоїть гостро, оскільки у молодших школярів жива допитливість не завжди стає стійким інтересом до навчання. І якщо на початковому етапі не вдасться його сформувати, то домогтися цього пізніше буде набагато важче.

Науково-теоретична база досвіду
      Аналіз наукової літератури свідчить, що проблема творчості особистості та управління такою особистістю завжди була і залишається актуальною в педагогічній теорії і практиці.
      Теоретичними засадами досвіду виступає аналіз досліджень таких вчених як  Г.С. Костюка, З.І. Калмикову, В.А. Роменця, Я. А. Пономарьова, В.О. Моляко. Серед західних психологів вагомий внесок у розуміння творчої природи особистості зробили видатні вчені Дж. Гілфорд, Г. Сельє, Т. Рібо, А. Маслоу, Д. Дьюї, та ін. 

Стисла анотація досвіду 
     На своїх уроках я впроваджую інноваційні педагогічні технології, тому що вважаю, що основне завдання у роботі з учнями, що починають вивчати іноземну мову – формування пізнавального інтересу до предмета. Ця проблема стоїть гостро, оскільки у молодших школярів жива допитливість не завжди стає стійким інтересом до навчання. І якщо на початковому етапі не вдасться його сформувати, то домогтися цього пізніше буде набагато важче. Враховуючи це, я намагаюся зробити все, щоб початковий етап у навчанні іноземної мови був захоплюючим і цікавим. Моє завдання створити умови для мобільності учня, розвивати та готувати конкурентноспроможну, творчу особистість, особистість здатну навчатися впродовж життя. навчати учнів міркувати, аналізувати та робити висновки; створювати такі умови, за яких учень буде робити особистісно – світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички, творчі задатки розвиватиме протягом життя, навчаючись, аналізуючи, систематизуючи 
      За інноваційним потенціалом досвід роботи комбінаторний. В основу досвіду покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу до навчання англійської мови в початкових класах, розвиток пізнавальної активності, проектний метод навчання та інформаційно –комунікаційні технології.
       Об’єкт дослідження – процес управління творчою діяльністю учнів молодших класів на уроках англійської мови.
       Предмет дослідження – наукові засади процесу управління творчою діяльністю учнів молодших класів на уроках англійської мови. 
      Мета дослідження – визначити засади процесу управління творчою діяльністю учнів молодших класів на уроках англійської мови.
     В роботі наведено види ігор, які сприяють пізнавальної активності учнів: лексичні, фонетичні, граматичні, орфографічні, творчі. Також, представлена типологія навчальних проектів з конкретними розробками. Використання проектного методу сприяє  стимулюванню самостійної пізнавальної діяльності учнів. В роботі наведені методичні рекомендації з організації діяльності молодших школярів з предметним портфоліо

Результативність впровадження досвіду 

     Практична значущість дослідження полягає у виділенні найефективніших форм роботи з формування комунікативної компетентності учнів початкових класів. Поетапне й послідовне запровадження елементів запропонованої педагогічної технології може бути відтворено будь-яким учителем з урахуванням авторських підходів. 

Репрезентація досвіду 

     Досвід був репрезентований на методичному об’єднані вчителів англійської мови, засіданні педагогічної та методичної ради в Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 101 Запорізької міської ради Запорізької області.  Досвід було заслухано на засіданні РМЦ вчителів англійської мови Шевченківського району.

Посилання на матеріал    http://berezhoksv.blogspot.com/p/blog-page.html

Категорія: Іноземні мови | Додав: shevchenko (17.01.2016)
Переглядів: 1226 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 1.0/60
Всього коментарів: 9
9 galinagalinka703  
Світлано Вікторівно! Ваш досвід можна використати не лише на уроках англійської. Дякую! Успіхів Вам! Твердохліб Г.М.

8 elizaveta_anisimova  
Цікавий досвід! Заслуговує на увагу багатьох вчителів!Дякую!Бажаю успіху!

7 mvaskina  
Дуже цікаво!!Кориснй матеріал!Автору бажаю перемоги!

6 Tasha  
Дуже актуальна тема

5 kotiy_natasha  
Дуже цікавий та змістовний матеріал, корисний досвід! smile

4 alena0352  
Цікава робота, практично значима! Може бути використано вчителем з будь-якого предмету!!! Чудовий досвід!

3 Svetlana  
Чудовий матеріал, чудовий вчитель, досвід заслуговує на увагу!Молодець,так тримати!

2 svetlanakirienko2010  
Досвід роботи цікавий, сприяє підвищенню пізнавальної активності учнів. Молодець!

1 kristina_efimenk  
Цікавий, необхідний для роботи матеріал. Дякую за досвід!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024