Ігрова діяльність на уроках англійської мови для розвитку творчої активності молодших школярів
Клименко Роман Вікторович,
вчитель англійської мови, спеціаліст
Запорізька спеціалізована школа І – ІІІ ст. № 100
Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Доновський Сергій Миколайович
Адреса школи: вул. Ладозька, 2а
тел.: 224-77-25
email: catconejo@jmail.com
http://smartster.jimdo.com/
Провідна педагогічна ідея досвіду
Молодший шкільний вік несе в собі великі можливості в пізнанні навколишнього світу, в тому числі і засобами англійської мови. Плідним ґрунтом для цього є пізнавальна діяльність, що реалізується в іграх для дітей молодшого шкільного віку.
Мета ігрового методу навчання - сприяти розвитку мовних навичок і вмінь. Можливість проявляти самостійність у вирішенні мовленнєвих завдань, швидка реакція в спілкуванні, максимальна мобілізація мовних навичок.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Ця тема надзвичайно важлива для глибокого її вивчення і особливо практичного застосування в школах. Її актуальність на сучасному етапі є очевидною, а з урахуванням нових віянь в системі освіти, дають простір вчителям для новаторства і впровадження в життя власних неоднорідних ідей. І саме гра найбільш підходить для застосування її в молодших класах, тому саме тут і є необмежені можливості для реалізації творчого потенціалу, як викладача, так і учнів.
Науково – теоретична база досвіду
У суспільній та науковій практиці останніх років в науці вивченням поняття гри займалися як зарубіжні, так і вітчизняні науковці, такі як: Гейзинга Й., Ушинський К.Д., Бюлер К., Сікорський А.І., Дж. Дьюї та інші.
Стисла анотація досвіду
Будь-яка урочна, ігрова, творча робота з учнями - справа дуже захоплююча і корисна. Враховуючи імітаційні здібності учнів в освоєнні іноземної мови, їх природну допитливість і потребу в пізнанні нового, доцільно використовувати ігровий і мовний матеріал на кожному уроці.
Результативність впровадження досвіду
Використання різних ігор на уроці дає хороші результати, підвищує інтерес дітей до уроку, дозволяє сконцентрувати їх увагу на головному - оволодінні мовними навичками в процесі природної ситуації, спілкування під час гри. Ігри допомагають дітям стати творчими особистостями, вчать творчо ставитися до будь-якої справи.
Репрезентація досвіду
Використання ігор на уроках викликає зацікавленість у вчителів іноземної мови. Я часто презентую свої розробки на засіданнях кафедри іноземних мов. Робота, в якій мною був представлений досвід впровадження ігор на уроках англійської мови, приймала участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2016».
Посилання на матеріал
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1
http://smartster.jimdo.com/
|