Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 02.12.2022, 23:51

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Гра як розвиток самопізнання, що відображає вміння та навички учнів під час вивчення англійської мови

Гра як розвиток самопізнання, що відображає вміння та навички учнів під час вивчення англійської мови

Савон Ірина Володимирівна,  вчитель англійської мови, «спеціаліст першої категорії»

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Озеров Олександр Дмитрович

Адреса ЗОШ №23: 69059, м.Запоржжя, вул.Парамонова, 6-а

Телефон:  (061) 769-80-27 (приймальня)

E-mail: school23zp@gmail.com

Адреса сайту: http://znvk23.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду У епоху змін, світового розвитку та глобалізації, знання іноземної мови стає не просто важливим фактором, а навіть життєвою необхідністю. Завдання середньої школи полягає не лише у наданні знань, а й у формуванні учня як освіченої, конкурентоспроможної та впевненої особистості. Використання інноваційних педагогічних технологій у начальному процесі сприяє впровадженню цих завдань. Інноваційні зміни, що відбулися за останній час в освіті: модернізація, профілізація, введення зовнішнього незалежного тестування з іноземної мови змусили кожного з нас, а так само мене замислитися над тим, що «вічні» цінності і цілі освіти в нових умовах видозмінюються, і завдання вчителя в даний час змінилися порівняно з минулим. З цієї точки зору моє завдання полягає в тому, щоб допомогти учням розвивати свої можливості. Активні методи навчання є ті, при яких діяльність учня носить продуктивний, творчий, пошуковий характер, тим самим забезпечує здатність до самореалізації, впевненості у собі, усвідомлення своєї унікальності і свого призначення. При використанні активних методів навчання змінюється роль учня-він стає активним учасником освітнього процесу. Ця нова роль і властиві їй характеристики дозволяють на ділі формувати активну особистість, яка володіє всіма необхідними навичками та якостями сучасного успішної людини.

Обгрунтування  актуальності та перспективного досвіду В рейтингу популярності методик активно впроваджується комунікативний підхід,який націлений на практику спілкування. Більша частина комунікації на уроках впроваджується саме через використання ігор та ігрових моментів,проектів та кейсів,завдяки яким учні стають більш розкуті та підвищується рівень мотивації вивчення мови. Сучасна освіта будується не на словах,а на ділі до суб'єкт-суб'єктивної взаємодії учнів,учителя і учнів в процесі навчання. Інноваційні технології будуються на компетентнісному підході і націлені в результаті навчання на майбутню професійну діяльність.

Науково-теоретична база досвіду Методичне підґрунтя досвіду роботи та його практична реалізація спирається на Національну доктрину розвитку освіти, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Концепцію загальної середньої освіти (12-річна школа)»,Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти тощо. Це доводиться результатами досліджень Т.Ремех, Л.Пироженко, Е.Аргустанянц, О.Колесникова, О.Пометун, І.Родигіної, Л.Пироженко,  І.Якиманської, М.Махмутова.

Стисла анотація досвіду На своїх уроках я активно впроваджую різні види комунікативного напрямку(ігри,проекти,кейси). Вчитель постійно має шукати резерви підвищення якості та ефективності навчання іноземної мови. Використання різних видів ігрової діяльності надає гарні результати,підвищує інтерес до самого уроку,дозволяє сконцентрувати увагу на головному. Різні форми комунікативного підходу надихають учнів та допомагають стати творчими особистостями. Спільні творчі роботи зближують дітей і дорослих,що і є найголовнішим принципом ефективного виховання. Звісно, перемога та відчуття задоволення притаманні кожній людині і саме завдяки даному методу у дітей виникає бажання робити якнайкраще,працювати активно в команді,усі учасники групи зацікавлені в результаті та вже «мають» говорити, творити, виступати, захищати свій проекти чи кейси,а не сидіти та відмовчуватись. Впевненість та віра в самого себе є найважливішим компонентом для подальшого навчання та при виборі місця праці. Метод проектів та case-study надає дітям велику платформу для розвитку їх самостійності у прийнятті,її розробки,аналізу і являє собою демократичні види співпраці довіри і особистої орієнтації.

Результативність впровадження досвіду Участь та перемоги учнів у районному турі олімпіади з англійської мови у  та міжнародних конкурсах з англійської мови (FLEX – програма обміну майбутніх лідерів, PublicSpeakingCompetition), міський конкурс на найкращий відгук  про прочитану книгу іноземною мовою).

Репрезентація досвіду Рівень репрезентації - навчальний заклад, форма репрезентації – засідання ШМО вчителів англійської мови; рівень репрезентації – районний, форма репрезентації - районна творча майстерня; рівень репрезентації – обласний, форма репрезентації – обласний семінар-практикум.

Посилання на матеріал http://znvk23.zp.ua

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (25.01.2016)
Переглядів: 1077 | Рейтинг: 1.0/89
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2022