Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 23:59

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Гра як один із засобів активізації мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови

Гра як один із засобів активізації мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови

 

Дідук Олеся Юріївна,
вчитель англійської мови, спеціаліст


Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Тимошенко Федот Миколайович


Адреса: 69093, м.Запоріжжя, вул. Ак. Александрова 7 ,тел. 223-67-29
E-mail: shef29@ukr.net

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

Вивчення іноземної мови – заняття дуже захоплююче і відповідальне. Новий час вимагає від вчителя нового підходу до цієї проблеми. Значна роль при вивченні іноземної мови, зокрема англійської, належить використанню навчальних ігор та ігрових вправ. Гра загострює розумову діяльність учнів та розвиває їх всебічно.


Науково-теоретична база досвіду:

Досвід базується на наукових дослідженнях та класифікаціях навчальних ігор: О. Савченко, В. Толстової, М. Курбатова, С. Бегларяна, М. Стороніна, А. Ходфілда, І. Даниловича.


Стисла анотація досвіду:

Гра – це унікальний спосіб навчати та розвивати дітей. Вона відіграє важливу роль на уроках іноземної мови. Гра є хорошим способом активізації лексики та граматики, відпрацьовування вимови та розвитку усного мовлення. Грати можна не лише на уроці, а й під час перерв та  позакласних занять. Ігри підвищують ефективність і якість освітнього процесу, покращують характер взаємодії вчителя і учня, роблять урок емоційним та незабутнім.


Результативність впровадження досвіду:

Учні є активними учасниками Всеукраїнських конкурсів «Грінвіч», «Олімпус» та «Пазл». В результаті впровадження ігрових елементів на уроках англійської мови, вони стали проявляти високу активність та інтерес до вивчення предмету. Спираючись, на це, у школі почались проводитись ігрові перерви англійською мовою.  Цього року учні прийняли участь у декількох онлайн – конкурсах,  та продовжують поповнювати шкільну методичну скарбничку своїми творчими доробками.

Посилання на матеріали:

 https://drive.google.com/file/d/0B6eryKGVHtJ2dmhHVzdZOHlIcjg/view?usp=sharing

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 988 | Коментарі: 6 | Теги: освітній процес, ГРА, творча діяльність, емоційність, класифікація ігор, Іноземні мови, мотивація, наочність, мовленнєва діяльність, фізкультхвилинка | Рейтинг: 1.0/124
Всього коментарів: 6
6 yuliyabirhova89  
Очень доступно и интересно изложено! Яркий и наглядный опыт работы учителя с примерами и фото уроков!

5 ryta_dolia  
Интересная статья,а главное-действительно, описан Ваш личный опыт работы!

4 Varia29  
Цікава гра-це дуже важливо! Успіхів!

3 rudenkoira  
Корисний, добре підібраний матеріал!

2 dmytro_bk  
Інформативна стаття з яскравими прикладaми!

1 airjordan23-89  
Дуже цікавий матеріал. Дякую.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024