Гра як один із засобів активізації мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови
Дідук Олеся Юріївна,
вчитель англійської мови, спеціаліст
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Тимошенко Федот Миколайович
Адреса: 69093, м.Запоріжжя, вул. Ак. Александрова 7 ,тел. 223-67-29
E-mail: shef29@ukr.net
Провідна педагогічна ідея досвіду:
Вивчення іноземної мови – заняття дуже захоплююче і відповідальне. Новий час вимагає від вчителя нового підходу до цієї проблеми. Значна роль при вивченні іноземної мови, зокрема англійської, належить використанню навчальних ігор та ігрових вправ. Гра загострює розумову діяльність учнів та розвиває їх всебічно.
Науково-теоретична база досвіду:
Досвід базується на наукових дослідженнях та класифікаціях навчальних ігор: О. Савченко, В. Толстової, М. Курбатова, С. Бегларяна, М. Стороніна, А. Ходфілда, І. Даниловича.
Стисла анотація досвіду:
Гра – це унікальний спосіб навчати та розвивати дітей. Вона відіграє важливу роль на уроках іноземної мови. Гра є хорошим способом активізації лексики та граматики, відпрацьовування вимови та розвитку усного мовлення. Грати можна не лише на уроці, а й під час перерв та позакласних занять. Ігри підвищують ефективність і якість освітнього процесу, покращують характер взаємодії вчителя і учня, роблять урок емоційним та незабутнім.
Результативність впровадження досвіду:
Учні є активними учасниками Всеукраїнських конкурсів «Грінвіч», «Олімпус» та «Пазл». В результаті впровадження ігрових елементів на уроках англійської мови, вони стали проявляти високу активність та інтерес до вивчення предмету. Спираючись, на це, у школі почались проводитись ігрові перерви англійською мовою. Цього року учні прийняли участь у декількох онлайн – конкурсах, та продовжують поповнювати шкільну методичну скарбничку своїми творчими доробками.
Посилання на матеріали:
https://drive.google.com/file/d/0B6eryKGVHtJ2dmhHVzdZOHlIcjg/view?usp=sharing
|