Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 04:26

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Гра як метод навчання іншомовного спілкування та засіб формування комунікативної компетенції школяра

Гра як метод навчання іншомовного спілкування та засіб  формування комунікативної компетенції школяра

Глушич Катерина Геннадіївна, вчитель англійської мови,спеціаліст.

Назва закладу:   Запорізький навчально-виховний комплекс «Освіта» Запорізької міської ради Запорізької області

Керівник закладу: Шендрик Світлана Григорівна

Адреса: м. Запоріжжя, вул. Пархоменка, 19

Телефон: (0612)67-82-23

Еmail: zom5@i.ua

 

 

 

Провідна педагогічна ідея: Ідея  досвіду полягає в бажанні показати ефективність використання ігрових методів навчання на уроках іноземної мови,як засобу формування комунікативної компетенції школярів. Одним із ефективних засобів розвитку інтересу до навчального предмету поряд з іншими методами та прийомами, які використовуються на уроках , є саме гра. Ще К.Д. Ушинський радив включати елементи цікавості, ігрові моменти в серйозну навчальну працю учнів для того, щоб процес пізнання був продуктивнішим.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду. Актуальність дослідження визначена недостатнім вивченням особливостей уроків з використанням ігрових методів навчання лексиці та граматиці, як одиниць навчального процесу. Процес навчання іноземної мови буде більш успішним, якщо будуть активно використовуватись ігрові методи навчання з метою розвитку комунікативних навичок учнів та мотивації навчальної діяльності. В своїй роботі я хочу показати роль ігрових технологій для оптимізації процесу навчання іноземної мови, для активізації навчальної діяльності учнів, як засобу емоційної розрядки на уроці, тренування для контролю знань і навичок учнів.

Науково-теоритична база досвіду. Теоретичною основою  досвіду є наукові та методичні розробки вітчизняних учених та педагогів, таких як.:  М. Ф. Стронін, Д. Б. Ельконін, Бондар М.В., Павлюк Ф.В., Стронін М.Ф., Близнюк О.І., Панова Л.С., Ніколаєва С.Ю. Тизунь І. М. Ігровими технологіями цікавилися Г.Селевко, І.Підласий,  

Е. С. Аргустанянц, О. А. Колесникова, Г. М. Фролова, О. В. Шадрина.

Стисла анотація досвіду. На початку ХХІ століття іноземна мова стала важливим засобом міжнародного спілкування, і настав час, коли українське суспільство відчуває гостру потребу у фахівцях різних галузей, які активно б володіли іноземною мовою. Це означає, що школа повинна підготувати своїх випускників до спілкування в реальних життєвих ситуаціях, навчити здобувати знання самостійно з метою вдосконалення в галузі обраної майбутньої професії.

Ефективність навчання іноземної мови значною мірою залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від уміння вчителя враховувати особливості дітей тієї чи іншої вікової групи.

Зміст викладання англійської мови як системи знань,умінь та навичок має сприяти розвитку мовних компетенцій учнів,формуванню світогляду,готуючи до життя в багатокультурному суспільстві.

У цьому випадку використання ігор є найбільш доцільним. Гра є одним з методів, який застосовується в комунікативному підході як українськими так і зарубіжними педагогами.

В досвіді відображено різні види ігрових форм роботи,які найбільш широко використовуються на уроках іноземної мови. Але ігри не змінюють інші форми і види роботи на уроці,а тільки доповнюють їх,допомагають розвивати мовленнєву компетенцію. Тому упровадження досвіду спрямовано на використання ігрових форм роботи як засобу формування комунікативної компетенції школярів. В даному досвіді представлені також конспекти уроків з англійської мови,де показано використання різних ігрових форм.

Результативність впровадження досвіду. Підвищення якості навчання,формування інтересу до вивчення англійської мови,позитивна динаміка показників з англійської мови,підвищення рівня пізнавального інтересу до предмету. Покращення навчальних досягнень учнів у порівнянні з минулим роком,збагачення лексичного запасу.

Репрезентація досвіду. Поширення досвіду через роботу у шкільному та районному методичному об єднанні.

Посилання на матеріал.

https://drive.google.com/folderview?id=0B22AVcCb3YloT0h6eFdkSlRQTW8&usp=sharing



Джерело: https://drive.google.com/folderview?id=0B22AVcCb3YloT0h6eFdkSlRQTW8&usp=sharing
Категорія: Іноземні мови | Додав: tetyana013 (21.01.2016)
Переглядів: 919 | Коментарі: 2 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/65
Всього коментарів: 2
2 tomkovicht  
Молодець!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 borik2402  
Очень интересный опыт!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024