Формування позитивної мотивації на уроках англійської мови шляхом впровадження інтерактивних прийомів та технологій навчання
Котій Наталія Володимирівна, вчитель англійської мови ЗЗШ №65, спеціаліст І категорії
Контактна інформація про навчальний заклад:
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 26.
Тел.:(061)278-35-91.
E-mail: school65@ukr.net.
Адреса сайту: http://school65.zp.ua
Директор школи: Чомова Світлана Валеріївна
Провідна педагогічна ідея досвіду: використання творчого підходу, пошук шляхів вдосконалення навчальної діяльності, вивчення різних форм роботи учнів згідно їх здібностей, інтересів та нахилів. Створення оптимальних умов для співпраці для досягнення найкращих результатів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Новий Державний стандарт передбачає створення умов для творчого розвитку та самореалізації кожної особистості, формування потреби до самоосвіти. Однак, це неможливо, якщо не прищеплювати бажання вчитися та знаходити задоволення в процесі пізнання. А використання інтерактивних технологій навчання підвищує інтерес до предмету, активізує творчу діяльність учнів, вчить їх самостійно здобувати знання, раціонально використовувати їх на практиці, щоб не загубитися у великому інформаційному просторі, співпрацюючи з учителем та з товаришами у групі. Актуальність проблеми формування позитивної мотивації у поєднанні з практичною значимістю інтерактивних методів і визначили тематичний зміст досвіду "Формування позитивної мотивації на уроках англійської мови шляхом впровадження інтерактивних прийомів та технологій навчання".
Науково–теоретична база досвіду: теоретичною основою досвіду стали концепції: особистісно-орієнтованого виховання (Л.В.Сохань,О.Я.Савченко, М.В.Кирилова, Г.М.Нессен, І.Г.Єрмакова, Д.О.Пузікова, Т.М.Титаренко та ін.), теорії розвитку особистості в колективі (І.Д.Бех,А.С.Макаренка, В.О.Сухомлинського, І.П.Іванова та ін.); концепції впровадження інтерактивних технологій навчання (Пометун О., Пироженко Л., Саган О.), та їх вплив на формування позитивної мотивації у школярів (Маслоу Д., Абрахам М.).
Стисла анотація досвіду: впровадження інтерактивних прийомів та технологій навчання, посилення умов якісної роботи над формуванням позитивної мотивації, створення стійкого інтересу до уроків англійської мови. Використання сучасних методик, інтерактивних технологій, різноманітних за формою і методами уроків спрямованих на виховання в учнів особистості, спроможної до самоосвіти, до саморозвитку, до творчої діяльності.
Результативність впровадження досвіду: діти долучаються до культури дискусії, формується вміння приймати загальні рішення, покращується вміння спілкуватися, доповідати; якісно змінюється рівень сприйняття дітьми англійської мови та рівень володіння видами мовленнєвої діяльності.
Репрезентація досвіду Педагогічна рада ЗЗШ № 65, «Методична скарбничка» на сайті ЗЗШ№65, предметний блог.
Посилання: https://drive.google.com/file/d/0B2Rn__Y5-eJNNk9udkZ5SkNOQjg/view?usp=sharing
Джерело: https://drive.google.com/file/d/0B2Rn__Y5-eJNNk9udkZ5SkNOQjg/view?usp=sharing |