Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 03:47

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування писемної компетенції для вирішення практичних цілей в рамках підготовки учнів старшої школи до ЗНО та ДПА з англійської мови

Формування писемної компетенції для вирішення практичних цілей в рамках підготовки учнів старшої школи до ЗНО та ДПА з англійської мови

Московчук Людмила Юріївна

вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії

Прокопченко Вікторія Анатоліївна

вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови 

Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Терновська Людмила Іванівна     
 
 
 
            
Адреса: 69035 м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8

т.: (061) 233-87-11, (061) 233-73-82, (061) 233-71-32 

Сайт: www.school-71.zp.ua     E-mail: school-71@ukr.net

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тема досвіду: Формування писемної компетенції для вирішення практичних цілей в рамках підготовки учнів старшої школи до ЗНО та ДПА з англійської мови.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Провідною в процесі навчання іноземних мов є практична мета, спрямована на формування в учнів комунікативної компетенції, яка визначає мову як засіб спілкування. Один з основних її компонентів, писемна компетенція, пов’язана з формуванням в учнів умінь і навичок спілкуватися за допомогою письма, а саме: вміння передавати в письмовій формі необхідну інформацію, правильно оформити і написати особистого або ділового листа, вітальну листівку, оголошення, повідомлення, нотатки тощо.

Життя ставить перед учителем нові вимоги, завдання, проблеми. Зокрема — проблема якості підготовки учнів старших класів до успішного проходження ЗНО та ДПА з англійської мови, значну частину яких складає визначення рівня сформованості в учнів навичок та вмінь, необхідних для вирішення комунікативних завдань на письмі. Ця підготовка не може бути якісною без знання особливостей та складових іншомовної компетенції на письмі, аналізу труднощів, що виникають у учнів при виконанні певних письмових завдань, володіння стратегіями підготовки до виконання письмових завдань, виконання системи вправ для формування у учнів компетенції у письмі.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Сучасний стан міжнародних зв'язків України, вихід її у європейський та світовий простори, нові політичні, соціально-економічні та культурні реалії вимагають радикальних змін у галузі навчання іноземних мов, статус яких у нашій країні постійно зростає. Мовленнєва компетенція є надзвичайно важливою у розвитку суспільства, яке ставить нові вимоги щодо розширення співробітництва з іноземними партнерами, а також надає можливості здобуття освіти за кордоном. Сучасний студент повинен бути готовим до активної участі в усіх сферах суспільного життя, що не можливо без знання писемної комунікації іноземною мовою. Тому серед екзаменаційних завдань значне місце посідає перевірка уміння учнями здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених комунікативних завдань.

Науково-теоретична база досвіду: Даний досвід базується на Загальноєвропейських Рекомендаціях з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання; методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки України.

Стисла анотація досвіду:

В даному досвіді:

  • проаналізовано поняття писемного мовлення та його характеристики;
  • розглянуто фактори впливу на формування компетентності у письмі;
  • охарактеризовано етапи формування писемного мовлення;
  • розглянуто особливості письмового завдання в рамках ЗНО та ДПА;
  • зроблено аналіз труднощів писемного англійського мовлення;
  • проаналізовано способи та прийоми навчання писемного мовлення на старшому етапі навчання;
  • систематизовано вправи для формування компетентності у письмі при навчанні англійської мови у старшій школі;
  • розглянуто стратегії підготовки учнів старших класів до виконання письмового завдання;
  • визначено форми контролю рівня сформованості компетентності у письмі;
  • розроблено збірку матеріалів для застосування на уроках англійської мови у старшій школі з метою покращення навичок писемного мовлення, яка містить: власні тексти-моделі за різними типами письма; розробку системи вправ для підготовки до виконання письмових завдань різних типів; шаблони для їх написання. 

Результативність впровадження досвіду: Завдяки застосуванню ефективних способів і прийомів навчання писемного мовлення, поетапному формуванню компетентності у письмі, володінню стратегіями виконання письмових завдань, виконанню системи тренувальних вправ рівень сформованості писемного мовлення в учнів старших класів має прогресуючий характер.

Репрезентація досвіду: Досвід був репрезентований на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів іноземних мов.

Тегі:  Запорізька гімназія № 71, «Компетентісна освіта: специфіка навчальних предметів». Секція: «Іноземні мови», писемне мовлення, ЗНО та ДПА з англійської мови, стратегії виконання письмових завдань. 

Посилання на матеріал:https://vk.com/public112462579

Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (22.01.2016)
Переглядів: 1580 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 1.0/179
Всього коментарів: 9
9 innaukraine  
Коллеги! Огромное спасибо за своевременный материал! Всё логично и практично. Обязательно воспользуюсь!

8 olianest1  
Дякую вчителям за працю! Цей досвід є дуже актуальним та корисним. Обов'язково буду застосовувати на уроках практичну частину досвіду!

7 vasilkina18  
Актуальність та новизна роботи не підлягає сумніву. За практичну цінність автору окреме спасбі.

6 zhurachenko  
Своевременность темы не вызывает сомнений. Языковой и дидактический материал подобраны очень удачно. Предложенные шаблоны текстов помогут сделать письменные высказывания школьников логичными и последовательными.

5 zagorulkooy  
Цінність роботи полягає в її практичному використанні. Дякуємо за представлені практичні матеріали, що відповідають сучасним вимогам до виконання завдань у розділі "письмо" на ДПА та ЗНО з англійської мови.

4 htimoshenko72  
Огромное спасибо учителям за проделанную работу. Все очень логично и понятно. Отличное руководство к действию.

3 janagalivets  
Этот вопрос подготовки детей к успешному прохождению ДПА и ЗНО, в разделе письмо, действительно на данный момент является очень актуальными и своевременным.
Спасибо преподавателям, которые предоставили этот интересный материал.

2 елен_а  
Досвід роботи є дуже актуальним в умовах сучасної парадигми навчання. Використання розроблених матеріалів при підготовці учнів старших класів до успішного проходження ДПА та ЗНО з англійської мови є корисним і результативним. Дякуємо за впровадження досвіду.

1 simply_sv  
Материал полезен для учителей, готовящих старшеклассников к сдаче ЗНО. Особое спасибо за готовые материалы, которые можно использовать на уроках. Дальнейших успехов в работе!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024