Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 02:17

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови

Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови

Казачук Юлія Валеріївна

учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор класичного ліцею: Баньковська Олена Григорівна

Адреса: 69035,  м. Запоріжжя, вул. Правди, 23 

телефони: (0612)34-06-82, факс 233-11-44

E-mail: lyceumsekret@ukr.net 

Сайт: http://classlyceum.zp.ua

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

Сформувати в учнів іншомовну комунікативну компетенцію, базою якої є комунікативні уміння, створені на основі мовних знань і навичок.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

У період глобалізації багатомовна людина є носієм культурної спадщини, посередником між різними народами та етнічними групами. Розвиток сучасних міжнародних зв’язків України в політиці, економіці, культурі та в інших галузях зумовлює орієнтацію сучасної методики навчання іноземним мовам на реальні умови комунікації.

Науково-теоретична база досвіду:

Комунікативно-орієнтований метод є максимально наближеним до реальних умов іншомовного середовища і  базується на виконанні/дії (здібності використовувати мову). Це дозволяє використовувати мову відповідно до даного соціально-спрямованого контексту і навчає учнів ставати комунікативно компетентними. Таким чином впровадження  комунікативного метода підсилює розуміння учнями повноти значення мови, заохочується повне занурення в іноземну мову. Саме школа повинна підготувати учнів до спілкування в реальних життєвих ситуаціях, навчити їх здобувати знання самостійно з метою вдосконалення в галузі обраної майбутньої професії.

Комунікативний метод робить пріоритетним навчання чотирьох базових навичок мовлення, які фіксуються в певному порядку: мовлення, аудіювання, читання та письмо.

Стисла анотація досвіду:

Здатність спілкуватися іноземною мовою на міжкультурному рівні як результат формування в учнів певного рівня іншомовної комунікативної компетенції є основним у роботі вчителя іноземної мови. Задля цього на уроках англійської мови використовуються:

  • сучасні комунікативні методики;
  • активні форми роботи, технології інтерактивного навчання, суть яких полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів;
  • широко використовуються ІКТ;
  • під час навчання впроваджується особистісно-орієнтоване спілкування, яке створює позитивну емоційну атмосферу духовного взаємозбагачення та кожній дитині надає можливість випробувати себе в різних видах творчості;
  • використання проектних технологій, які розвивають пошуково-дослідницькі, технологічні та інформаційні компетенції, стимулюють інтелектуальну активність, допомагають формувати міжпредметні зв’язки, розвивають комунікативні вміння.
  • організовуються позакласні заходи, які сприяють удосконаленню мовленнєвої компетенції та підвищують мотиваційну складову вивчення англійської мови.

Результативність впровадження досвіду:

  1. Щорічні перемоги учнів в олімпіадах різного рівня.
  2. Участь учнів у конкурсах, які організовуються англомовними структурами.
  3. Висока якість складання іспитів ЗНО, а також IELTS таTOEFL.
  4. Вільне володіння учнями англійською мовою під час спілкування  та навчання у вищих навчальних закладах Великобританії, Канади, Швейцарії, Польщі та ін.).

Репрезентація досвіду: на рівні Запорізького класичного ліцею, на районному, у формі відкритих уроків, позакласних відкритих заходів, участі у Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах.

Тегі: комунікативна компетенція, іншомовна культура, проектна робота, інтерактивні технології, IKT, соціокультурний аспект, середовище, навички мовлення, міжпредметні зв’язки, мотивація

Посилання на матеріал: http://classlyceum.zp.ua

Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (26.01.2016)
Переглядів: 2488 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/448
Всього коментарів: 1
1 metize  
Превосходная работа!  smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024