Формування мовленнєвої компетенції учнів через поєднання традиційних та інноваційних методів навчання з використанням ІКТ на уроках іноземної мови
Шершньова Анжеліка Анатоліївна
вчитель англійської та французької мов, І категорія
Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91
Директор гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна
e-mail:ogg27@ukr.net
gimnasiya 27.at.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: навчання мовленнєвим видам діяльності учнів здійснюється на основі функціонального підходу, який, насамперед, має забезпечити уміння користуватися мовою, як засобом пізнання та комунікації тому результативність у вивченні іноземної мови може бути досягнута лише у поєднанні викладання всіх змістовних ліній мовного компонента через використання традиційних та інноваційних методів навчання.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: поєднання у навчанні іноземної мови традиційних та інноваційних методів дозволяє підвищити якість навчання, забезпечує психолого-емоційну комфортність, розширює можливості у формуванні комунікативної компетентності, самоосвіти і самореалізації кожного учня. Це сприяє якісному оволодінню учнями всіма видами мовленнєвої діяльності : читання, говоріння, письма, аудіювання та розвиває навички самостійної та спільної діяльності в межах навчального процесу.
Науково-теоретична база досвіду: при роботі над проблемою темою використовую слідуючи наукові видання та сайти:
- Елухина Н.В. Обучение аудированию в русле коммуникативно-ориентированной методики // Иностр. яз. в школе. - 1998. - №2.
- Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. - метод. посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко; За ред. О.І. Пометун. - К.: А.С.К., 2005. - 192 с.: іл.
- Байкенжина Д. Новые информационные технологии обучения в решении дидактических задач на уроке английского языка.
- http://www.natek.freenet.kz/baikenzhina1.htm
Стисла анотація досвіду: досвід має інноваційний потенціал тому що системне використання ІКТ на сучасному етапі розвитку освіти вже само по собі є інновацією. Наданні матеріали досвіду представляють собою: блоки завдань для розвитку мовленнєвої компетенції учнів за допомогою засобів електронної дидактики.
Результативність впровадження досвіду: використання даних матеріалів дозволяє підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземних мов та як результат загальний рівень навченості конкретної групи дітей.
Репрезентація досвіду: досвід апробовано в системі навчального процесу гімназії №27. Репрезентовано на районному МО вчителів іноземної мови з теми «Формування мовленнєвої компетенції учнів з використанням ІКТ на уроках іноземної мови». Публікації на сайті Методичного порталу та в Учительському журналі он-лайн «Основа»
Теги: технологія, педагогічна технологія, інноваційні методи, мовленнєва компетенція, читання, говоріння, письма, аудіювання, дидактика, технології.
|