Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 11:57

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування мовленнєвої компетенції учнів через поєднання традиційних та інноваційних методів навчання з використанням ІКТ

Формування мовленнєвої компетенції учнів через поєднання традиційних та інноваційних методів навчання  з використанням ІКТ на уроках іноземної мови

 Шершньова Анжеліка Анатоліївна

 вчитель англійської та французької мов, І категорія

 Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27  Запорізької міської ради Запорізької області

  Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91

  Директор  гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна

  e-mail:ogg27@ukr.net

  gimnasiya 27.at.ua

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: навчання мовленнєвим видам діяльності учнів здійснюється на основі функціонального підходу, який, насамперед, має забезпечити уміння користуватися мовою, як засобом пізнання та комунікації тому  результативність  у вивченні іноземної мови може бути досягнута лише у поєднанні викладання всіх змістовних ліній мовного компонента через використання традиційних та інноваційних методів навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: поєднання у навчанні іноземної мови традиційних та інноваційних методів дозволяє підвищити якість навчання, забезпечує психолого-емоційну комфортність, розширює можливості у формуванні комунікативної компетентності, самоосвіти і самореалізації кожного учня. Це сприяє якісному оволодінню учнями всіма видами мовленнєвої діяльності : читання, говоріння, письма, аудіювання та розвиває навички самостійної та спільної діяльності в межах навчального процесу.

Науково-теоретична база досвіду: при роботі над проблемою темою використовую слідуючи наукові видання та сайти:

  • Елухина Н.В. Обучение аудированию в русле коммуникативно-ориентированной методики // Иностр. яз. в школе. - 1998. - №2.
  • Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. - метод. посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко; За ред. О.І. Пометун. - К.: А.С.К., 2005. - 192 с.: іл.
  • Байкенжина Д. Новые информационные технологии обучения в решении дидактических задач на уроке английского языка.
  • http://www.natek.freenet.kz/baikenzhina1.htm

Стисла анотація досвіду: досвід має інноваційний потенціал тому що системне використання ІКТ на сучасному етапі розвитку освіти вже само по собі є інновацією. Наданні матеріали досвіду представляють собою: блоки завдань для розвитку мовленнєвої компетенції учнів за допомогою засобів електронної дидактики.

Результативність впровадження досвіду: використання даних матеріалів дозволяє підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземних мов та як результат загальний рівень навченості конкретної групи дітей.

Репрезентація досвіду: досвід апробовано в системі навчального процесу гімназії №27. Репрезентовано на районному МО вчителів іноземної мови з теми «Формування мовленнєвої компетенції учнів з використанням ІКТ на уроках іноземної мови». Публікації на сайті Методичного порталу та в Учительському журналі он-лайн «Основа»

Теги: технологія, педагогічна технологія, інноваційні методи, мовленнєва компетенція, читання, говоріння, письма, аудіювання, дидактика, технології.

Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 922 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/84
Всього коментарів: 1
1 lika  
Посилання на матеріал: https://www.goconqr.com/en/search/results?utf8=&q=sher.lika

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024