Формування комунікативної компетенції та соціокультурних навичок учнів через впровадження комунікативної методики навчання
Біленька Валерія Дмитрівна,
вчитель французької мови, спеціаліст
Алавідзе Ольга Олександрівна,
вчитель французької мови, спеціаліст
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №100, Запорізької міської ради м. Запоріжжя
Директор: Доновський Сергій Миколайович
Адреса школи: Ладозька вулиця, 2А, Запоріжжя, Запорізька область, 69000
тел.: 0612 247 725
e-mail: zsh100zp@gmail.com
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/
Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід роботи вчителів висвітлює важливість розвитку мовленнєвих навичок, комунікативної компетенції, враховуючи вимоги нашого сьогодення, а також розвитку міжкультурної інтеграції учнів, активізації пізнавальної діяльності на уроках французької мови.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Підвищення рівня комунікативної та соціокультурної компетенції учнів досягається шляхом створення реальних умов спілкування, збільшенням кількості та якості країнознавчої інформації.
Науково-теоретична база досвіду
Основи загальної методики навчання іноземним мовам (Дем’яненко М.Я., Лазаренко К.А.), технологія ігрової форми на уроках французької мови (Київ, «Шкільний світ»), методика викладання французької мови (Шавва Т.Ю.).
Технологія досвіду містить у собі арсенал різнонаправлених форм, методів традиційної та інноваційної діяльності вчителя та учнів на уроці. Особливо цінним є творчий підхід до створення системи роботи на різних етапах уроку в залежності від його типу та навчального матеріалу.
Стисла анотація досвіду
На уроках французької мови впроваджуються комунікативні методи навчання, які підвищують рівень комунікативної та соціокультурної компетенції учнів, а також рівень пізнавальної активності при вивченні іноземної мови.
Результативність впровадження досвіду
Ми дійшли висновку, що досягнення високого рівня мовленнєвої компетенції та високого рівня пізнавальної активності учнів здійснюються завдяки використанню комунікативної методики на уроках французької мови.
Репрезентація досвіду
Проблема розвитку мовленнєвої компетенції та пізнавальної активності викликає зацікавленість у вчителів іноземної мови. В цьому ми переконалися на засіданнях методичного об’єднання, присвячених даній темі.
Посилання на матеріали:
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1
https://drive.google.com/file/d/0BwVp9rVVSPsXNUUtUXpBVFBLLUE/view?usp=sharing
|