Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2023, 06:36

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування діалогічного мовлення учнів 5-го класу на базі підручника «English» автора О.Д. Карп’юк

Формування діалогічного мовлення учнів 5-го класу на базі  підручника «English» автора О.Д. Карпюк

Гетьман Маргарита Олександрівна, учитель англійської мови, «спеціаліст»

Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області

директор – Гігаурі Надія Вікторівна

адреса: вул. Снайперська, 1

тел.: (0612) 769 80 42

school-70.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду Проблема навчання діалогічного мовлення на всіх етапах вивчення іноземної мови є однієї із самих актуальних проблем у методиці навчання іноземній мові.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Пошук шляхів формування комунікативної особистості пов’язаний з необхідністю удосконалення  існуючих підходів до організації та проведення навчально-виховного процесу для забезпечення прогресу в оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування. Мова йде про формування комунікативної компетенції, тобто здатності та готовності здійснювати безпосереднє іншомовне спілкування. Основу комунікативної компетенції становлять комунікативні вміння, одним із засобів розвитку яких є діалогічне мовлення. Досвід спрямований на удосконалення методики формування діалогічного мовлення учнів 5-го класу на базі підручника «English» автора О.Д.Карп’юк, орієнтованого на реалізацію завдань нового Державного стандарту базової і повної середньої освіти.

Науково-теоретична база досвіду Методологічне підґрунтя становлять праці видатних психологів, лінгвістів і дидактів світу, які досліджували психологічний, лінгвістичний, психолінгвістичний аспекти вивчення діалогу (Л.С. Виготський, Е. Берн, Р. Бернс, Д.К.Джонс, К. Джонсон, Дж. Д’юї, В. Кілпатрік, Р. Ладо, С.Лівінгстоун, Ж. Піаже, Р. Роджерс, Р. Скіннер, К.Славін, Т. Хатчінсон та ін.). Розробкою проблеми займалися і продовжують займатися багато науковців. Питаннями ситуативності мовлення й створенням навчальних комунікативних ситуацій займалося багато вчених (Й.М.Берман, В.А.Бухбіндер, Г.В.Бойкова, В.Л.Скалкін, Г.А.Рубінштейн, А.Хорнбі), типології вправ з навчання усного (діалогічного) мовлення (Є.П.Шубін, Є.І.Пассов, Е.Ю.Сосенко).

Стисла анотація досвіду На етапі переходу до нового Державного стандарту базової і повної загальної освіти  актуальність побудови системи роботи щодо формування діалогічного мовлення на матеріалі сучасних підручників для учнів основної школи безперечна. На основі аналізу мовленнєвого матеріалу, а також системи вправ підручника «English» автора О.Д. Карп’юкдля 5-го класу показано систему роботи щодо формування діалогічного мовлення з метою досягнення основної мети навчання іноземної мови - формування комунікативної компетенції.

Результативність впровадження досвіду Системне формування навичок діалогічного мовлення черезвпровадження комплексу вправ

Репрезентація досвіду Виступи на засіданнях ШМО, в межах роботи міжпредметної творчої групи«Методичний супровід викладання предметів за новим Держстандартом»

Посілання на матеріал http://zp-school70.at.ua/index/0-154

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (26.01.2016)
Переглядів: 600 | Рейтинг: 1.0/25
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2023