Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 12:19

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Диференційний підхід у навчанні англійської мови

Диференційний підхід у навчанні англійської мови

 

Скотаренко Марина Віталіївна,
вчитель іноземної мови (англійська), кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»


Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №73
Директор: Ткачова Лариса Петрівна


Адреса школи: 69065  Запорізька область, м. Запоріжжя, Ленінський район,вул.. Дудикіна, 16
тел.: (061) 224 – 77 – 62

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

Наданий досвід роботи висвітлює значення диференційного підходу до учнів на уроках англійської мови. Основа дослідження – гіпотетичне ствердження:індивідуалізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі засвоєння знань з іноземної мови буде здійснюватися успішно, якщо в основу моделі навчання покласти ідеї диференційного навчання, поетапного формування розумових дій, понять, практикувати парні, групові та колективні форми навчання.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Одне з головних завдань, яке закладено в Державному стандарті загальної освіти – це орієнтація системи освіти на дитячу особистість, її розвиток. Наша мета – навчити кожного учня розуміти сказане чи прочитане, спілкуватися англійською в межах програмованого матеріалу, вміти написати листа, повідомлення, твір, вести діалог чи монолог. Мета диференціації процесу навчання – забезпечити кожному учню умови для максимального розвитку його здібностей, задоволення пізнавальних потреб та інтересів. Саме диференційний підхід до школярів у навчальному процесі означає дієву увагу до кожного учня, його творчої індивідуальності в умовах класно-урочної системи навчання.


Науково - теоретичною базою досвідує наукові праціта досліди вчених, педагогів, психологів, дидактиків (Я.А. Коменський, Г.С. Сковорода, К.Д. Ушинський, В.О. Сухомлинський, Д.Б. Ельконін, М.І. Махмутов, Н.О. Менчинська, Г.С. Костюк та ін.). Оскільки основними напрямками розвитку школи проголошені гуманізація і демократизація, в зв'язку з цим однією з першочергових завдань названа диференціація навчання, спрямована на розвиток індивідуальних творчих запитів учнів, повну реалізацію всіх природних задатків і схильностей особистості. 


Стисла анотація досвіду:

Використання диференціації навчання вносить значні зміни в навчальний процес – зміні стилю взаємодії вчителя з учнями. На своїх уроках англійської мови впроваджую диференціацію навчального процесу шляхом організації диференційованих завдань, з метою забезпечення для кожного учня оптимального характеру пізнавальної діяльності та продуктивності праці у процесі навчальної роботи.


Результативність впровадження досвіду:

Протягом трьох років відбувалося теоретичне обґрунтування диференційного підходу до учнів під час навчання англійської мови; проводилися дослідження, метою яких було створення умов для диференціації навчання. На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що використання активних методів і прийомів, в основі яких лежать творчість та самостійна робота учнів, дозволяє розвивати всі види мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письмо, говоріння.

Репрезентація досвіду:

Проблема диференційного підходу у навчанні викликає зацікавленість не тільки у вчителів англійської мови, а й вчителів інших дисциплін. В цьому переконалась на засіданнях шкільного методичного об’єднання філологічного циклу та районного методичного об’єднання вчителів англійської мови.

Посилання на матеріали: http://znz73.ucoz.ua/index/skotarenko_marina_vitalijivna/0-43

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (21.01.2016)
Переглядів: 934 | Рейтинг: 1.0/22
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024