Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 07:43

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Дидактичні матеріали з французької мови з аудіювання для 6 класу (2 мова,2 рік навчання)

Дидактичні матеріали з французької мови з аудіювання для 6 класу (2 мова,2 рік навчання)

Головченко Світлана Ігорівна, вчитель французької мови, вища категорія

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Діденко Зоя Василівна,

Адреса: 69104, 16-А, м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева,

Телефон:  (0612) 769-80-34,

E-mail: school84.zp.ua@gmail.com

Сайт: http://school84.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:   Аудіювання є однією з самих актуальних тем в сучасній методиці навчання іноземної мови, тому що без нього неможливе мовне спілкування. Володіння аудіюванням забезпечує адекватне володіння іноземною мовою, оскільки звукова сторона являється невід'ємним компонентом усіх видів мовленнєвої діяльності людини.

Провідна ідея досвіду втілена в загальній гіпотезі про те, що ефективність базової освіти може бути досягнута, якщо теоретико-методологічні засади будуються з урахуванням вітчизняного і зарубіжного досвіду відповідно до особистісно орієнтованої парадигми освіти. Її результатом є формування компетентної особистості .

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність вивчення процесу аудіювання визначається багатьма причинами. В різних дослідженнях показано, що без зворотнього зв’язку управління любим процесом не може бути ефективним. Контроль є необхідністю. У зв’язку з тим, що сьогодення вимагає гуманістичного підходу в управлінні учбовим процесом тестовий контроль не принижує людської гідності, і дає реальну картину знань, умінь, навичок учнів.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичною основою досвіду є: системний, особистісний, компетентнісний, аксіологічний, синергетичний і акмеологичний підходи до вивчення педагогічних явищ та сучасних теорій педагогічної діяльності щодо пізнання процесів і явищ в освіті.

Стисла анотація досвіду: Пропонуємо тестові  завдання для контролю рівня сформованості вмінь  з  аудіювання  з французької  мови  для   6 класу (2 мова,2рік навчання ) за  новим Держстандартом      Цілеспрямованість тестового контролю полягатиме в тому, що він повинен спрямовуватися на певні мовленнєві вміння аудіювання, рівень сформованості яких визначається та оцінюється. Ре­презентативність означає, що контролем має бути охоплений весь мовно-мовленнєвий матеріал, опанований учнями та засвоєння якого перевіряється. Об'єктивність контролю забезпечується застосуванням об’єктивних способів оцінювання відповідей учнів за цілісними та аналітичними шкалами. Систематичність контролю реалізується через його регулярне проведення у процесі навчання французької мови на початкових етапах.  Даний досвід має загально методичний рівень практичної значущості. Його результати стійкі і стабільні. Має практичне значення в організації навчально-виховного процесу, для методики викладання, що дозволяє гарантувати кожному учневі знання французької мови відповідно до Державного стандарту; підвищити мотивацію дітей до засвоєння культурних, теоретичних знань, практичних умінь.

Результативність впровадження досвіду: Досвід роботи свідчить, що використання тестових завдань сприяє підвищенню інтересу до французької мови, самоосвітньому формуванню інтелектуальних, спеціальних, загальнокультурних знань і вмінь учнів, покращенню навчальних досягнень учнів,адекватності оцінювання.

Результати участі в районних олімпіадах:

  • 2013-1014 н.р. Бурмістров Влад, 11-Б,IІ місце,
  • Березна Анастасія,9-Б, IІІ місце,
  • Волосатова Віталіна,9-Б, IV місце
  • Березна Анастасія,10-А, IV місце,
  • Волосатова Віталіна,10-А , IІ місце
  • 2015-2016 н.р. Берестовська Віолетта,8-А,ІІІ місце
  • Степаненко Ганна,8-А,ІVмісце

Результати участі у Всеукраїнській грі «Галлус-2015»:

15 взяли участь, отримали диплом учасника.

Репрезентація досвіду: навчальний заклад – Усне поширення та впровадження досвіду здійснюється у формі виступів на педрадах, шкільних методичних об’єднаннях, РМЦ,семінарах. Наочна пропаганда здійснюється на педагогічних виставках школи,району, публікації:  Методичний портал «Учительський журнал on-line» 2011-2013 Країнознавчий квест «Як добре ти знаєш країни., мови яких вивчаєш?»,2014-2015 «Календарно-тематичне планування з французької мови для 5 класу»

Посилання на матеріал: http://school84.zp.ua/index.php/2012-07-22-15-35-57/metodychna-robota/profesiini-konkursy

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 1025 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/63
Всього коментарів: 1
1 zojadidenko   [Матеріал]
Спасибі за роботу!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020